Gjest Trulte_trall Skrevet 8. mars 2004 #1 Del Skrevet 8. mars 2004 Noen som har testet ut de nye hi tech dobbelt vibratorene? Jeg øsnker meg en, men de er ganske dyre så det er greit å høres andres erfaringer. Noen spesielle som er bedre enn andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vibgirl Skrevet 8. mars 2004 #2 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvordan fungerer de? Kan jeg se dem noe sted på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #3 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har en som er vanntett med roterende kuler som vibrerer og klitorisstimulator i tillegg...Synes den er urtolig deilig...og jeg kommer ikke så lett heller...det eneste negative jeg har å si er at i det jeg kommer, så strammer jeg veldig hardt og da blir det litt hardt mot de kulene som er innvendig...men ellers er den helt topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MindCrime Skrevet 8. mars 2004 #4 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei. Utvalget av hi-tech vibratorer er enormt og enhver sexbutikk med respekt for seg selv tilbyr en rekke forskjellige. For at dette innlegget ikke skal bli FOR langt skal jeg prøve å fatte meg i korthet: Prisnivået ligger fra snaue 400,- og oppover til godt over 1000,- Det er i all hovedsak kvaliteten og materialet vibratoren er laget i som er avgjørende for prisen. Jeg vil anbefale å begynne med en rimelig en om du ikke har erfaring med denne typen vibratorer fra før, for det er faktisk en del kvinner som syntes det kan bli ”litt mye” og det er rimelig bortkastet å bruke 1000,- på noe som blir liggende i skuffen. Ok, det er irriterende å kaste bort 500,- også men ikke LIKE irriterende… De rimeligste har en tendens til å ha begrenset levetid og de lager noe mer lyd og har mindre kraftig vibrasjon enn de dyre. Typisk er at en rimelig hi-tech vibrator bruker 2 stk AA batterier, en dyrere bruker 4 stk AA batterier. En hi-tech vibrator er utstyrt med to vibratorer, en i selve ”stammen” og en separat for klitoris. Disse kan normalt styres individuelt, men enkelte av de billige utgavene har en felles regulering for begge. Det finnes også enkelte som har ett ”puls system” tilsvarende det som fks. Pulsatron er utstyrt med. Å svare på hvilken som er å anbefale er umulig, siden alle har forskjellige preferanser, men noen tips er det. En vibrator med store kuler i skaftet vil gi kraftigere stimulering av området rundt skjedeåpningen enn en med små kuler. En vibrator uten kuler vil gi mindre stimulering. En vibrator med noen få kuler vil også gi kraftigere stimulering enn en med mange kuler. En tykkere vibrator vil gi kraftigere stimulering av området rundt skjedeåpningen, enn en slank. Velger du japansk, får du en med lavere lydnivå og høyere kvalitet (kommer den i en eske hvor det IKKE står at den er laget i Japan, send den i retur, det er nemlig mange ”japanske vibratorer” på markedet som er laget i Taiwan/Korea eller Kina) Velger du Taiwan, Korea eller Kina får du god valuta for pengene (de er vanligvis en del rimeligere), men ett noe høyere lydnivå og ikke like kraftig vibrasjon. Velger du Amerikansk, får du i de fleste tilfeller ett taiwan produkt som er pakket om i USA og som har fått doblet prisen Den vanntette som er nevnt her ligger på 999,- stort sett over alt. Det er en vibrator svært mange forelsker seg totalt i og det finnes to utgaver av den. En som har relativt store kuler og en med mange små kuler. Forskjellen er som nevnt over. Denne har ett puls styrings system som en del kanskje kjenner fra pulsatron eller andre puls produkter. Noen nettbutikker hevder at den er laget i silikon, dette medfører ikke riktighet. Det er i det hele tatt svært få vibratorer på det norske markedet som er laget i silikon, de fleste hi-tech vibratorer som selges i Norge er laget i noe som leverandøren kaller silikon jelly og det betyr i praksis at ingen egentlig VET hva den er laget i. Men det er klart, om du sier at den er laget i silikon selger du litt flere av den, det er dessverre tanke gangen til en del. For øvrig finner du en rekke forskjellige hi-tech vibratorer på Erotikknett med en del innformasjon om hvert enkelt produkt, samt noen tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_trall Skrevet 9. mars 2004 #5 Del Skrevet 9. mars 2004 Takk ,-) tror jeg går for en av de dyre jeg, med store kuler ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå