Redhead Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Jeg har veskedilla. Kjøper ikke av de dyreste (max 1000,-), for jeg vil heller ha flere . Nå har jeg lyst til å investere i ei ny veske til våren/sommeren. Men det er jo så mange å velge mellom :o . Hvilke vesker liker dere best? Fargerike med masse mønster? Vesker i sort/hvitt med bilde av f. eks Marilyn Monroe? Sorte vesker, brune vesker, rosa vekser??? Kunne selv tenkt meg en som rommer litt, er avhengig å ha med meg perm innimellom, men den må gjerne være stilig! Er det noen der ute som har sett den ultimate vesken for sesongen? Evt. link til sider med vesker?
Saga Skrevet 8. mars 2004 #2 Skrevet 8. mars 2004 Jeg har også veskedilla, men jeg går ikke så veldig mye etter fargene. Fasongen må være fin, den også Noe av det jeg har investert, vil investere i akkurat nå: Bowling bag korsettveske Stringtruse veske Sachel vesker Jelly Kelly veskene Kommer litt ann på hvor du vil bestille fra, men du kan finne mye i utlandet. Du kan prøve f.eks www.ebay.com eller www.qxl.no http://www.pacinkoshop.com/ http://www.purseperfect.com/ http://www.esprit-online-shop.com http://www.detlillextra.no/ http://www.asos.com/womenswear-accessories.asp
:-) anna Skrevet 9. mars 2004 #3 Skrevet 9. mars 2004 korsettveske Stringtruse veske :oops: Hva er det egentlig?
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #4 Skrevet 9. mars 2004 Det lurte jeg på også :-)anna. En annen ting: Jeg har så veldig lyst på en veske med sommerfugler på. Er det noen som har noen tips til hvor jeg kan finne det på nett eller i butikk? Ingeline - som har lyst på ny veske.
Saga Skrevet 9. mars 2004 #5 Skrevet 9. mars 2004 Fant tre eksempler på ebay, men det er ikke slike jeg har.. Sommerfugl veske Sommerfugl veske fra Dior Korsettveske Truseveske
Redhead Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2004 Wow! Tror jeg holder en knapp på sommerfuglveska, jeg !
Susanna Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 Wow! Skal si det er mange merkelige vesker!! Jeg har selv veskedillen, men jeg tror jeg styrer langt unna den g-streng trusen!!
Gjest Paff Skrevet 10. mars 2004 #8 Skrevet 10. mars 2004 Jeg fikk en herlig veske fra en veninne som har vært i USA nylig - og den lyser det VÅR av! Det er formet som et firkantet handlenett, med knallgule farger og glitter, med motiv av krokus-blomster. Skikkelig vår! Men ellers har jeg akkurat bestilt meg en rosa Jelly Kelly-veske hos www.detlilleextra.no. Den typen er et must i vår - og rosa er en av de riktige fargene. Ellers ser jeg mange kule lakk-vesker i knallfarger for tiden, sjokkrosa, sjokkgul osv.. (Jeg har forøvrig både korsettveske og cigarbox med sort/hvittmotiv og strass av Marilyn Monroe - de er RÅ!)
lillemor Skrevet 12. mars 2004 #10 Skrevet 12. mars 2004 Hei Det var mange fine vesker, personlig falt jeg for den lille"hot lips" på detlilleekstra.no. Kanskje jeg "bare må ha den" får tenke på det. På Ebay.com var det ikke mange som sente til norge. Korsettveske.. Hmmm di var stilig! Hilsen lillemor.
~sikka~ Skrevet 12. mars 2004 #11 Skrevet 12. mars 2004 Dere har skrevet detlillextra.no feil - ikke med to e'er og ikke med k man kommer til noe manikyrgreier ved å gå til detlillEExtra.no
Gjest Myumi Skrevet 12. mars 2004 #12 Skrevet 12. mars 2004 Nå skal det være motiver med blomster, sommerfugler, fisker, fugler etc. Alt som minner om liv, fornyelse og vår. Vår- og sommermoten preges av romantikk, femininitet og optimisme. Kombiner bukser i army stil med romantiske blomstertopper etc. Det er bare å kaste seg ut i det. Husk at huden skal være mest mulig naturlig, gloss på leppene hører med og det er lov å bruke øyeskygger med farger.
Rio Skrevet 12. mars 2004 #13 Skrevet 12. mars 2004 jeg likte også hotlips på detlillextra. syns ikke der var så mye fint egentli as =) jeg fant meg ei sånn lita ei på h&m i dag, 70-80kr, i tøff rosa farge, litt hardt stoff. nice! så at de hadde en i cord også, har en sånn i svart. kjempesøt!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #14 Skrevet 12. mars 2004 Puff, Sunmin og allle andre det måtte gjelde..har dere ikke egne meninger? unskyld at jeg sier det.. Men dere snakker om hva man MÅ ha i vår, hva som er et must, osv... Ut ifra ting dere skriver virker det som at dere kjøper alt som er "in" i vår for dette MÅ man jo ha..i vår SKAL man ditt, i vår SKAL man datt.. jeg sier ikke at jeg kjøper det motsatte av hva som er moten i vår, men herregud, selv om neongule turnsko med hæler kommer i butikkene så går jeg ikke og kjøper det fordet.. jeg forstår bare ikke hvordan folk kan mene at sånne sko er fine.. :o (er ikke sikkert dere liker sånne sko heller, men det var bare et eksempel..)
Hilde Skrevet 13. mars 2004 #15 Skrevet 13. mars 2004 Jeg har kjøpt en ytterst tøff veske nå, i svart lakk, a4 størrelse, med hvitt motiv, to stilettstøvletter og et cocktailglass. Impulskjøp på shopgirl, og jeg hadde selvsagt ikke råd til den, egentlig..
Gjest Pterodactylkake Skrevet 13. mars 2004 #16 Skrevet 13. mars 2004 æææææ har vesken noe å si? Og her sprader jeg rundt med en helt enkel svart kjip veske
Cola Girl Skrevet 13. mars 2004 #17 Skrevet 13. mars 2004 æææææ har vesken noe å si? Selvfølgelig har vesken noe å si - hørt om den berømte prikken over i'en
Gjest Pterodactylkake Skrevet 13. mars 2004 #18 Skrevet 13. mars 2004 Da jeg for det meste går i svart (og rødt og hvitt) passer ve denne veka meg best. vi sier iallfall så.
Illyria Skrevet 13. mars 2004 #19 Skrevet 13. mars 2004 Jeg bruker også en svart enkel veske til det meste, og er ikke så alt for bekymret for det
Saga Skrevet 13. mars 2004 #20 Skrevet 13. mars 2004 Puff, Sunmin og allle andre det måtte gjelde..har dere ikke egne meninger? unskyld at jeg sier det.. Men dere snakker om hva man MÅ ha i vår, hva som er et must, osv... Ut ifra ting dere skriver virker det som at dere kjøper alt som er "in" i vår for dette MÅ man jo ha..i vår SKAL man ditt, i vår SKAL man datt.. jeg sier ikke at jeg kjøper det motsatte av hva som er moten i vår, men herregud, selv om neongule turnsko med hæler kommer i butikkene så går jeg ikke og kjøper det fordet.. jeg forstår bare ikke hvordan folk kan mene at sånne sko er fine.. :o (er ikke sikkert dere liker sånne sko heller, men det var bare et eksempel..) Vet ikke helt om du siterer til meg, men jeg setter meg i forsvarsposisjon Det som er IN er gjerne noe som er nytt. Nytt definerer jeg med spennende og da liker jeg det jo gjerne. Sammenlign det med musikk; du går jo ikke rundt og kjøper kopier av cd'ene du allerede har, men du kjøper nye som du liker. Tror alle her har dømmekraft nok til å ikke kjøpe noe de ikke liker. Korsettvesker har fx vært in en stund, og jeg har en enkelt og greit pga at jeg synes de er knall fine! Aprop. neongule sko. Det er rosa som er IN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå