Gå til innhold

rosa barnerom

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann...

datteren min på ni og et halvt har reist til Spania på besøk til bestevenninnen sin, siden hun blir borte i to uker tenkte vi å pusse opp rommet hennes i mens :-)

hele rommet er panelt , så alt skal males, men det må være rosa, det har hun gitt grei beskjed om :wink:

noen som har tips om fin farge, hva med taket, det blir hvitt tenker jeg ,men skal malingen være matt i taket??

skal legge inn før og etter bilder når jeg er ferdig :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Angående taket er det vanlig å male med matt . Om taket har panel kan du gjerne velge halv blank.

Skrevet

Så koselig da!! :)

Har ingen fin farge jeg kan anbefale. (Har gutt)

Men hadde jeg vært dere hadde jeg enten

*Valgt en veldig lys farge (nesten hvit men rosa)

*Malt en eller to vegger rosa og resten hvitt.

*Malt veggene i fire forskjellige rosatoner som passer sammen (de som sitter sammen på ei stripe passer sammen) Og så malt taket også rosa...

(Skikkelig prinsesse og om man vil kan man jo male listene gullfarga Ha bilder med gullfarga ramme, speilt med gullramme og for eksempel henge opp en sengehimmel med gullfarga prinsessekrone på toppen.

Så blir det vel drømmerommet for ei lita jente. )

Det finnes forresten maling som heter takmaling. Eller spør på butikken hva de anbefale

Skrevet

takk for tips :-)

skal gå for en veldig dus rosafarge tenker jeg, tilbehøret blir hvitt ( seng ,hyller kommode osv)

gleder meg jeg :P

Gjest Myumi
Skrevet

Hvis hele rommet skal ha en farge må du passe veldig godt på at fargen ikke er for sterk. En dus gammelrosa tone bør passe bra men du kan også med stort hell male feks. en vegg i en sterkere rosafarge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...