Gå til innhold

Betale for en time jeg aldri fikk tilsendt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fikk i dag en fin regning i posten fra psykologen min. Der stod det at jeg ikke møtte opp til en time som jeg tydeligvis hadde 30 November, Problemet er jo bare det at jeg ikke har fått noe brev om den timen og dermed møtte jeg ikke opp heller. Det er jo snart jul og da er jo posten tregere enn vanlig.

Det er jo sure penger og betale når jeg aldri fikk beskjed om timen. Jeg kan ikke forstå hvorfor hun ikke sendte sms i tillegg, for det kan hun nemlig gjøre.

Når jeg ringte i dag og forklarte hvorfor jeg ikke møtte opp til den timen, så sa hun jeg snakket med at dette har skjedd med flere stykker.

Men kan jeg på noe vis la være å betale for denne timen? Jeg fikk jo aldri brev om timen (skal ikke se bort i fra at det kommer i posten snart, men det er jo litt for seint....). Eller må jeg betale uansett til tross for at brevet ikke kom fram i tide? De kan som sagt sende sms i tillegg og jeg sa at det måtte de rett og slett gjøre sånn at jeg ikke uteblir fra enda en time pga treg post....

Endret av Kittykat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de selv sa at det hadde skjedd med flere, og at de var klar over problemet, så burde du jo absolutt slippe å betale. Det gir jo ikke helt mening om du skal betale for noe du aldri har fått beskjed om.

Anonym poster: 280e0275ece2b9e19977ae340e61cd00

• Liker 5
Skrevet

Du bør slippe å betale. Men du må avklare det med dem først, og sørge for at kravet blir korrekt slettet. Om du bare overser å betale vil du bare få purringer og til slutt inkasso.

Min erfaring er at det alltid lønner seg å være hyggelig men bestemt i slike saker.

Skrevet

Hvorfor spurte du de ikke om det når du snakke med de??? Da hadde du slippet å lure ;) Ring og spør i morgen! Men jeg vil tru at du slipper å betale, men spør for å være helt sikker!

Anonym poster: 80d279626e37a95819d791eac3cdd9a8

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke, hva ble dere enige om når du snakket med dem da? Du ringte og sa at du ikke hadde fått timen, uten å si at du ikke var intereressert i å betale for en time du ikke har fått?

Du ringer igjen og sier at du vil hun skal kansellere giroen, da du ikke ble kalt inn til time. Du kan uansett ikke la være å betale sånn uten videre, da giroen allerede er i systemet og du kommer til å få mye stress og purringer.

Endret av Glynis
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke, hva ble dere enige om når du snakket med dem da? Du ringte og sa at du ikke hadde fått timen, uten å si at du ikke var intereressert i å betale for en time du ikke har fått?

Du ringer igjen og sier at du vil hun skal kansellere giroen, da du ikke ble kalt inn til time. Du kan uansett ikke la være å betale sånn uten videre, da giroen allerede er i systemet og du kommer til å få mye stress og purringer.

Jeg hadde ikke tenkt og la være å betale. Dette var noe jeg ikke kom til å tenke på før etterpå desverre.. Og dessuten så kan de bare si at de har sitt på det rene for de sendte avgårde timebestillingen...

Endret av Kittykat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...