AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jeg opplever stadig at jeg ikke får lov til å hilse på andres menn, eller å prate med andres menn. Jeg trodde det var ren høflighet å hilse på andres menn, og å kanskje prate litt med de? Jeg har iallfall opplevd at damene absolutt ikke har likt dette, og dette er mine egne kusiner og venninner ... T.o.m. min egen svigerinne liker ikke at jeg prater med broren min, eller finner på noe med han. Hun blir veldig sur. Her er noen eksempler, så dere forstår sitausjoene... En gang møtte jeg kjæresten til en god venninne av meg, og jeg hilste på han og pratet litt med han. Da jeg møtte han gikk jeg sammen med en annen venninne som ikke kjente han så godt, og hun sa etterpå "Det er ikke sikkert at Anne liker at du prater med han.." Jeg sa ingenting på det, men syns det var rart sagt ... En annen gang var jeg i et bryllup, og min ene kusine hadde med seg kjærsten sin for første gang. Hadde ikke hilst på han før, så jeg gikk bort og sa hei, og ville hilse på han. Kusinen min ble morsk, og så strengt på kjærsten sin som bare stod der. Jeg bare så på de, og kusinen min bare så på meg. Jeg gikk sakte bort og følte meg dum og flau ... Jeg ville bare være høflig... Så skjedde det en annen gang i bestemors 70-årsdag. Mange var invitert, og en annen kusine av meg hadde med seg kjæresten sin for første gang. Jeg hadde heller ikke møtt han. Kusinen min og kjæresten stod sammen med noen søskenbarn av oss, så jeg gikk naturlig bort og sa hei til alle sammen. Alle sammen bare glodde på meg ... Jeg ble litt forvirret, og så plutselig kjæresten til kusinen min og sa hei. Kjæresten skulle til å rekke frem hånden og hilse på meg, da kusinen min så morskt på han og han trakk til seg hånden. Jeg syns det var veldig ekkelt og bare stod der... Husker ikke hva som skjedde etter det... Så husker jeg en gang at en helt annen kusine var på besøk hjemme hos foreldrene mine. Jeg kom hjem litt etter at de hadde kommet, og de stod og så på noe i stua da jeg kom. Jeg smilte og sa hei, og så på de. Deretter så jeg på kjæresten til kusinen min og smilte. Turte ikke si hei pga det som hadde skjedd tidlgere. Kusinen min likte tydeligvis ikke at jeg smilte sånn, og trakk kjæresten sin bak seg... Jeg følte meg bare dum ... og lurte på hva jeg hadde gjort galt nå... Så var jeg på fest en gang, og jeg kom i prat med en ung mann. Han var kjæreste med en jente jeg kjenner litt. Vi pratet litt sammen, og hun kom stadig bort og likte ikke at vi pratet. Jeg prøvde å holde litt avstand, men følte at jeg ikke kunne bryte av samtalen heller... Etter et par uker møttes vi på en annen fest, og da viste hun tydelig at hun ikke likte at vi pratet sammen, så jeg gikk bort fra de. For å si det slik, var jeg overhodet ikke interessert...men han var koslig å prate med! Dette er noe som har skjedd med flere av mine venninner også, at de ikke liker at jeg prater med kjærestene deres... Jeg mener ingenting med det... Som person er jeg litt sjenert og stille og rolig, men jeg prøver å smile og å være hyggelig. Mest gjør jeg det for å øve meg på det sosiale, men også for at jeg ønsker å bryte barrieren min med å være sjenert og at jeg vil være hyggelig ... Så er jeg også redd for single menn. Syns det er tryggere å prate med opptatte menn, fordi jeg vet de er opptatt, og fordi jeg vet at de ikke vil legge an på meg. Om de opptatte mennene skulle legge an på meg, vil jeg minne de på at de er opptatt, for noe sånt er jeg overhodet ikke interessert i. Jeg blir dessuten ikke så lett forelsket, og om jeg blir forelsket, passer jeg på at det er i en singel mann. Men altså, hva er prolemet her? Jeg er ganske stygg ... tror ikke disse damene trenger å være redd for mennene i nærheten av meg. De er jo mye penere enn meg alle sammen. Anonym poster: ed23f0eecd861c7acccb14a1574ce98d
Steinar40 Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Problemet er nok at du ikke har kjæreste. 1
Sign Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Høres veldig merkelig ut. Sikker på at de mener det slik? 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Høres veldig merkelig ut. Sikker på at de mener det slik? Ja, jeg stod da og så på at de oppførte seg slik ... Hadde jeg hatt en kjæreste, hadde jeg høflig presentert han for alle og enhver, ikke oppført meg slik ... Anonym poster: ed23f0eecd861c7acccb14a1574ce98d 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Problemet er nok at du ikke har kjæreste. Jo, jeg tenker jo det, jeg også ... men nå er jo ikke jeg spesielt attraktiv, så jeg er jo ikke noe å være redd for. Anonym poster: ed23f0eecd861c7acccb14a1574ce98d
Sign Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Problemet er nok at du ikke har kjæreste. Jeg har heller ikke kjæreste og jeg snakker med alle mulige slags folk. Har aldri opplevd noe slikt som ts beskriver. Så jeg tror ikke grunnen er at hun ikke har kjæreste.... 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har heller ikke kjæreste og jeg snakker med alle mulige slags folk. Har aldri opplevd noe slikt som ts beskriver. Så jeg tror ikke grunnen er at hun ikke har kjæreste.... Hva kan grunnen være da? Anonym poster: ed23f0eecd861c7acccb14a1574ce98d
Steinar40 Skrevet 4. desember 2012 #8 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har heller ikke kjæreste og jeg snakker med alle mulige slags folk. Har aldri opplevd noe slikt som ts beskriver. Så jeg tror ikke grunnen er at hun ikke har kjæreste.... Nei, hvis det ikke er grunnen så må det jo være at det ikke er lov å hilse på det annet kjønn i TS sin omgangskrets. Bare at ingen har fortalt TS det kanskje?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Kansje du ikke er så stygg som du tror? Anonym poster: 4b47f19d612fc6c23901d1fa99c8b26f 5
Gjest Raindrops Skrevet 4. desember 2012 #10 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Spør dem hva greia er. Hvis det er så påfallende som det du skriver her så burde de klare å gi deg en ganske god grunn. Endret 4. desember 2012 av Raindrops 2
kaffemor Skrevet 4. desember 2012 #11 Skrevet 4. desember 2012 I all verden? Hva slags folk har du i omgangskretsen din? Det der hørtes veldig spesielt ut. 2
Steinar40 Skrevet 4. desember 2012 #12 Skrevet 4. desember 2012 Jo, jeg tenker jo det, jeg også ... men nå er jo ikke jeg spesielt attraktiv, så jeg er jo ikke noe å være redd for. Anonym poster: ed23f0eecd861c7acccb14a1574ce98d Tja, det nok ikke så uvanlig at kvinner er rimelig hysterisk redde for andre single kvinner i mennenes selskap. Av en eller annen grunn så oppfatter de deg nok som en trussel tenker jeg.
Sign Skrevet 4. desember 2012 #13 Skrevet 4. desember 2012 Nei, hvis det ikke er grunnen så må det jo være at det ikke er lov å hilse på det annet kjønn i TS sin omgangskrets. Bare at ingen har fortalt TS det kanskje? Høres helt tullete ut. Med mindre det er en eller annen merkelig sekt eller noe sånt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #14 Skrevet 4. desember 2012 Høres helt tullete ut. Med mindre det er en eller annen merkelig sekt eller noe sånt. Nei, jeg ser jo andre single venninner som IKKE opplever sånt ... så det er vel noe med meg da ... Anonym poster: ed23f0eecd861c7acccb14a1574ce98d
Gjest O___o Skrevet 4. desember 2012 #15 Skrevet 4. desember 2012 Det er vel heller måten du prater til de på - enn at du er singel.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #16 Skrevet 4. desember 2012 Jeg tenkte også at hun kanskje oppfører seg utfordrende på en eller annen måte - helt til jeg så at de heller ikke liker at hun snakker med sin egen bror. Anonym poster: 792d8f22d4c4811450bbea5d77d2af0b 3
Gjest Animula Skrevet 4. desember 2012 #17 Skrevet 4. desember 2012 Dette høres veldig merkelig ut! Er alle i din familie og omgangskrets svært usikre? Ut fra det du beskriver så har du ikke oppført deg galt. Det at svigerinnen din også blir sjalu er mildt sagt underlig. Nå har jeg det sånn at faren min er sammen med en dame som er svært sjalu på meg, så jeg vet godt at det går an å være det uten at det ligger noe merkelig i mitt forhold til faren min. Men at dette gjentar seg så mange steder synes jeg er underlig, kan det være noe i din oppfattelse av situasjonene? Du kan godt være mye mer attraktiv enn det du synes selv også, noe som kan fremkalle sjalusi hos enkelte.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #18 Skrevet 4. desember 2012 ???????????????????????????????????????????????????????? Anonym poster: 7fa12f54b598c6d4c4f4218a8e8ca2b1
Murder Skrevet 4. desember 2012 #20 Skrevet 4. desember 2012 Unnskyld at jeg spør TS, det kan hende jeg tar helt feil. Men har du skrevet flere tråder om disse vennene dine og hvordan de nekter deg ting og "sjefer" deg rundt? Mener jeg husker snakk om hu svigerinna di og alle kusinene. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå