Gjest Funky Punk Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Hva kan man bruke for å kunne forme garntråd til en spesiell form? Som når man legger garn rundt en ballong, lar det tørke og får da en slags ball når man har tatt hull på ballongen. Kan man bruke typ mel og vann? Eller er det et spesielt middel man bruker?
Adele Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Jeg fant et blogginnlegg her om dagen om dette. Skal se om jeg finner det igjen Var iallefall en av de BoligPluss-bloggerne som la ut noe om det
Gjest Funky Punk Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Hadde vært kjempefint om du hadde funnet igjen det Eller om andre har noen tips til hva jeg kan bruke (som er lett å få tak i og billig) Tenkte å lage litt juledekorasjon
Adele Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Nå har jeg lett i en time snart, men finner den ikke igjen!! Husker jo ikke hvem av de bloggerne som la det ut!
Gjest Funky Punk Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Men takk for at du prøvde da Om noen andre har noen tips, så kom gjerne med det
Gjest bambam Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Vet modgepodge skal være supert til det, men tror ikke det er å få tak i Norge da. Men vet att det er mulig å lage en erstatning selv, ved å blande like deler skolelim og vann. Men det har jeg aldri prøvd, så jeg kan ikke anbefale det.
Gjest Funky Punk Skrevet 4. desember 2012 #8 Skrevet 4. desember 2012 mod podge fant jeg på nettet. Like deler vann og lim står det ja. Da regner jeg med at det er helt vanlig flytende lim man får kjøpe på flasker. Så fort jeg orker å gå ut i kulda så skal jeg ned til byen og se om jeg finner skolelim noe sted
Brunhilde Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Skolelim finner du sannsynligvis både i bokhandel og i hobbybutikk. Ellers kan tapetklister være et alternativ.
Topplue Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 Skolelim finner du sannsynligvis både i bokhandel og i hobbybutikk. Ellers kan tapetklister være et alternativ. Og på Nille! Bokhandelen her selger faktisk ikke lim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå