lillepille Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Hei! Jeg tenkte å lage en liten klagemur for oss single som nylig har fått hjertet knust. Kanskje det kan hjelpe oss til å innse at vi har det bedre uten dem !? Kanskje det var noe han/hun gjorde som irriterte vettet av deg? Ble du behandlet dårlig? Var det noe som gjorde at du mistet litt lysten på han/henne? Dere skjønner tegninga! Jeg kan starte: *Vi hadde dårlig sex (ergo, han var ikke så flink i senga) *Han ville ALDRI være med å finne på noe *Jeg måtte alltid lage all maten og vaske alt *Han hadde mer eller ingen interesse i mitt liv Ladies, fire up your engines ! 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 *Han bestemte alt ang når vi skulle treffes, hvor lenge osv *Han hadde ingen interesse av meg... kun sexen *Han sa han var glad i meg for å få meg for seg selv når jeg tenkte å gå videre.. for så å dumpe meg.. *Han har såret meg mer enn noen annen Anonym poster: d8472cec88126534b51673f620f2dc2e
lillepille Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2012 *Han bestemte alt ang når vi skulle treffes, hvor lenge osv *Han hadde ingen interesse av meg... kun sexen *Han sa han var glad i meg for å få meg for seg selv når jeg tenkte å gå videre.. for så å dumpe meg.. *Han har såret meg mer enn noen annen Anonym poster: d8472cec88126534b51673f620f2dc2e Vil bare gi deg en god klem AB 1
smilo Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Vi finner en bedre mann når vi bare er over drittsekkene.. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Veldig vanskelig for meg å finne noen negative ting med han. Vi var "sammen" et halvt år, og har tilbrakt mye tid sammen. Han er i tillegg en god manipulator og veldig flink til å bli likt. Men kan prøve å finne noen punkter å holde fast i: *Han var aldri noe forholdsmateriale (historie som utro) *Han har vært kriminell, og jeg tror ikke helt på at han har sluttet *Alt gikk på hans premisser: når vi skulle møtes, når vi skulle ha sex, hvor vi skulle være, hva vi skulle gjøre *Han har gjeld oppetter ørene *Han har ikke en skikkelig jobb *Han tåler ikke konfrontasjoner og er direkte skummel om han blir provosert Vel det var ihvertfall noe. Og jeg vet dette er store, viktige ting. Men han har så mange andre kvaliteter. Han er den morsomste jeg har møtt. Mannen er så merkelig at vi kunne ha interne samtaler i timesvis, uten at noen rundt skjønte en pøkk. Også er han ubeskrivelig god i senga. Jeg har en del erfaring under dyna, og ingen jeg har møtt kan måle seg med han. Sukk.. Han fikk meg til å tro at jeg ikke ønsker hus, barn og stasjonsvogn. Men jeg gjør kanskje det? Men han ønsket jeg ikke det, men det er kanskje likevel det man ønsker i det lange løp, med en annen mann? Anonym poster: b33e4b0f8b11de899ee3ef180f56b37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå