Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Har brukt en rimelig krem fra nivea nå (complete protection), har vært ganske fornøyd med den men nå er krukken snart tom.. Tenker på å prøve en annen, men er jo så mye på markedet så vanskelig å bestemme seg! Noen som har en god fuktighetskrem til fjeset å anbefale? Gjerne en med solfaktor..Har normal - tørr hud. På forhånd takk!
Gjest Coral Skrevet 8. mars 2004 #3 Skrevet 8. mars 2004 Har brukt en rimelig krem fra nivea nå (complete protection), har vært ganske fornøyd med den men nå er krukken snart tom.. Tenker på å prøve en annen, men er jo så mye på markedet så vanskelig å bestemme seg! Noen som har en god fuktighetskrem til fjeset å anbefale? Gjerne en med solfaktor..Har normal - tørr hud. På forhånd takk! Var meg som skrev dette innlegget, hadde glemt å logge inn!
Gjest Ethereal Skrevet 8. mars 2004 #4 Skrevet 8. mars 2004 Hvis du vil ha noe i en OK prisklasse, har Vichy på apoteket veldig gode kremer til ca 160,- Hvis jeg ikke husker feil, kan du bruke Thermal S 1 eller 2, eller Oligo Source, som finnes i to varianter; en for blandet, og en for tørrere hud. I en høyere prisklasse, er Decleor Hydra Floral deilig, og gir masse fuktighet.
Gjest Virvel Skrevet 8. mars 2004 #5 Skrevet 8. mars 2004 Jeg er nyfrelst Vichy-fan, og har nettopp klart å omvende min mor også. Jeg har stort sett brukt Shiseido-produkter tidligere, men Vichy er minst like bra, og betydelig rimeligere, selv om det ikke akkurat er billig. (Fuktighetskremen min kostet 130-140 kroner, men den er drøy og veldig god.) Her kan du ta en test som sier litt om hva slags hudtype du har, og hvilke Vichy-produkter som kan passe til deg. Jeg tror ikke siden er helt oppdatert, for emballasjen er litt annerledes på en del ting, men den er likevel ganske fin.
Gjest Coral Skrevet 8. mars 2004 #6 Skrevet 8. mars 2004 Takk for godt tips! Finnes vichy både som dag og nattkrem? Er det solfaktor i den?
Quinden Skrevet 8. mars 2004 #7 Skrevet 8. mars 2004 Takk for godt tips! Finnes vichy både som dag og nattkrem? Er det solfaktor i den? Vichy anbefaler jeg også... rimelig og kjempebra. De har alt i serien t.o.m. shampoo, ja tror også de har solfaktor, så løøøøøp og kjøøøøpp
Gjest Virvel Skrevet 8. mars 2004 #8 Skrevet 8. mars 2004 Vichy har veldig mange produkter for alle hudtyper, både ansikts- og kropps- og hårpleie, så du finner helt sikkert noe som passer for deg.
vackraflickan Skrevet 8. mars 2004 #9 Skrevet 8. mars 2004 Hei! Jeg har tørr hud. Ingen av billigmerkene hjalp meg. Jeg bruker nå biotherm og er storfornøyd. Hudene min er blitt mye bedre. Tror en krukke koster ca 300, men varer lenge. Hvis du synes den er dyr er sikkert en del av kremene de har på apoteket bra.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #10 Skrevet 8. mars 2004 Takk for godt tips! Finnes vichy både som dag og nattkrem? Er det solfaktor i den? Det finnes både dag- og nattkrem. De har en egen krem med uv beskyttelse som heter Thermal S UV.
Gjest Nicoline Skrevet 9. mars 2004 #11 Skrevet 9. mars 2004 Etter at jeg startet med Decleore sine ansiktsprodukter så har jeg ikke brukt noe annet. De er vanvittig dyre, men så varer de utrolig lenge. Sist kjøpte jeg en gavepakning med en ansiktsolje + fuktighetskrem - spinndyr - men alldeles deilig. Tidligere fant jeg aldri noe som var godt nok for huden min - føltes stiv og knusktørr rett etter at jeg hadde tatt krem på. Disse to, (oljen og kremen) dufter deilig og føles om mulig enda deiligere ... :-) Anbefales på det varmeste ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå