Gå til innhold

Vet ikke om jeg stoler på ham.. Vi har forskjellige grenser!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg valgte å slette innlegget mitt

Endret av Flink-pike
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig, kvitt deg med han. Dette er ikke noe man skal gjøre dersom man er i et forhold. Du skal ikke måtte ha et behov for å sjekke facebooken hans eller mobilen, vet du hvorfor? Fordi han ikke skal gjøre slike ting! Om han syns det er leit at du tar det opp fordi du er "sjalu" så er det bare noe han sier for at du skal få dårlig samvittighet. Har opplevd det selv, og det beste for meg var å finne meg en kar som ikke hadde behov for å chatte med andre damer, for det er totalt uakseptabelt når det er baktanker med det.

Anonym poster: e4d4825dfd3843aa1a7cc026291a2c6d

• Liker 5
Skrevet

Jeg var venninnen til en slik fyr, og han hadde flere forelskelser i meg og en rekke andre jenter både fra det virkelige liv og nettflørter (som han oppsøkte irl, også utenfor Norge. Flere flørter gikk også fysisk langt, og ett av dem førte til brudd i hans mangeårige samboerskap.

Basert på min erfaring, ville jeg ikke satset på en som alltid er på søken etter andre jenter.

Skrevet

Men det skal sies at han er veldig god og kjærlig mot meg, han viser meg hver dag at han elsker meg, er veldig kjærestete og gir meg masse oppmerksomhet. Samtidig kan jeg en gang iblant kan føle meg som en av mange. At de gode klemmene, og alle de fine ordene ikke bare er reservert til kjæresten hans, men at han er like kjærlig mot så mange andre..

Jeg fortalte dette til ham for ikke så lenge siden, da ble han trist og holdt rundt meg, kysset meg og sa "sånn her gjør jeg ikke med noen andre, det er du som er min elskling!"

Å gå fra ham er liksom ikke et alternativ, ikke nå i alle fall. I sommer vurderte jeg det veldig, og da han fikk vite det, kjempet han hardt for å få meg tilbake.

Skrevet

Bare det du skriver "Samtalene jeg har lest med "hun nye" går mye i "savner deg" og "gleder meg til å klemme deg lenge" osv." gjør at det lyser røde varsellamper!

Jeg er veldig sjalu av meg, og jeg og sambo har avtale om at vi kan sjekke den andres telefon uansett når vi måtte ønske det. Denne vissheten om at jeg kan sjekke hvis jeg har mistanker gjør at jeg ikke er like kontrollerende og har mistanker like mye som jeg hadde før.

Når du skriver at kjæresten din har skiftet passord på facebook (etter at du har vært inne på den over tid) indikerer for meg at det er stor sansynlighet for at han har fattet mistanke om at du har hatt passordet.

Selv om det er et stykke fra det å snakke på facebook om at man savner hverandre til å fysisk være utro, så er det allikevel (iallefall for meg) helt uakseptabelt å holde på på den måten som han gjør.

Du bør nok snakke med han om det, høre hva han selv har å si. Spørre han rett ut om han har noe på gang med noen andre?

Jeg ville nok ha tenkt meg om både 5 og 6 ganger før jeg valgte å fortsette forholdet. Du sier selv at du opplever at han er emosjonelt utro mot deg. Helt ærlig, tror du han noen gang kommer til å forandre på det? (Siden det tydeligvis har skjedd to ganger til nå)

Og ønsker du å leve på denne måten resten av livet?

Jeg har hatt samme type opplevelse tidligere, så jeg kjenner til følelsen.

Sender deg en god klem, og håper du finner ut av det!

Anonym poster: 78e9ebad726b451e8694ce3630017007

• Liker 2
Skrevet

Beklager, var meg som skrev over her...Så ikke den siste posten din. Men du kan i det minste ta med deg klemmen og lykkeønskningen fra meg videre ;)

Skrevet

Beklager, var meg som skrev over her...Så ikke den siste posten din. Men du kan i det minste ta med deg klemmen og lykkeønskningen fra meg videre ;)

Tusen takk! Det er litt skremmende å få "gå fra ham" til svar fra flere. Ikke engang mine beste venninner som kjenner ham kjempegodt sier at jeg skal gjøre det, for han er en kjempegod mann, bare litt for god mot alle liksom.. Kan hende jeg er blitt bortskjemt også, for vår forelskelsesfase varte leenge og vi var helt oppslukt av hverandre, nå har jo det gått over (mindre fra min side vel og merke), og han er mye opptatt med venner, noe som er naturlig.. Jeg føler jeg er blitt for avhengig av ham.. (Sikkert litt fordi jeg føler for å "passe" på litt også..)

Skrevet

Virker som en som alltid må ha selvbekreftelse. Type kronisk utro så lenge han har mulighet. Han går aktivt inn for å bli betatt av andre jenter. Du fortjener bedre. Jeg har heldigvis inntrykk av at du er ganske ung? Gled deg til dagen fyren ikke betyr noe mer.

Skrevet

Samt at du unnskylder ham masse. Slutt med det. Venninnene dine synes det er vanskelig å ta et standpunkt fordi de ikke ønsker å ødelegge noe. Du er forelsket i en illusjon. Han er ikke slik du ønsker. Tiltrekkes du av gutter som alltid går etter andre?

• Liker 1
Gjest jente/dame
Skrevet

Virker som en som alltid må ha selvbekreftelse. Type kronisk utro så lenge han har mulighet. Han går aktivt inn for å bli betatt av andre jenter. Du fortjener bedre. Jeg har heldigvis inntrykk av at du er ganske ung? Gled deg til dagen fyren ikke betyr noe mer.

Enig med Guybrush her. Det ligger en usikkerhet i han når han stadig må søke nye damer. Folk som må ha mye bekreftelser er ofte usikre innerst inne. De trenger bekreftelse for å føle seg verdifulle. Når han øser andre damer med komplimenter, hvor sterke er de han da sier til deg?

Jeg hadde aldri akseptert å være sammen med en mann som sa han stadig savnet andre damer...Jeg synes ikke det holder at han sier komplimenter til deg , er kjærlig osv , når han gjør det samme til andre damer. Det er faktisk respektløst i forhold til deg. Gidder du virkelig?

Skrevet

Skjønner ikke helt dere over. Jeg har masse guttevenner, og noen av de ser jeg sjelden. Da kan vi ofte sende meldinger om at vi savner hverandre og gleder oss til å se hverandre. Men det ligger jo ikke noe mer i det?

Skal ligge til at jeg har hatt samme kjæreste i over seks år, og han synes det er helt ok at jeg har guttevenner.

Selvfølgelig kjipt at han og hun første ble "småforelsket", men jeg mener at dette er sånn som kan skje, og sånn som kan misforstås. Det er helt normalt å bli litt småbetatt, men så lenge han ikke gjorde noe med det, ser jeg ikke det store problemet :)

Som sagt, så synes jeg at det er helt greit med venner av samme kjønn (jeg skulle ønske at kjæresten min hadde flere jentevenner som han kunne snakket med nesten daglig).

Jeg savner guttevennene mine, og jeg savner å gi de en klem når jeg ikke har sett de på en stund.

Null stress, TS. Man ser jo at det er du som er kjæresten for han :-)

Anonym poster: c630ce94413ce266251b7d726a5a4baf

Skrevet

Jeg forstår at det her er en vanskelig sak, men hadde jeg vært deg, ville jeg ha slått opp. Han er uten tvil i stand til å være utro, alle som er litt smarte skjønner det.

• Liker 1
Skrevet

Nå er jo ikke jeg jente/kvinne, men hadde jeg vært det så hadde jeg aldri orket en fyr med denne oppførselen.

Hva skal du med en fyr som ikke respekterer deg og dine grenser, TS?

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar! Dagen etter jeg skrev innlegget mitt, oppdaget jeg nye drøye meldinger på mobilen hans. Jeg gikk til ham og slang mobilen på ham og spurte hva dette var for noe. Siden det har vi hatt totalt isfront, han har ligget på sofaen, han gråter og prøver hardt å få meg tilbake. Jeg vet ikke om det er mulig enda.

Han sier at han ser at det han har skrevet er drøyt og feil, han angrer og lover det aldri skal skje igjen. Han har også sagt til jenta at de ikke kan snakkes eller møtes igjen, fordi han elsker meg og prøver å redde forholdet. Jeg er så glad i ham, og jeg VET han elsker meg, men jeg synes det han gjør bak min rygg er så vondt og vanskelig å tilgi.

Skrevet

Er han villig til å risikere det "han elsker" bare for spenning og selvbekreftelse kan du banne på at det eneste som vil skje er at han er mer forsiktig med hvordan han gjør det i fremtiden. Det er noe som heter å kjenne lusa på gangen. Han her virker kronisk. Hvor gammel er han? Tidlig 20-åra ?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...