Gå til innhold

Fjerne permanent makeup

Professor Orm

Anbefalte innlegg

Ikke prøvd nei, godt mulig jeg gjør det. Fikk du fjernet den da? Min lipliner er litt orange, vurderer å ta litt på den også. Ikke nå selvsagt, leppene mine har aldri vært så flassete i hele mitt liv. Ja, om ikke det tar lineren, jeg plukker på det hele tiden.

Kremen er laget spesielt for tørr og flassende hud "som følge av medisinsk aknebehandling" og fjernet all flassing hos meg. Ja, liplineren forsvant helt :)

Anonym poster: b40cf602e43919daed332c365ee17f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kremen er laget spesielt for tørr og flassende hud "som følge av medisinsk aknebehandling" og fjernet all flassing hos meg. Ja, liplineren forsvant helt :)

Dette er jo fantastiske nyheter, nå slipper jeg å bruke penger på spesiallaser. Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo fantastiske nyheter, nå slipper jeg å bruke penger på spesiallaser. Tusen takk :)

Bare hyggelig :) Da krysser jeg fingrene for at det virker like bra på deg. Kanskje du kan oppdatere her innimellom, så vi får vite hvordan det går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forsvinner ikke. Det er en permanent tatovering, som alle andre typer tatoveringer.

Selv har jeg hatt min tatoverte eyeliner i ca ti år nå, og den viser ingen tegn til å skulle forsvinne.

Anonym poster: 19b479ce6aaa1a832cace3e32d891d91

Nei, hva i satan hahahha... nesten vekk etter ett - to år, og da er det vanlig å ta påfyll. Bare vent og ikke ta påfyll. Du kan bruke peeling der og sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :) Da krysser jeg fingrene for at det virker like bra på deg. Kanskje du kan oppdatere her innimellom, så vi får vite hvordan det går?

Skal gjøre det, må bare finne et dugelig bilde. Men ikke forvent deg for mye, det er ikke noe man ser veldig godt, jeg merker det bare når jeg steller dem for dagen. Men det kan jo være interessant å se om de går bort, i tilfelle der er flere stakkarer som angrer her inne :)

Vi har i alle fall lært noe. Ikke ta permanent makeup om du egentlig ikke trenger det. Brynstatovering er for dem som ikke har bryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Skal gjøre det, må bare finne et dugelig bilde. Men ikke forvent deg for mye, det er ikke noe man ser veldig godt, jeg merker det bare når jeg steller dem for dagen. Men det kan jo være interessant å se om de går bort, i tilfelle der er flere stakkarer som angrer her inne :)

Vi har i alle fall lært noe. Ikke ta permanent makeup om du egentlig ikke trenger det. Brynstatovering er for dem som ikke har bryn.

Trenger ikke være slik? Har veldig underernærte bryn pga overnapping, og jeg har nettopp fått påfyll på mine tatoverte bryn! Det er mine ekte bryn + godt med tatto! Brukt teknikk slik at det som er tatovert ser ut som hår: 1e5d7ac06b9f11e2a1c022000a1fb718_7.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke være slik? Har veldig underernærte bryn pga overnapping, og jeg har nettopp fått påfyll på mine tatoverte bryn! Det er mine ekte bryn + godt med tatto! Brukt teknikk slik at det som er tatovert ser ut som hår:

Bilde

Kjempefine bryn!!

Hvor tatoverte du de?

Anonym poster: 5a974a387b74f70d10025c82465481b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bryn!!

Hvor tatoverte du de?

Anonym poster: 5a974a387b74f70d10025c82465481b7

Takk!! I Bodø på 7. himmel! De har hatt opplæring hos Solvår Hegge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være slik? Har veldig underernærte bryn pga overnapping, og jeg har nettopp fått påfyll på mine tatoverte bryn! Det er mine ekte bryn + godt med tatto! Brukt teknikk slik at det som er tatovert ser ut som hår: 1e5d7ac06b9f11e2a1c022000a1fb718_7.jpg

De var kjempefine! Jeg skulle også bare fylle inn noe. Det var ikke det jeg fikk, streken mot sidene ble tatovert over der hvor mine egne går. Og jeg trengte ikke noe brynsløft og ny form, slik hun gjorde. Jeg vil ha det bort. Jeg ville fylle inn med skygge, ikke stråteknikk. Men skygge var ikke tingen mente hun. Jeg kan nappe bort det under streken, men jeg vil liksom ikke det heller, vil ikke ødelegge hårveksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Spennende. Jeg var også misfornøyd med forrige brynstatovering, men har gått og fått de korrigert et annet sted nå og er mye mer fornøyd nå. Desverre vet jeg ikke om noen metoder for å fjerne permanent makeup mtp at det er i ansiktet.

Kan jeg spørre deg hvor du ble fornøyd? og hvor du ble misfornøyd..?? Var det Sol som fikset dem bra?

Anonymous poster hash: 819eb...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Kan jeg spørre deg hvor du ble fornøyd? og hvor du ble misfornøyd..?? Var det Sol som fikset dem bra?

Anonymous poster hash: 819eb...8cc

Oi, hei!

Var et lite sted i Lillestrøm som jeg tok først, hvor jeg ble misfornøyd. Var Sol som fikset de bra igjen, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Hjelp meg. Den kjerringa som tatoverte mine langt over egne bryn har ødelagt trynet mitt. Nå er det to rosa buer over egne brynhår som er vokst ut :( er jo 3 år siden jeg gjorde dette så hvorfor vil det ikke forsvinne? Noen som har erfaring med laser?

Anonymous poster hash: 1f6b3...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker

Fikk du bort bryn og liner Professor Orm? I såfall er det straka vegen til legen for å få resept på dette for min del! :)

Anonymous poster hash: 84194...f90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du bort bryn og liner Professor Orm? I såfall er det straka vegen til legen for å få resept på dette for min del! :)

Anonymous poster hash: 84194...f90

Den er der enda, men den blir sakte men sikkert bedre tror jeg. Hvis du ikke vil bruke penger på laser enda, synes jeg du skulle gå for kremen. Husk at den er godt for annet enn å bare å fjerne PMU så lenge du bruker solbeskyttelse daglig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

hei :) jente med tatoverte bryn her :fnise::alice: noen som tilfeldigvis har Tretinoin krem til overs og kunne tenke seg å selge? noen som har prøvd? er den virkelig god? det er ikke så mye "blekk" igjen i brynene mine,men det er synlig.. kunne tenke meg å prøve å fjerne med krem først, da laser er dyrt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, evaa skrev:

hei :) jente med tatoverte bryn her :fnise::alice: noen som tilfeldigvis har Tretinoin krem til overs og kunne tenke seg å selge? noen som har prøvd? er den virkelig god? det er ikke så mye "blekk" igjen i brynene mine,men det er synlig.. kunne tenke meg å prøve å fjerne med krem først, da laser er dyrt....

I og med det er et medikament som fås på resept ville det vært uetisk å selge det. Men den gode nyheten er at alt du trenger å gjøre er å be legen din om det, og det koster ikke mer enn 100 kr på apotek. Om den er virkelig god? Tja. God mot solskade og rynker i alle fall! Sannsynligvis har den også bidratt til at mine tatoverte bryn så å si er borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, evaa skrev:

tok det lang tid før du la merke til at "blekket" begynner å forsvinne? :D

Det går veldig, veldig gradvis. Jeg har ellers forsøkt å ikke tenke så mye på dem og tidvis også glemt dem. Nå hadde jeg først og fremst problemer med røde bryn, kanskje dine er mer mørke. I så fall kan det jo tenkes at du merker forskjell ganske kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merka null forskjell med den kremen. Brukte ca 1 år på å fjerne de med laser, 10 behandlinger til 2500 kr per stk.

Sliter fortsatt med leppene, brukt snart to år på å fjerne på dem. 1-3 behandlinger igjen, har tatt 16 behandlinger på 2500 kr på de. Ikke rart jeg er blakk!

Anonymkode: 84194...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merka null forskjell med den kremen. Brukte ca 1 år på å fjerne de med laser, 10 behandlinger til 2500 kr per stk.

Sliter fortsatt med leppene, brukt snart to år på å fjerne på dem. 1-3 behandlinger igjen, har tatt 16 behandlinger på 2500 kr på de. Ikke rart jeg er blakk!

Anonymkode: 84194...f90

Huff, så utrolig kjipt!! Kan hende det ble brukt et annet blekk på deg, varierer vel litt fra sted til sted. Vil i i alle fall si at kremen er vel verdt et forsøk, men greit å vite at det ikke fungerer for alle slik at ikke @evaa får altfor store forhåpninger her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...