Gå til innhold

fibernett- what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet og huseieren fortalte meg i dag at det er lagt opp fibernett der, men at jeg selv måtte ordne så jeg fikk internett hos eidsiva.

Jeg aner absolutt ingenting om fibernett, så: selv om han sa jeg måtte ordne internett hos eidsiva, må jeg det? Kan jeg ikke bruke noen annen internettleverandør? Syns eidsiva var en smule dyrt. 449 kr for det tregeste fibernettet...

Anonym poster: a4b5d79f5befca9b10d7980200639a5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet??

Anonym poster: fecb24624bf2777d8a543c3328f09bf9

Skrevet

Skal du få inn internet fra en annen leverandør så må du selv finne en som leverer til der du bor samt at du selv må betale installasjonen. Du får også mye dårligere linje enn ved fiber. Hadde heller tbetalt de 449 kr. Jeg gikk over til fiber og måtte da opp i pris pr. måned, men har mye raskere linje og ikke minst så er den veldig stabil.

Anonym poster: d4c2a49c8b0829dac88d1d49cf98a47e

Skrevet

"Tregeste" fiber kan være mye raskere enn vanlig dsl, hva er hastigheten du egentlig får?

Jeg hadde valgt fiber framfor alt annet, anyday!

Skrevet

Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet og huseieren fortalte meg i dag at det er lagt opp fibernett der, men at jeg selv måtte ordne så jeg fikk internett hos eidsiva.

Jeg aner absolutt ingenting om fibernett, så: selv om han sa jeg måtte ordne internett hos eidsiva, må jeg det? Kan jeg ikke bruke noen annen internettleverandør? Syns eidsiva var en smule dyrt. 449 kr for det tregeste fibernettet...

Anonym poster: a4b5d79f5befca9b10d7980200639a5a

449 er jo nesten sjitbillig når det er fiber! Jeg hadde slått til, uten tvil. Raskt, stabilt, og sannsynligvis samme hastighet opp og ned. Tviler på du vil angre.
  • Liker 1
Skrevet

Det er vel det mange ikke bryr seg om, jeg hadde elsket en bedre opplastnings hastighet.

Regner med de fleste bare fokusere på nedlastnings hastigheten.

Kunne ønskt brl hadde satset på fiber framfor det gamle skvipe vi har nå.

Skrevet

Det er vel det mange ikke bryr seg om, jeg hadde elsket en bedre opplastnings hastighet.

Regner med de fleste bare fokusere på nedlastnings hastigheten.

Kunne ønskt brl hadde satset på fiber framfor det gamle skvipe vi har nå.

Man merker jo ikke mye til den opphastigheten i vanlig lett bruk, og det er jo også grunnen til at det er et marked for ADSL. Men man merker det VELDIG godt om man skal laste opp store eller mange filer. Bare det å laste opp bilder til fotofremkalling, er et rent mareritt med dårlig ADSL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...