Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Er det noen som kan anbefale en god hårkur for fint, ganske tynt, halvlangt hår? Håret mitt er helt glatt, henger rett ned, har en tendens til å bli ganske fort fett, men virker likevel litt tørt utover i lengden.(Tror ikke det er spesielt slitt). Noen tips? Blir glad for svar!
Gjest Ethereal Skrevet 8. mars 2004 #2 Skrevet 8. mars 2004 Kanskje du ikke trenger hårkur, men bare å fordele balsamen kun i lengdene, og unngå å ha balsam i håret inne ved hodebunnen. La balsamen virke i noen minutter mens du gjør deg ferdig i dusjen.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #3 Skrevet 8. mars 2004 Kanskje du ikke trenger hårkur, men bare å fordele balsamen kun i lengdene, og unngå å ha balsam i håret inne ved hodebunnen. La balsamen virke i noen minutter mens du gjør deg ferdig i dusjen. Takk, men jeg gjør allerede dette, og føler på en måte at jeg trenger noe mer enn balsam! Håret er ganske tørt og "stråaktig", nemlig...
Gjest Ethereal Skrevet 9. mars 2004 #4 Skrevet 9. mars 2004 Da burde du prøve Ciment Anti-Usure fra Kerastase Resisitance. Den er fra den grønne serien for slitt og medtatt hår. Den har reddet mitt hår etter farging, og blir kjøpt om igjen så snart jeg har brukt opp Joico K-Pac Reconstructor (takler ikke lukten av banan).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå