ungmammaa Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Hvilke hårprodukter sverger du til? Jeg har prøvd mye, men har liksom ikke funnet min favoritt. Var hos frisøren idag, og såå mye å velge mellom !!
terri Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Jeg elsker osis dust it så lenge man bruker den på rette måten!
Professor Orm Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Det kommer helt an på hva du trenger. Slitt hår: anti snap. Brusete hår som går helt agurk: Nå om dagen bruker jeg faktisk jojobaolje, men ellers duger også Bed Head sin afterparty. Sistnevnte lukter best, selvsagt. Kløende hodebunn: Biotic shampo fra Kérastase Generelt sett liker jeg best Kérastase sine produkter.
ungmammaa Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2012 Har ikke så slitt hår, mørkt og kjedelig. Hårfargen vil ikke sitte på mitt hår :-/ Bare sånn generelt, hva liker dere jeg vil ha glansfult og mykt hår
KaDust Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Som sagt, jeg sverger til Agadir Argain Oil-produktene. Håret mitt skinner og ser friskere ut enn noensinne
ungmammaa Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2012 De produktene har eg ikke hørt om, må søke litt på nett. Har tenkt å ønske meg hårprodukter av mannen. Noen som har prøve kevin myrphy produktene ?:-)
Professor Orm Skrevet 4. desember 2012 #8 Skrevet 4. desember 2012 Men åssen tilstand er håret ditt i sånn ellers? Tynt, tykt, tørt, fett, slett, krøllet, bølget.. Hva er problemet? 1
ungmammaa Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2012 Tykt og stritt. Er ikke akkurat noe problem, spørr bare om gode hårprodukter.. Mitt er så kjedelig og svart. Vil ha det litt glansfult ;-)
Professor Orm Skrevet 4. desember 2012 #10 Skrevet 4. desember 2012 I så fall holder jeg en knapp på bed head sin. Samler håret og gir glans
awesome. Skrevet 5. desember 2012 #11 Skrevet 5. desember 2012 For glansfult og fint hår anbefaler jeg Moroccanoil i vått hår. Har selv ønsket meg noen hårprodukter til jul - hårspray fra fudge og shampo og balsam fra joico k-pak
metempsychosis Skrevet 5. desember 2012 #12 Skrevet 5. desember 2012 Jeg er og blir fornøyd med produktene fra John Masters Organics. Har hatt veldig ødelagt hår og var igjennom endel produkter før jeg landet på Evening Primrose sjampo og Lavender & Avocado balsam. Produktene er litt dyre, men jeg synes det er verdt det
Djungelvrål Skrevet 6. desember 2012 #13 Skrevet 6. desember 2012 For glansfult og fint hår anbefaler jeg Moroccanoil i vått hår. Har selv ønsket meg noen hårprodukter til jul - hårspray fra fudge og shampo og balsam fra joico k-pak Fikk en prøve fra krøllkremen fra Maroccanoil, den var bra men lukter grusomt. Noen som vet om en god krøllkrem som lukter mindre eller friskere?
Cosette Skrevet 6. desember 2012 #14 Skrevet 6. desember 2012 Joico Moisture Recovery sjampo og conditioner, Pureology Hydrate hårkur, hårolje fra Kérastase, varmebeskytter fra Wella High Hair, tørrsjampo fra Batiste og saltvannsspray fra Bed Head.
Miss_Sunshine* Skrevet 6. desember 2012 #15 Skrevet 6. desember 2012 Sverger til John Frieda sin shampoo, balsam og hårkur. Har prøvd utallige hårprodukter, men disse funker helt perfekt for meg, og lukter i tillegg helt fantastisk! Ellers så bruker jeg ikke noen produkter, har ikke tro på å tilføre håret masse unødvendige ting, virker iallefall ikke på mitt hår..
Gjest Uanonymbruker Skrevet 6. desember 2012 #16 Skrevet 6. desember 2012 Har innmari tykt og stritt hår med kløete hodebunn som ikke tåler noe særlig parabener og sls på seg, og for meg fungerer dette best Tigi Love peace & the planet walking on sunshine daily shine shampoo og Bed head styleshots extreme straight conditioner. I tillegg bruker jeg Tigi Bed Head ego boost split end mender og Macadamia deep repair mask
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #17 Skrevet 6. desember 2012 Jeg har bare brukt sånn natusan barneshampoo med Mikke Mus på, pga reaksjoner mot parfyme og dritt i hårbunn. Pluss balsam i tuppene, mange forskjellige. I følge frisøren min er håret mitt kjempe pent ( drømmehår å jobbe med ), og veldig lite slitt. Det er tykt og langt. Skal sies at det blir utsatt for mye fyfy; greing i våt tilstand, stram hårstrikk med metaldings, håføner og rettetang. Men jeg har aldri farga det! Kan jo være at jeg bare er ''velsignet'' med sånt hår, ikke vet jeg. Men jeg skulle gjerne hatt tips på noe som gir glans, uten at det ser fett ut. Tror muligens at olje ikke er noe for meg? Synes det er tørt, til tross for at frisøren motsier meg på det, + at det blir statisk på vinteren. Prøvde anti-frizz (?) fra John Frieda (), men den funka ikke. Anonym poster: fe0aa4e166fa14be8054cd3685f50efc
awesome. Skrevet 6. desember 2012 #19 Skrevet 6. desember 2012 Jeg har bare brukt sånn natusan barneshampoo med Mikke Mus på, pga reaksjoner mot parfyme og dritt i hårbunn. Pluss balsam i tuppene, mange forskjellige. I følge frisøren min er håret mitt kjempe pent ( drømmehår å jobbe med ), og veldig lite slitt. Det er tykt og langt. Skal sies at det blir utsatt for mye fyfy; greing i våt tilstand, stram hårstrikk med metaldings, håføner og rettetang. Men jeg har aldri farga det! Kan jo være at jeg bare er ''velsignet'' med sånt hår, ikke vet jeg. Men jeg skulle gjerne hatt tips på noe som gir glans, uten at det ser fett ut. Tror muligens at olje ikke er noe for meg? Synes det er tørt, til tross for at frisøren motsier meg på det, + at det blir statisk på vinteren. Prøvde anti-frizz (?) fra John Frieda (), men den funka ikke. Anonym poster: fe0aa4e166fa14be8054cd3685f50efc Har du prøvd After Party fra Tigi Bed Head? Bruker den spesielt etter at jeg glattet håret for å få det mykt og glansfult. Hjelper også mot statisk hår, bruker å få det etter glattingen 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #20 Skrevet 6. desember 2012 Har du prøvd After Party fra Tigi Bed Head? Bruker den spesielt etter at jeg glattet håret for å få det mykt og glansfult. Hjelper også mot statisk hår, bruker å få det etter glattingen Nei, den har jeg ikke prøvd Har den som heter ''Spoil Me'' - Defrizzer, Smoother & Instant Restyler. Føler ikke at det er noe futt i den i allefall. Anonym poster: fe0aa4e166fa14be8054cd3685f50efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå