K25 Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Og HATER det. Forklaring følger. Eg er 27 og hun eg er forelsket i er 40. Hvorfor i helvete måtte hun være 40 og ikke på min egen alder. Og hun har en datter som bare er 10 år yngre enn meg. Hadde egentlig slått meg til ro som singel. Fant aldri noen eg egentlig hadde skikkelig kjemi med. Uansett så begynner altså denne "irriterende" vakre skapningen og jobbe sammen med meg. Vi fikk en kjempe god kontakt med en gang. Hun er så lett og snakke med om alt og vi har en kjempe bra kjemi sammen og eg fikk vite at hun var singel. På lørdag var vi på julebord sammen og selvfølgelig ble det mye drikke. Vi pratet en del om at siden vi begge var single så burde vi finne en partner til hverandre på julebordet da eg plutselig sier (uten og tenke meg om + litt fylle røre) "men du trenger ikke finne noen til meg, den eg vil ha står rett foran meg nå". Da bare ler hun og sier "jammen vennen min eg er for gammel for deg" og så kysser hun meg slik du ville ha kysset en kjæreste......beste eg noen gang har opplevd. Resten av kvelden danset vi mye, pratet og flørtet mer men ingenting hendte. Ok eg er en mann med mye selvtillit. aldri hatt problem med og få kontakt med damer eller prate med dem. Er vandt til og være i kontroll. Men nå føler eg at eg ikke har kontroll over noe og minst av alt meg selv. Alt eg tenker på er henne, klarer ikke konsentrere meg om jobben. Bare noen nevner navnet hennes så kjenner eg at eg blir glad og eg får ett fårete smil om munnen. Gleder meg til og våkne hver dag for og gå på jobb og være sammen med henne. Har aldri prøvd meg på en "voksen" kvinne før men nå eg er sikker på at det er henne eg vil ha. Kan noen være så snill og komme med tips til hva eg bør gjøre for og få henne? Hvordan går man frem? Beklager om det ble ett rørete innlegg. Sitter selvfølgelig i andre tanker.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Vet ikke, men det er vel ikke noe annerledes andre jenter? Flørte litt, sjekke om hun responderer, øke intensiteten, finn på ting sammen osv. Og selvsagt gi seg om hun ikke er komfortabel med å flørte med en på jobb eller bare ikke er interessert i deg. Anonym poster: 62e79ef5c40171cec6cd7e66851c9ea4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå