AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jeg er i starten av 20årene og vet ennå ikke hva jeg vil studere. Har studert litt forskjellig til nå, men ikke noe jeg har lyst til å fortsette med. Det jeg helst vil studere er klinisk ernæring (UiO), tror jeg, men jeg har ikke nok poeng. Jeg må ta rundt 10 eksamener fra vgs, og få 6 på de fleste. Og jeg får ikke startet på studiet før 2015, to år til. Det er fordi studiet starter i januar, og når søknadsfristen er i april året før så får jeg jo ikke med de nye karakterene i søknaden. Er det verdt det? Jeg vet ikke om klinisk ernæring er noe for meg engang. Har ikke veldig lyst til å jobbe som ernæringsfysiolog, vil heller jobbe med forskning eller noe sånt, da må jeg kanskje ta doktorgrad også, kommer til å være over 30 før jeg er ferdig. Jeg vet heller ikke om jeg klarer et sånt studie, tror det kan være ganske hardt og stor arbeidsmengde? Er det noen her som går klinisk ernæring og kan fortelle litt om hva du synes om det? Anonym poster: 9fdf482e65400ee30cea5d83fd8f24a5
JohnS Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Hva mener du med "forskning eller noe sånt"?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Hva mener du med "forskning eller noe sånt"? Det vet jeg ikke, jeg vet ikke akkurat hva jeg vil jobbe med. Vet bare at jeg ikke vil jobbe på et sykehus der jeg veileder pasienter, tror ikke det er noe for meg. TS Anonym poster: 9fdf482e65400ee30cea5d83fd8f24a5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Da ville jeg valgt noe annet tror jeg.. Hva er du interessert i, annet enn ernæring? Anonym poster: c101b905a192a0a90771caabed50a90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå