Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 17 år. For en stund siden ble jeg kjendt med en ganske søt gutt på fest. Etter det la jeg han til på facebook og han godtok men det skjedde ikke noe mer enn det. Nå i helgen når jeg var på vei hjem fra sverige, møtte jeg han helt tilfeldig på flyplassen, og vi skulle ta samme fly hjem. Men flyet ble kanselert så vi ble sittende å vente i mange timer på et nytt fly.

Når jeg først så han tenkte jeg "ånei så flaut!" for jeg trodde jo at han ikke ville ha noe med meg å gjøre, men så fikk vi øyekontakt og han sendte meg et stort å tydelig smil. Jeg kjente hvor det stakk i meg, og smilte sjenert tilbake. Etter en liten stund merket jeg at han hadde skrevet til meg på facebook også, spurte hvor jeg hadde vært osv.. så da snakket vi i en stund der, men jeg snakket ikke mye med han ansikt til ansikt siden jeg var sammen med moren min å satt med henne.

I dagene etter har vi snakket i strekk på en måte, har vært en samtale, men det har av og til tatt litt tid før den andre svarte. Men i dag har vi ikke snakket noe, men det vil jeg! Jeg er ganske sjenert og er ikke noe flink til å starte en samtale i det hele.. Så jeg aner ikke hva jeg skal si.. Jeg vil jo bli mer kjent med han, vil gjerne at det skal skje noe mellom oss. Merker bare hvor glad jeg blir hver gang jeg hører noen snakker til meg på facebook og håper altid på at det er han. Hva skal jeg gjøre?

Anonym poster: 4f34660823c796be11d4465c5eec498a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare start med et vennlig hei og spør hvordan dagen hans har vært, eventuelt om han har gjort noe kult, og fortsett det derifra. Det kommer nok litt mer naturlig etterhvert :D

Men sånt er vel alltid litt vanskelig i starten når man møter nye :)

Skrevet

Vent på at han skriver til deg ;)

Skrevet (endret)

Vent på at han skriver til deg ;)

Det et et veldig godt tips det og! Egentlig enig med deg der, men om hun absolutt skal snakke til han, så er det jo fint med noe som ikke virker masete. :) Hehe

Endret av Cupcake92
Skrevet

Det et et veldig godt tips det og! Egentlig enig med deg der, men om hun absolutt skal snakke til han, så er det jo fint med noe som ikke virker masete. :) Hehe

Ja jøss, men det beste (/verste) er å gi ham sjansen til å komme til deg. Gi ham noe å kjempe for! Selv om det er dritvanskelig og du egentlig bare har lyst til å pøse på med spørsmål... Vent.

Skrevet

Ja jøss, men det beste (/verste) er å gi ham sjansen til å komme til deg. Gi ham noe å kjempe for! Selv om det er dritvanskelig og du egentlig bare har lyst til å pøse på med spørsmål... Vent.

Helt enig med deg. Men vil tro at det ikke alltid er like lett :P men hun finner nok ut av det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...