Tusenfryd Skrevet 8. mars 2004 #1 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) I Magasient finnes en nyttig oversikt over forkortelser som blant annet har med graviditet og prøving å gjøre. Du finner den her. Endret 21. september 2006 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suki Skrevet 17. september 2006 #2 Del Skrevet 17. september 2006 linken funker ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. september 2006 #3 Del Skrevet 21. september 2006 Nå skal den virke. Arwen (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaterasu Skrevet 20. september 2011 #4 Del Skrevet 20. september 2011 Tusen takk for nyttig link! hehehe forstår at menn kan føle seg litt lost når det kommer til prat om graviditet og alt som hører med.. Er helt ny selv både her inne og som prøver (i min første PP ) Etter å ha prøvd å lese ett innlegg forsto jeg ingenting, det var fult av rare forkortelser. Men nå føler jeg meg mer forberedt! Håper at jeg opplever IKM snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 12. oktober 2011 #5 Del Skrevet 12. oktober 2011 Lørdag er det test dag. I dag er det bare onsdag. Tiden flyr ikke her, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå