Gå til innhold

Hva synes du om pannebånd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er ikke alltid like lett å få på seg en lue når en har hestehale. Og får man den på, ser man merkelig ut. Det blir sånn klump bakpå vet dere.

Da er pannebånd kjekt å ha, varm på øra, kan ha hestehale! Jeg har ikke lyst til å ha håret ned hele vinteren..

Det er jo mange forskjellige å velge mellom http://www.xxl.no/dameklaer-/hodeplagg/pannebaand

Hva synes du om pannebånd? Synes du det er teit eller ok å bruke?

Anonym poster: a10f9fc65bbc8dc9feecdede5b642223

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lue sitter ikke på meg, så jeg pleier å ha håret i en ball på hue og bruke pannebånd når det trengs. Om folk syns det er teit bryr jeg meg ærlig talt ikke om, såhar ikke tenkt noe særlig over det. Jeg bruker det jo for å ikke fryse.

Anonym poster: b87384577bbe67b711ad8b0291314bfb

Skrevet

Jeg ville nok heller gått for pannebånd enn lue.

Pannebånd er ofte mer diskrét enn lue + man slipper den klassiske luesveisen ;)

Kari Trå har flere fine.

Fordelen med luer er at dersom de er i ull - forhindrer de en hel del av kroppens varmetap.

Skrevet

Jeg har et pannebånd fra Moods of Norway som jeg er kjempefornøyd med.

Det ser dumt ut å bruke det med håret ned, men det er som du sier - det er veldig praktisk når håret er oppe i strikk. :)

1519065-9-1351449322942.jpg

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Jeg ser ut som en sopp med lue på, så jeg foretrekker pannebånd! Har et par, men synes det er vanskelig å finne.. Har ønsket meg pannebånd til jul, synes det er veldig fint!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Pannebånd er stilig da, så lenge det ikke brukes slik som 'fjortissne' bruker det (typ med håret ned også har de dratt båndet litt opp slik at håret 'bøyes' ut...ser skikkelig teit ut :fnise: )

• Liker 1
Skrevet

Jeg sverger til lue. Ikke for at jeg synes pannebånd ser så dumt ut, men fordi jeg er en frossenpinn av dimensjoner, og ofrer heller sveisen om jeg holder meg varm.

Synes det er mange som kler pannebånd ( dog ikke fjortis-utgaven), og det er mange fine. Men lue er varmere......;-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger pannebånd! De solgte det over alt i fjor, men da hadde jeg for kort hår til å ha hestehale. I år finner jeg ingen jeg liker, så jeg kjøpte garn og strikket et til meg selv. Anbefales å lage et selv da det er mange fine oppskrifter på nettet som er lette å få til. I tillegg koster det under 100 kr for garn og det er jo et pluss for en student :)

• Liker 1
Skrevet

Love it, finnes mange pene pannebånd synes jeg :) Men foretrekker lue på de kaldeste dagene.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke ut med lue, så jeg foretrekker pannebånd.

Skrevet

Jeg greier ikke å forbinde den type pannebånd (tenker på den fra MoN) med annet enn svette, "keege" Bærums-gutter fra begynnelsen av 2000-tallet. Av den grunn ville jeg valgt lue :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det kommer helt an på stilen din. Selv har jeg fått øynene opp for (av alle ting) ørevarmere. Min stil er hakket for feminin til å bruke både lue og pannebånd synes jeg, jeg er rett og slett nødt til å gjøre det. Ørevarmere passer de fleste synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et strikka pannebånd som jeg elsker! Veldig fin, og feminin.

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Kommer litt an på person, men jeg forbinder det ofte med små barn eller fjortiser.

Så vet ikke helt om jeg har det mest positive forholdet til pannebånd.

Skrevet

Jeg har et strikka pannebånd som jeg elsker! Veldig fin, og feminin.

Når du sier det så kunne jeg faktisk hatt et sort et. Skal få gamla til å strikke et til meg om ikke jeg gjør det selv.

Skrevet

Vel, jeg tenkte mer om dere så på det som 60-åringer på skitur, hehe..

Men da kjøper jeg pannebånd.

Jeg har ingen stil! Så den saken er grei :)

Skrevet

Et pannebånd av sportstypen med vanntett materiale og litt ekstra stoff ved ørene er den verste julegaven jeg noen gang har fått. Når det i tillegg var i signalrødt, en farge jeg skyr som pesten (utenom i julen), så ble alt tragisk.

Jeg liker ikke pannebånd fordi jeg, som en lenger oppe, er en frysepinn og jeg vet at 70% av kroppsvarmen går ut gjennom hodet. Jeg har dessuten et så merkelig hår/hode at jeg ikke kan bruke vanlig lue, men beret-typen går greit.

Skrevet

jeg liker noe mer classy, for jeg synes sportsklær ikke passer inn i by-stilen min

På Glasmagasinet ligger en butikk som heter Rosenvinge i 2. etg. De har mye pent.

Her er andre ting jeg fant på nettet... Godt poeng at alle må fores så det ikke blåser i ørene eller klør i panna.

9359111696568930_KzRmctlZ_b.jpgKunne ikke hatt noe knapp i nakken, da det ville vikklet inn i håret etter kort tid...

143130094377095210_UqvOaDmB_c.jpg

53691420527203627_6iN0wgV1_c.jpg263390278176617212_MeHN2CnU_c.jpg

Skrevet

Jeg ser utrolig rar ut med pannebånd, og foretrekker lue.

Skrevet

Vel, jeg tenkte mer om dere så på det som 60-åringer på skitur, hehe..

Men da kjøper jeg pannebånd.

Jeg har ingen stil! Så den saken er grei :)

Alle kan vel sies å ha sin egen stil, min stil kan ikke fullstendig settes i bås den heller. Pannebånd er fint, bortsett fra dem som ser slik ut som 60-åringene på skitur sine ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...