Gå til innhold

Svigerforeldrene mine overtar katten vår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer fikk oss ny katt i sommer, og hun er nå 8 måneder gammel. Som nærmeste nabo har vi svigerforeldrene mine. Både jeg og min kjære er på jobb på dagtid, så pusen er mye i lag med svigerforeldrene mine på dagtid, siden de ikke er i jobb. Svigerfar er mye ute, så pusen har en "lekekamerat" når han er ute, men nå har de begynt å ta hun inn også. De mater henne også, så hun får både stell og mat.

i det siste er pusen mer borte hos dem, enn her. vi må hente pusen for at vi skal kunne få være med hun.

vanskelig å vite hva jeg skal gjøre..

Anonym poster: ca6db5831ebb5042e137384457bbe8ac

Anonym poster: ca6db5831ebb5042e137384457bbe8ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at de ikke får gi den mat... Om de krangler så si at den må ha det og det foret pga. (fyll inn løgn)!

Eventuelt ha litt bein i nesa og si at du syns det er fint de passer på den iblant, men at den ikke skal inn der osv.

Skrevet (endret)

Ja vi har prøvd å si til dem at vi synes det er dumt at hun trekker seg så mye bort dit, men de tar oss ikke helt på alvor. Svigerfar er blitt veldig glad i katten

vil ikke såre følelsene deres heller, men er en grunn til at vi skaffet oss katt =/

får prøve en siste gang =)

Endret av j89
Skrevet

Kan en løsning være at de får overta katten og at dere anskaffer dere en ny?

Anonym poster: 91d4798af9908774ecfd7b2d15ff83a9

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av j89
Skrevet

Har vært borti det samme med hund, tispa flyttet til besteforeldrene i nabohuset. Nyttet ikke å få flyttet henne tilbake heller... Er enig med den over, kanskje løsningen blir å skaffe en katt til og sette litt strengere grenser for svigers?

Skrevet

Ja vi har snakket litt med dem nå, og blitt enige om at matfatet skal hun bare ha borte hos oss. De skal få lov å ha katten hos seg litt, så lenge hun kommer hit å spiser.

Vi får se om det hjelper, men om ikke så er det viktigste at katten har det bra, så om hun vil skifte hus får vi heller tenke på om vi til sommeren kan få en ny liten krabat i huset. =)

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ja vi har snakket litt med dem nå, og blitt enige om at matfatet skal hun bare ha borte hos oss. De skal få lov å ha katten hos seg litt, så lenge hun kommer hit å spiser.

Vi får se om det hjelper, men om ikke så er det viktigste at katten har det bra, så om hun vil skifte hus får vi heller tenke på om vi til sommeren kan få en ny liten krabat i huset. =)

Ja, helt til den også flytter dit fordi de er så glade i den (også!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...