Gjest Lysehvit Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Hallo! Tenker på å prøve å bestille dette fra lookfantastic, ser mange har positive erfaringer. Leste et sted at man ikke skal gni dette for mye utover. Skjønner ikke, er dette noe annet enn vanlig selvbruningskrem..? Ser for meg at det blir masse skjolder om man ikke fordeler det skikkelig jevnt. Tar jeg feil, eller er det st.tropez som brukes i salonger? Så et innslag på tv i fjor om at man kan bli "spylt" med en form for selvbruning hos enkelte skjønnhetssalonger. Husker ikke hvilket program det var, men det var i alle fall en dame som stod i bare trusa i et våtrom, og hun ble dusjet med et eller annet. Vel.. jeg lurer på, hvordan virker dette egentlig? Hvis det er slik jeg beskrev ovenfor, hvordan er det mulig at det ikke blir skjolder? Forstår rett og slett ikke dette jeg :klø: Hadde vært fint om noen fant opp et vidundermiddel som jevnet seg ut selv Dessuten: hva er lurest å velge, lotion/krem eller skum? Blir kjempeglad for svar :-)
Gjest Cuddly Skrevet 8. mars 2004 #2 Skrevet 8. mars 2004 Ville bare si at jeg fikk en liten "demo" hos hupleier, og hun sverget til skikkelig innmassering av kremen... Det blir jo også mye mer økonomisk enn tonnevis i tykt lag!
Gjest Lysehvit Skrevet 8. mars 2004 #3 Skrevet 8. mars 2004 Takk for tipset Blir det jevnt uansett? Hvis man legger det i et tykt lag, er det sånn at passe mye trekker inn, og resten vaskes av? Høres ut som noe griseri da.
Gjest Cuddly Skrevet 8. mars 2004 #4 Skrevet 8. mars 2004 Hun sa at det som ikke trakk inn i løpet av en halv time kunne tørkes av med tørr, myk klut. Men det blir ikke så mye med metoden hun viste til.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #5 Skrevet 8. mars 2004 Driver og bestiller nå. Betaler med visa.. så er det et felt hvor det står "start date" (under expiry date) Har ikke vært borti det før, og finner ikke noe sånt på kortet :klø: Føler meg lur nå..
Gjest Cuddly Skrevet 8. mars 2004 #6 Skrevet 8. mars 2004 Med visa hopper du bare over dette feltet :-)
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #7 Skrevet 8. mars 2004 Tusen takk (Du er sannelig en racer på å svare. skal ikke mase mer nå, tror jeg, hehe. Iallefall, kjempehyggelig av deg )
Gjest Cuddly Skrevet 8. mars 2004 #8 Skrevet 8. mars 2004 helt ok, sitter hjemme og jobber, så titter innom - siden ligger fremme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå