Løpegutt Skrevet 4. desember 2012 #1 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Naboene mine røyker utenfor stuevinduet mitt. Jeg leier i en trekkfull sentrumsleilighet. I det siste har det også kommet noen arbeidsfolk som har satt opp stillas utenfor vinduet mitt. Og de virker også å gå med sneipen i munnen hele dagen. Til min store irritasjon Så derfor lurer jeg på om en støv/gassmaske ville hjulpet mot dette. Det er også svært kaldt i byen om dagen og med lite regn så blir det vondt å puste i luften. Ville en støv eller gassmaske fungert mot svevestøv og nitrogenoksid fra biltrafikken? På sikt ønsker jeg å flytte, men enn så lenge må jeg bare holde ut. Så da tenkte jeg kanskje noen kortsiktige løsninger hadde vært greit Endret 4. desember 2012 av Løpegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 4. desember 2012 #2 Del Skrevet 4. desember 2012 Naboene mine røyker utenfor stuevinduet mitt. Jeg leier i en trekkfull sentrumsleilighet. I det siste har det også kommet noen arbeidsfolk som har satt opp stillas utenfor vinduet mitt. Og de virker også å gå med sneipen i munnen hele dagen. Til min store irritasjon Så derfor lurer jeg på om en støv/gassmaske ville hjulpet mot dette. Det er også svært kaldt i byen om dagen og med lite regn så blir det vondt å puste i luften. Ville en støv eller gassmaske fungert mot svevestøv og nitrogenoksid fra biltrafikken? På sikt ønsker jeg å flytte, men enn så lenge må jeg bare holde ut. Så da tenkte jeg kanskje noen kortsiktige løsninger hadde vært greit Ja, vanlige støvmasker som du kjøper hos maleren funker mot både røyk og svevestøv fra trafikk. Nitrogenoksid tror jeg neppe det beskytter mot. Men du kan jo bestille alt mulig på nett. Har selv en gassmaske som er for alle kjente biologiske våpen, samt en et filter som tåler avfallet fra en kjernefysisk eksplosjon. De koster riktignok endel og er vel for de mer paranoide av oss, men poenget er at du kan få tak i det du trenger ganske enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå