Rødvinspiken Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Er det bare meg som ikke kommer inn på denne siden lenger? Har vært sånn en stund nå. Dersom dere også har det problemet: Noen som vet hvorfor? Har abstinenser her nå jeg, he he
Knitcat Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jeg kom inn akkurat nå Endret 4. desember 2012 av Knitcat
Rødvinspiken Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2012 Hmmm. Har ikke kommet inn siden før helgen jeg. Men da vet jeg at det mest sansyling ligger hos meg. Var redd hele siden var lagt ned jeg nå Takk for hjelpen!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 I all verden? Hadde fått helt panikk om jeg ikke kom inn der gitt! nettstedet er der og absolutt ingen tegn til at de skal bli borte, heller tvert imot - heldigvis! Og sånn for å svare på spørsmålet, så har ikke jeg heller hatt noen problem med å komme inn altså. Så rart? Anonym poster: b21d30be2e3b92521a751738417ee0f3
Rødvinspiken Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2012 Har litt lettere panikk her ja Nå har jeg sjekket pc-ene til både mannen og barna. Kommer ikke inn på noen av dem. Har fått mannen til å sjekke/prøve å løse problemet - uten hell. Aner ikke hva problemet er. Det har fungert i lang tid, og så er det plutselig borte. Meldingen jeg fikk er "page not found" - Derfor jeg var redd for at siden var lagt ned. Mannen byttet nettleseren min fra internet explorer til google chrome. Det hjalp ikke. Nå er feilmeldingen "kan ikke koble til ravelry.com Men tusen takk for tilbakemeldingen din anonym bruker. Godt å vite at det er flere enn Knitcat som kommer inn. Da må det helt klart være noe her i huset. Skulle ønske jeg var (eller var gift med) en dataekspert akkurat nå gitt...
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 I all verden, du får ikke opp siden i det hele tatt?? Nå måtte jeg ile rett over og forsikre meg om at den er der ennå Mystiske greier Anonym poster: b21d30be2e3b92521a751738417ee0f3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 Nå kan ikke jeg mye om data altså, men høres jo ut som om det er nettverket deres som på et vis stenger deg ute....? Kanskje...? Anonym poster: b21d30be2e3b92521a751738417ee0f3
Rødvinspiken Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2012 Ja merkelig alt sammen. Jeg har jo ikke problem med å komme inn på andre internettsider.
estrella Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Ikke noe problem her heller. Prøv å se om du kommer inn via mobilen eller noe, bare for å sjekke.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #10 Skrevet 5. desember 2012 Ja merkelig alt sammen. Jeg har jo ikke problem med å komme inn på andre internettsider. Hvordan går det, kommer du noen vei? Kom på en ting, sånn til neste gang du er bekymra for at ravlery har problemer - Casey legger ut meldinger om ev. driftsproblem på twitter. Her - https://twitter.com/ravelry Casey er han som utvikler og drifter siden Anonym poster: b21d30be2e3b92521a751738417ee0f3
Rødvinspiken Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Sliter fortsatt. Noen har foreslått at antivirusprogrammet kan være oppdatert og nå har bestemt seg for å ikke godta siden til ravelry. Jeg prøver å se om jeg kan få lagt inn ravelry som en side som skal godtas av programmet, men er ikke akkurat noen IT-person så jeg sliter litt med å finne ut av hvordan jeg skal gjøre det. Edit: Kan noen fortelle meg URL-en til ravelry.com? Antivirusprogrammet sier jeg må oppgi dette for å tillate siden. Estrella: Takk for tipset med mobilen. Jeg kom inn der. Det kan jo også tyde på at det er antivirusprogrammet som er problemet, ettersom jeg har lagt inn brukernøkkelen til internett på moblien. Endret 6. desember 2012 av Rødvinspiken
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 For ei web-side er url = web-adressen http://www.ravelry.com/ Anonym poster: b21d30be2e3b92521a751738417ee0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå