Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er 2.gangsgravid og bor i Oslo, men tilhører en helsestasjon der de ikke arrangerer barselgruppe. Jeg har lyst å komme i kontakt med andre som venter barn (gjerne med termin nogenlunde rundt min egen som per i dag er ca.31.mai).

Jeg har en sønn som fyller to i januar, men om du er første, andre, tredje osv gangsmamma spiller ingen rolle :)

Hvis det er noen som er interesserte i å bli kjent og gjerne møtes litt under graviditeten også, så er det supert :)

(Dette ble jo omtrent en kontaktannonse :fnise: )

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres koselig ut!

Jeg er snart 24 år og har termin i begynnelsen av juli :)

Min første..

Skrevet

Hei. Høres hyggelig ut. Jeg er 31 år, har en gutt fra før, og har termin 18.juni. Bor i bydel Sagene.

Skrevet

Kanskje dere finner flere i terminklubben for mai/juni?

• Liker 1
Skrevet

Så koselig :)Jeg glemte vel å si at jeg fyller 28 om et par måneder.

Hvordan er formen deres foreløpig da? Har dere fått vite kjønn og sånn enda? :)

Skrevet

Her er formen stadig bedre. Har kastet opp masse, mn ser ut til at det har roet seg nå. Vet ikke kjønn enåå. Dere?

Skrevet

Jeg er med Dine!! Jeg har termin 01.07.13 så langt, men vi får se etter ordinær UL om 3 uker :) 28 år og dette er min første. Bor på Tonsenhagen.

Min bydel arrangerer barseltreff, men jeg syns det er litt koselig å ha snakket med de jeg skal treffe på forhånd jeg da :)

Skrevet

Jeg skal påmultralyd på tirsdag, så forhåpentligvis får de sett kjønnet da.. Er utrolig spent!!

Så bra du også er med Pyntestøv :) Det er koselig å ha flere barselgrupper og jeg prøver kg denne gangen også fordi jeg møtte så mange flotte damer og barn sist :) men du mener vel termin 01.06.13 pyntestøv? :klo:

Det har roet seg med oppkast hos meg også heldigvis, men jeg kjenner at jeg blir sårlig hvis jeg ikke spiser regelmessig og styrer for mye. Heldigvis mye bedre nå :)

Skrevet

Jeg skal påmultralyd på tirsdag, så forhåpentligvis får de sett kjønnet da.. Er utrolig spent!!

Så bra du også er med Pyntestøv :) Det er koselig å ha flere barselgrupper og jeg prøver kg denne gangen også fordi jeg møtte så mange flotte damer og barn sist :) men du mener vel termin 01.06.13 pyntestøv? :klo:

Det har roet seg med oppkast hos meg også heldigvis, men jeg kjenner at jeg blir sårlig hvis jeg ikke spiser regelmessig og styrer for mye. Heldigvis mye bedre nå :)

Hahaha, jeg er jo gravid ;) Mente selvfølgelig 01.06, hihi. Surrer VELDIG om dagen.

Jeg har fått diaré jeg (beklager detaljene). På tredje dagen nå. Sukk. Men, om det kan forhindre at den godteposen jeg fortærte i går ikke legger seg på den allerede veldreide (la oss nå si det) skinka, så kanskje det er noe bra lell. Tenker at babyen får det den trenger uansett.

Skrevet

Nå virker det faktisk som om kvalmen er helt borte. Forrige svangerskap kastet jeg opp helt til jeg fødte, så nå blir jeg nesten litt engstelig. Men var på tidlig ul forrige uke, og alt så bra ut, så bør vel bare glede meg over at kvalmen er borte.

Skrevet

Det er så deilig når kvalmen endelig avtar! Det finnes ikke noe bedre.

Jeg tenkte å foreslå et treff på nyåret hvis dere har lyst til det?

Mitt forslag er feks kl.14 i Oslo sentrum i en ukedag, men det er opp til dere også når det måtte passe for dere.

Jeg er 50% sykmeldt nå og regner med jeg fortsatt er det i januar, men kom gjerne med innspill :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan med nød klokken 14, men la oss si 14:30, så rekker jeg det? :) Jobber stort sett til 15:00, men kan dra en time tidligere fra jobb, det er aldri et problem.

Oslo sentrum ja, burde være et sted vi kan få en matbit kanskje? Kafé Sør på Youngstorget er som regel hyggelig, men litt vonde stoler når jeg tenker meg om. Hmm, Kafe Con Bar i brugata er ålreit! :)

Skrevet

Jeg var på cafe sør i stad og ja, stolene kan være litt kjipe ;) Men det kan jo gå an. Utrolig dårlig plass der da, nesten alt var fullt. Kan godt si 14.30 :) Jeg jobber til kl. 13, men kan sløve litt rundt først evt.

Sønnen min har bursdag i starten av januar, så det passer best for meg etter første uken i januar, sånn at jeg har fått unna de fleste bursdagselskapene ;)

Ellers passer mandag-torsdag bra generelt sett :)

Skrevet

Jeg slutter tidligst kl 14 på jobb, så kan få til halv tre:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Godt nytt år alle sammen :)

Skrevet

Oi, jeg hadde helt glemt av at vi avtalte et treff her. Har det rent litt ut i sanden?

Skrevet

Ja, vi har ikke kommet frem til dato enda.. Nå er jeg 100% sykmeldt, så jeg kan i prinsippet når som helst, men det passer best ettermiddagen for dere fleste?

Skrevet

Ja, jeg jobber stort sett, så passer best etter kl. 14:30 :) Så kjedelig at du er sykemeldt. Er det bekkenet som krangler?

Skrevet

Jeg vil gjerne følge med her og være med om det passer, hvis det er greit? Jeg bor på skedsmokorset da, men hadde jo vært hyggelig å bli kjent med flere mødre :)

Jeg er 27 år, gift og venter mitt første barn 5 juni(har ikke fått en endelig termindato, får det nok om en uke)

Skrevet

Skedsmokorset går kjempe fint Dyregod :klem: Alle som vil kan bli med, men tenkte det letteste vil være å ikke måtte dra så langt hver gang :) Skedsmokorset tar jo ikke lang tid da ;)

Både bekkenet, kynnere og blodtrykksfall.. Ingen god kombinasjon og legen var litt engstelig for at det skal bli en brå fødsel om kåjeg ikke tar det med ro, så nå hører jeg på legen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...