Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og kan fortelle meg hva som var i de fire første lukene? Jeg mistenker at jeg har fått fjorårets kalender, nemlig...

Endret av Zzyzx
Videoannonse
Annonse
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Skrevet

Ja, jeg fant den samme, og én av dem er lik. Skulle gjerne hatt litt mer å gå på i tilfelle det er variasjoner i dem.

Skrevet

Har hørt noen har fått håndkrem, fotkrem, Shampo og kam. Stemmer noe av dette? :)

Skrevet

Fotkrem, sjampo og håndkrem er riktig, men ikke kam. Er de samme produktene jeg fikk i fjor jeg har fått i år. Til nå, iallfall.

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Skrevet

Det er det de ikke gjør, for hun i butikken lovte på tro og ære at den ikke var lik. Så jeg vurderer å bare gå tilbake med den.

Skrevet

Men er utseende på kalendere likt da? Jeg mintes å huske at de var forskjellige jeg da!

Skrevet

Dette blogginnlegget viser hele årets kalender (så ikke trykk hvis du vil vite).

Klippet fra bloggen:

Luke 1. Mango Showergel 60 ml

Luke 2. Peppermint Foot Lotion 60 ml

Luke 3. No More Rough Stuff (fotfil)

Luke 4. Shine Shampoo 60 ml

Luke 5. Mini Hair Brush Bamboo

Jeg har ikke kalenderen iår, men hadde den ifjor og synes det er veldig mye likt, andre dufter, men mye det samme med tanke på produkter.
Skrevet

Se der, ja. Kikket gjennom hele, jeg. :)

Ja, utseendet er også forskjellig, og siden det ikke var jeg som kjøpte den så kan det godt hende at det har vært en misforståelse i butikken. Den kosta visstnok en del under full pris også. Så jeg lar det bare være, siden det ikke er noe revolusjonerende i årets kalender. Og jeg er tross alt ganske fornøyd med innholdet i denne også.

Tusen takk for hjelpen, alle sammen! :D

Skrevet

Det er de samme produktene som i fjor (jeg hadde i fjor)

Når jeg var i Køben for 14 dager siden hadde de 2 annerledes BS kalendere, en i gull og en grønn.

Den i grønn var "vanlig" og gull var "eksklusiv" med dyrere produkter. Da jeg spurte de om den røde fikk jeg til svar at det var fjordårets...

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...