terri Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Hørest dette ut som en bra hudpleierutine?? Rens - Decleor foaming cleanser Toner - Decleor tonefying lotion Serum - bruker nyperose-olje og er egentlig veldig fornøyd med det. Dagkrem - Decleor Hydra floral anitpollution flower nectar. Øyekrem - Decleor Harmonie calm relaxing milky gel-cream (sensitive skin) Nattkrem - Decleor Aroma C+ Brightening night cream. Jeg går på isotretinoin så har for tiden en sensitiv og fuktfattig hudtype. Har slitt med kviser i mange år, men er for tiden kvisefri pga. omsider rett medisinering
Professor Orm Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Produktmessig har du det dekket, selv om jeg ikke har prøvd akkurat disse. Men du har glemt solbeskyttelse, det aller viktigste. Enten i form av såkalt city sunscreen, eller masse foundation.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Det har jeg skrevet i teksten! Nei, det har du ikke. Du har skrevet hudtilstand, det er noe annet. Anonym poster: e7bd2b161d288edaf36c2a4cac5c05ca 1
terri Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2012 Min feil. Jeg har slitt med kviser helt siden jeg kom i puberteten. Hovedproblemet, og antakeligvis roten til alt vondt er at jeg har hatt sinnsyk fet hud. Har jeg sminket meg, kan jeg tørke alt av etter et par timer. Har alltid vert ganske rødsprengt i huden og. Jeg har brukt apotekprodukt, vert til hudpleier, og ikke minst reseptbelagte produkt hos lege. Først nå, har jeg fått utskrevet isotretinoin (a-vitaminsyre i kapsler), og dette har hatt god effekt på huden min. Denne medisinen gjør huden tørr og sensitiv. huden er også veldig tynn. har for tiden eksem over nesten hele kroppen fordi jeg ikke klarer og holde huden nok fuktet! Så jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, for huden min skal forhåpentligvis ikke tilbake til sånn den var før.. Jeg trenger skånsome produkter, det er alt jeg vet Har hørt mye positivt om decleor, og har brukt et par kremer + fukmaske fra før. Rundt øynene er jeg foressten veldig sliten for tiden, mørke ringer og er redd jeg har begynnt å få tørrhetsrynker (kuren er veldig hard for huden) hjelp tas mot med et kjempestort TAKK!
LittleJ Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Seriøst? Er det vanlig å bruke så mye rart? Hver eneste dag? Er jo ikke rart huden blir litt "rar" om den får så mye tilsetninger hele tiden =)
terri Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2012 Nei, jeg bruker ikke alle desse produktene. jeg lurer på om det er en bra hudpleierutine? Svar gjerne om du har litt peiling, ønsker konkrete tips
awesome. Skrevet 5. desember 2012 #9 Skrevet 5. desember 2012 Jeg bruker ca det samme, med unntak av serum. Brukte også det før, men da jeg sluttet merket jeg ingen forskjell så har ikke orket å kjøpe ny. Synes ikke det er for mye produkter, man bruker jo rens og toner til å rense huden, og dagkrem/nattkrem til å fukte den. Øyekrem bruker man fordi huden rundt øynene er tynnere enn den i resten av ansiktet. Jeg har ikke prøvd Decleor sine produkter, så vet ikke hvordan de er Hvis du er usikker, kan du alltid stikke innom en hudpleier å spør hva slags hud de passer til
Gjesten Skrevet 5. desember 2012 #10 Skrevet 5. desember 2012 Jeg syns i grunnen det høres ut som en fin rutine, men det kommer jo litt an på hva du ønsker å oppnå med den. Har du fremdeles kviser f.eks.?
terri Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 5. desember 2012 Nei, jeg har ikke kviser nå men er fortsatt under behandling, så kan få tilbakeslag. umulig å si, men krysser fingrene for 9 år med kviser har vert nok! Har hørt mye positivt om decleor, og har tidligere brukt fuktighetsmasken, og hydra floral kremen men er redd for å skade huden min med for sterke produkt, derfor er f.eks MD utelukket nå, selv om jeg var fornøyd med de produktene før Tar gjerne i mot tips til andre gode produkter?
Gjesten Skrevet 5. desember 2012 #12 Skrevet 5. desember 2012 Hvis MD er utelukket, har jeg ikke personlig erfaring med så mye annet, siden jeg sverger til Decleor. Men jeg har en dagkrem fra Elemis som jeg er veldig fornøyd med
terri Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2012 Så du bruker decleor også? noen av de samme produktene som jeg har listet opp?
Gjesten Skrevet 5. desember 2012 #14 Skrevet 5. desember 2012 Ja, jeg bruker decleor. Jeg bruker samme toner som deg og rensen i samme serie. Har nettopp bestilt foaming cleanseren da, så gleder meg til å prøve den! Jeg bruker også samme øyekrem som deg, og emulsjonen av samme dagkrem
Gjest Nanne70 Skrevet 6. desember 2012 #15 Skrevet 6. desember 2012 Jeg liker hudpleieproduktene til Decleor veldig godt, spesielt i de periodene huden min er litt tørrere (har blandingshud). Siden huden din er sensitiv og fuktfattig, ville jeg ha byttet ut Foaming Cleanser med Essential Cleansing Milk eller Soothing Micellar Water. Du kan også prøve den dagkremen som heter Soothing Milky Cream som er spesielt tiltenkt tørr og sensitiv hud.
Edda123 Skrevet 8. desember 2012 #16 Skrevet 8. desember 2012 Matis Delicate-serien er helt fantastisk til sensitiv hud. Anbefaller Cleansing Cream og Lime Blossom Lotion til rens. Moisturising Cream er også veldig god. Hvis du vil ha Decleor ville jeg heller prøvd Harmonie Calm kremen som dagkrem og Cleansing Water som rens. Ellers syns jeg det ser veldig bra ut! 1
terri Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #17 Skrevet 8. desember 2012 Takk for gode tips men jeg liker best å rense ansiktet ved hjelp av vann, disse som har blitt nevnt skal vell brukes alene?
Edda123 Skrevet 12. desember 2012 #18 Skrevet 12. desember 2012 Takk for gode tips men jeg liker best å rense ansiktet ved hjelp av vann, disse som har blitt nevnt skal vell brukes alene? Jeg vasker av med vann, går helt fint det :-) husk bare på å bruke toner etterpå.
terri Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #19 Skrevet 13. desember 2012 ok men når jeg tenker meg om så har jeg faktisk matis sin delicate clensing milk, og den liker jeg ikke noe særlig.. føler ikke at den tar sminken godt nok. nesten litt for snill med huden min jeg bruker foundation nesten hver dag, så det er litt og vaske bort. men tror jeg får gavekort med samboer på en hudpleiesalong, så håper hun har noen gode tips
carianne Skrevet 16. desember 2012 #20 Skrevet 16. desember 2012 Hørest dette ut som en bra hudpleierutine?? Rens - Decleor foaming cleanser Toner - Decleor tonefying lotion Serum - bruker nyperose-olje og er egentlig veldig fornøyd med det. Dagkrem - Decleor Hydra floral anitpollution flower nectar. Øyekrem - Decleor Harmonie calm relaxing milky gel-cream (sensitive skin) Nattkrem - Decleor Aroma C+ Brightening night cream. Jeg går på isotretinoin så har for tiden en sensitiv og fuktfattig hudtype. Har slitt med kviser i mange år, men er for tiden kvisefri pga. omsider rett medisinering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå