Gjest Guest Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Min sambo ( nå ex) gjennom 3 år, gjorde det slutt for 1 mnd tilbake.. Dette skjedde ifjor også, av den grunn at han ikke var sikker på at jeg var den rette og hva han følte lenger. Det var slutt i 2 uker, før han fant ut at det var meg han ville være sammen med. Vi har hatt ett fint og bedre år, vært på to ferier sammen og føler ting har gått bra. Selvfølgelig med noen verre perioder og små krangler.. Men jeg tok tak i det jeg trodde jeg måtte jobbe med, og var alltid bevisst på hvordan jeg var mot han..Skal ærlig innrømme, at jeg har hele tiden følt at jeg har likt han mer, enn han meg.. Så snur alt som dag og natt.. Han drar på guttetur, er borte i 4 dager, og får seg en ny "vennine", fra dette landet han var i. Jeg stusser over dette og er ikke særlig glad for det.. Hva er vitsen?? Vi snakker sammen, hvor han mener dette bare er en hyggelig jente derifra ,som han snakket fint sammen med osv.. Praten går litt, og han sier bare at han rett og slett ikke bryr seg mer.. han føler ikke det livet vi lever gir han noe og han er lei... Jeg orker ikke å gå gjennom samme greia på nytt, som fra ifjor så jeg sier meg bare enig i at da er det slutt.. Men jg har hundre spørsmål, hvordan kan man si man elsker noen og være "helt oppå" en person en dag, for så å stikke på tur og ha mistet alt av lysten??? Lang historie kort, vi flyttet fra hverandre og det er slutt, jeg ser han legger til en haug med nye damer og andre xer på face, hun dama i den andre landet skriver at hun savner han osv., alt sånt er han kjapp med å slette.... Men.. så sender han meg daglig meldinger og ringer avogtil, forteller ting fra hverdagen, lurer på hva jeg gjør og hvordan det går.. sier han savner meg, men vet ikke hvorfor, og han føler han ikke vet selv hva han driver med lenger.. Han vil ha meg i livet sitt, han er glad i meg og vil se meg osv.. (Vi har møttes 2 ganger etter dette, for sex) Men jeg skjønner ikke hvorfor han gjør alt dette... Han selv har ingen god svar på det. Sist vi snakket på telefon sa han, at jeg er den eneste han tenker på osv...Jeg bare skjønner ikke hva han vil med meg? Hvordan skal jeg forholde meg til alt dette? Klarer ikke å være sur på han heller... Noen som har noen gode råd, eller vært i lignende situasjon?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Han vil ha i pose og sekk. Spørsmålet du må avkklare med deg sel, er: er du villig til å gi ham det?
Steinar40 Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Pose og sekk høres korrekt ut. Egoisme.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Typisk. Kjenner haugevis av dem. De vil ha i pose og sekk ja. Det er liksom ikke mer å utdype!
Gjest RockOn Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Når man har levd med noen i noen år, så kan det gå an at man i alle hverdager og all rutine kjører seg fast og ikke tenker noe over alt man har, man tar det for gitt. Også kan det hende at de ser andre single eller møter en annen av det andre kjønn som virker så annerlede/spennende at de tenker at livet deres er så kjedelig. Også blir det slutt og spenningen avtar og det kan hende at man da innser at det livet man hadde var det man ville ha, men bare tok alt for gitt og så seg blind på det. Jeg sier ikke at det er sånn, men i motsetning til alle andres "i pose og sekk", så bare sier jeg at det GÅR AN...
Gjest Guest Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Men .. hvorfor kontakte meg hver dag, selvom vi ikke møtes? Og hvorfor bry seg om hva jeg gjør? Så alt det han sier er bare bullshit, uansett? TS...
Cordelia Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 Jeg tror ikke han typen der vet hva han vil, eller hva han egentlig driver med jeg. Høres en smule slitsom ut.
Gjest LonelyAngel Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Hvor gamle er dere egentlig? Blir egentlig skremt av slike menn!
Gjest Guest Skrevet 5. desember 2012 #9 Skrevet 5. desember 2012 Han er 30 og jeg 25.. Han er som natt og dag.. og jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Vi hadde noe sterkt ( trodde jeg) Vet ikke om jeg skal gi opp, eller prøve å holde på han? Han ER perfekt for meg.. ALDRI har jeg følt noe sånt for noen.. Men, blir veldig lei meg når jeg ser hvordan han skriver til andre jenter nå, samtidig som han for 3 sager siden sa jeg var den eneste han tenkte på... Skjønner virkelig ingen ting! TS
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #10 Skrevet 5. desember 2012 Jeg mistenker sterkt at han forsøker å holde deg på gress. Ved å vise deg omtanke, spørre hvordan det går, si han tenker på deg osv. Samtidig sonderer han terrenget for harde livet, blir kjent med nye damer, ser hva som kan være aktuelt der, og rett og slett sjekker om gresset er grønnere andre steder. Anonym poster: c76931f6c8845438110e5f9b0ef90a01 1
Gjest Guest Skrevet 5. desember 2012 #11 Skrevet 5. desember 2012 OG om jeg skulle ville prøve å få han til å komme tilbake? Er det da lurt å kutte kontakten helt, ikke svare osv...? Hvordan forholder man seg til noe sånt egentlig? Jeg er så såret og forvirra, orker ingen ting... TS..
Knitcat Skrevet 5. desember 2012 #12 Skrevet 5. desember 2012 Når man har levd med noen i noen år, så kan det gå an at man i alle hverdager og all rutine kjører seg fast og ikke tenker noe over alt man har, man tar det for gitt. Også kan det hende at de ser andre single eller møter en annen av det andre kjønn som virker så annerlede/spennende at de tenker at livet deres er så kjedelig. Også blir det slutt og spenningen avtar og det kan hende at man da innser at det livet man hadde var det man ville ha, men bare tok alt for gitt og så seg blind på det. Jeg sier ikke at det er sånn, men i motsetning til alle andres "i pose og sekk", så bare sier jeg at det GÅR AN... Hvis du leser startinnlegget ser du at han også tvilte og gjorde det slutt for et år siden, så jeg går også for pose og sekk.
Gjest Guest Skrevet 5. desember 2012 #13 Skrevet 5. desember 2012 OG om jeg skulle ville prøve å få han til å komme tilbake? Er det da lurt å kutte kontakten helt, ikke svare osv...? Hvordan forholder man seg til noe sånt egentlig? Jeg er så såret og forvirra, orker ingen ting... TS..
Gjest RockOn Skrevet 5. desember 2012 #14 Skrevet 5. desember 2012 Hvis du leser startinnlegget ser du at han også tvilte og gjorde det slutt for et år siden, så jeg går også for pose og sekk. Jeg har ikke sagt at jeg tror noe som helst, for jeg kjenner ingen av de, jeg bare sier at det kan gå an..
Gjest *smak* Skrevet 5. desember 2012 #15 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Sånn jeg ser det så bør du komme deg vekk fra han. Du bør bygge opp ditt eget liv og ikke la han herje mer med deg. Du bør rett og slett bli ferdig med han, hvis ikke sliter du deg ut. Finn deg en kar som vet hva han vil og ikke minst at han vil ha deg!!! Alt blir bare på hans premisser og det er du alt for god til å finne deg i.. Endret 5. desember 2012 av *smak*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå