Gå til innhold

Samboren min snakker om eksen hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er har vært sammen med min samboer i 5 år, vi er begge tidligere gift og har barn fra hvert vårt forhold.

Jeg har en normal dialog med min eks. men snakker veldig lite om han eller hvordan vi hadde det med min samboer.

Han snakker om henne veldig ofte. Veldig ofte er det problemer i forhold til hva hun gjør og ikke gjør med barna, men også om hvordan hun var i deres forhold. Også Sex, som han var veldig missfornøyd med. Han kan holde det gående i en time flere ganger i uken og jeg begynner og bli lei av å høre om henne hele tiden.

Jeg har prøvd å si det til han, men får da beskjed om at jeg ikke bryr meg.

Han sier også at han er glad han fant meg og at han er glad i meg.

Hva skal jeg gjøre for å slippe å høre om henne hele tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre om hvor lenge dere har vært sammen? Og hvor lenge siden det ble slutt mellom han og eksen?

Skrevet

Hadde sagt i fra flere ganger, at du er dritt lei av å høre om exen hans. Var sånn i mitt forrige forhold da min daværende kjæreste hadde barn med exen sin, det var konstant snakk om henne. Drittlei! Er så deilig å ikke høre om henne lenger!

Anonym poster: 19b842fc27e483999d09e2a3738b7f7f

Skrevet

Min mann drev på sånn det første året og en gang da jeg hadde en dårlig dag sprakk det for meg. Jeg sa at "du snakker om henne hele tiden, er du fremdeles interessert i henne?" Han ble rystet og sa "nei selvfølgelig ikke! Det er jo stort sett bare negative ting...." Jeg sa da at jeg er helt uinteressert i å høre om henne dag og ut dag inn, så fin om han kunne droppe det. Han sa at han ikke hadde tenkt over hvordan det kunne oppfattes, sa unnskyld og tonet ned praten om henne betydelig.

Anonym poster: 0569421a1cf3ac8935d898a6465c8afa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...