Gå til innhold

Når man begynner å spise igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste to ukene har jeg vært syk og hatt svært dårlig matlyst, så jeg har fått i meg minimalt med mat. Jeg er egentlig veldig nøye med å få i meg nok kalorier og næring til vanlig, men nå har jeg ikke sjans til å få i meg nok. I dag f.eks har jeg fått i meg til sammen to kapteinkjeks og en halv brødskive. Noen dager får jeg i meg litt mer, andre dager litt mindre. Men nå frykter jeg hva som skjer når matlysten kommer tilbake. Vil jeg gå opp i vekt hvis jeg spiser normalt og sunnt når jeg begynner å spise igjen? Jeg har til vanlig et veldig sunnt kosthold, og ligger på ca. 1400kalorier daglig. Jeg har ikke tilgang til vekt, så vet ikke hvor mye jeg har gått ned, men jeg merker at jeg har gått ned litt..

Setter pris på svar, og tar også imot tips til hvordan man kan få matlyst igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt perioder hvor jeg har ligget på 600 kalorier flere uker i strekk, altså spist omtrent ingenting, før jeg har gått inn i ett normalt kosthold med ca 1500 kalorier. Trener ikke noe særlig og gikk ikke opp ett gram :)

Anonym poster: 287444ad62be4651e752cfd970ab0d98

Skrevet

Har du gått ned i vekt på disse to ukene TS?

Anonym poster: a4deef1a669ed4060e9d5c49d4deafb8

Skrevet

Har du gått ned i vekt på disse to ukene TS?

Anonym poster: a4deef1a669ed4060e9d5c49d4deafb8

Det står i innlegget...

Jeg har ikke tilgang til vekt, så vet ikke hvor mye jeg har gått ned, men jeg merker at jeg har gått ned litt..

TS: Du vil nok raskt gå opp igjen det du har mistet. Det er mye væske, bl.a. som forsvinner under sykdom. Men tviler på at du vil legge på deg ytterligere, med mindre du begynner å spise mer enn du gjorde før du ble syk.

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Er ikke vanlig syk, så jeg mister vel ikke så mye væske siden det er psyken jeg sliter med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...