Gå til innhold

Fjerne permanent makeup

Professor Orm

Anbefalte innlegg

Jeg var så dum at jeg tatoverte øyenbrynene mine. For all del, det er flott på mange, men jeg har nok bryn igrunn og jeg synes det er lite pent at hun tatoverte utenfor for å liksom "skape nye bryn" (fuck you, det var ikke det jeg bad om).

Noen som har erfaring med dette? Vet at en salong i Drammen har en maskin som skal kunne fjerne det, men jeg vet veldig lite om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det forsvinner vel gradvis av seg selv over et par år? Jeg vet ikke om laser er veien å gå, har sett noen tvilsomme tatoveringsfjerninger, men det var jo på tatoveringer på armer og nakke. I fjeset vet jeg ikke hvordan det ville bli med hårveksten osv.

Kan det hjelpe å klage?

Endret av Callisto83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok ikke hjelpe å klage nei, vedkomne er særs fornøyd med egen jobb. Problemet hennes er vel helst at hun synes at hun vet best, og ikke den som faktisk skal gå rundt med dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok ikke hjelpe å klage nei, vedkomne er særs fornøyd med egen jobb. Problemet hennes er vel helst at hun synes at hun vet best, og ikke den som faktisk skal gå rundt med dette her.

Jeg vet dessverre ikke.

Kan du legge ut bilde av brynene? Kanskje det ikke er så ille som du tror :)

Anonym poster: 84c02fba20520c8d9151d48f81429236

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dessverre ikke.

Kan du legge ut bilde av brynene? Kanskje det ikke er så ille som du tror :)

Det er ikke så ille, jeg bare liker dem ikke. Skal gå på badet og nappe vekk det verste, så kommer bilde etterpå :)

Nei, det gikk visst ikke. Må få meg ordentlig kamera :(

Endret av Professor Orm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så ille, jeg bare liker dem ikke. Skal gå på badet og nappe vekk det verste, så kommer bilde etterpå :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende. Jeg var også misfornøyd med forrige brynstatovering, men har gått og fått de korrigert et annet sted nå og er mye mer fornøyd nå. Desverre vet jeg ikke om noen metoder for å fjerne permanent makeup mtp at det er i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forsvinner ikke. Det er en permanent tatovering, som alle andre typer tatoveringer.

Selv har jeg hatt min tatoverte eyeliner i ca ti år nå, og den viser ingen tegn til å skulle forsvinne.

Anonym poster: 19b479ce6aaa1a832cace3e32d891d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.irenesmakeup.com/behlaser.htm

Tror ikke mine kan fikses med mer tatovering. Hun har laget dem høyere enn jeg vil ha dem :(

Hun spurte sist gang om hun skulle nappe brynene. Jeg sa at det kunne hun godt. Da hun var ferdig, sier hun "Dette blir fint, så kommer tatoveringa godt frem". Noen som virkelig har misforstått her. Jeg vil ikke at folk ser føkkings streker innimellom. Huff og nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine var også lagt for høyt, men det fikset de på en eller annen måte.

Men der hadde de fjerning ja! Kanskje det er håp for deg uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tretinoin fungerer for mange :) Det virker ikke på vanlige tatoveringer siden de ligger så dypt i huden, men ofte på makeuptatoveringer :)

Anonym poster: b40cf602e43919daed332c365ee17f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forsvinner ikke. Det er en permanent tatovering, som alle andre typer tatoveringer.

Selv har jeg hatt min tatoverte eyeliner i ca ti år nå, og den viser ingen tegn til å skulle forsvinne.

Anonym poster: 19b479ce6aaa1a832cace3e32d891d91

Den skal da vel være semipermanent og reduseres over tid? Jeg har også eyeliner, den kan godt forbli der. Det er brynene jeg ikke liker.

Mine var også lagt for høyt, men det fikset de på en eller annen måte.

Men der hadde de fjerning ja! Kanskje det er håp for deg uansett :P

Håper fargen reduseres nå mens jeg går på isotretinoin og flasser, så trenger jeg ikke så mange behandlinger. Ja, hvis det virker selvsagt. Du skulle forresten sett åssen de ser ut når jeg ikke har spart masse bryn til å dekke over litt. Lukter tatovert på lang avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tretinoin fungerer for mange :) Det virker ikke på vanlige tatoveringer siden de ligger så dypt i huden, men ofte på makeuptatoveringer :)

Haha, nettopp det jeg skrev! :D Det er godt å høre. Snakker du om tretinoin eller den sterke fetter, isotretinoin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nettopp det jeg skrev! :D Det er godt å høre. Snakker du om tretinoin eller den sterke fetter, isotretinoin?

Tretinoin, men da virker helt sikkert isotretinoin også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du ikke legge ut bilde av tatoveringen? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tretinoin, men da virker helt sikkert isotretinoin også ;)

I så fall må jeg gå grundigere til verks *raser inn på badet og finner aberelaen*

Skulle du ikke legge ut bilde av tatoveringen? :)

Jeg skulle jo det, men det ble bare utydelig :( Ser ut til at jeg må skaffe meg anstendig kamera.

Endret av Professor Orm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I så fall må jeg gå grundigere til verks *raser inn på badet og finner aberelaen*

Jeg skulle jo det, men det ble bare utydelig :( Ser ut til at jeg må skaffe meg anstendig kamera.

Lykke til! :) Du vet sikkert at du kan bruke det morgen og kveld hvis huden din tåler det. Det blir nok litt irriterende med flassing i øyenbrynene, men en god microfiberklut fjerner det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :) Du vet sikkert at du kan bruke det morgen og kveld hvis huden din tåler det. Det blir nok litt irriterende med flassing i øyenbrynene, men en god microfiberklut fjerner det verste.

Tusen takk for det :) Vet du, jeg flasser masse allerede i ansiktet og spesielt på leppene, det gjør ikke noe med litt til. Dessuten gjør det ikke vondt å flasse i øyenbrynsområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :) Vet du, jeg flasser masse allerede i ansiktet og spesielt på leppene, det gjør ikke noe med litt til. Dessuten gjør det ikke vondt å flasse i øyenbrynsområdet.

Jeg anbefaler kremen Effeclar H fra La Roche Posay, hvis du ikke har prøvd den allerede? Jeg smurte den til og med på leppene mens jeg holdt på å fjerne den grusomme, permanente liplineren min med Aberela :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler kremen Effeclar H fra La Roche Posay, hvis du ikke har prøvd den allerede? Jeg smurte den til og med på leppene mens jeg holdt på å fjerne den grusomme, permanente liplineren min med Aberela :fnise:

Ikke prøvd nei, godt mulig jeg gjør det. Fikk du fjernet den da? Min lipliner er litt orange, vurderer å ta litt på den også. Ikke nå selvsagt, leppene mine har aldri vært så flassete i hele mitt liv. Ja, om ikke det tar lineren, jeg plukker på det hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...