trulte85 Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jeg er en kunststudent som sliter litt med en oppgave. Vi skal ha en tenkt utstilling, og få promotert oss selv på lat i medier. Er elendig på dette med markedsføring, er det noen som har erfaring eller gode råd? Skal som sagt ikke kontakte disse på ordentlig, men vil vite hvordan jeg burde gå frem, for alt skal presenteres i en mappe. Prøvd å søke meg frem på nettet, men finner ikke ut av noe. Jeg vet om forskjellige medier, men ikke helt hvilke som kanskje ville vært lurest å kontakte eller hvordan man skal gå frem i det hele tatt :/ Hadde blitt utrolig glad for svar!
hermoine Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 du kan lese litt om sponset reklame på facebook. Det er en fin måte å promotere ting på facebook hvertfall:)
Tropic Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Vil gå for facebook. Lage gruppe for et arrangement er utrolig enkelt og gratis reklame. Om 1 person spør alle sine venner er det raskt 300 venner, og vedkommende får 5 andre til å gjøre det samme er det 300*5 osv. Ellers har man oppslag i butikken. Avisen er dyrt så om man har et lite budsjett er det lite aktuelt. Ellers har man mail. Man sender mail til alle vennene sine og får de til å videresende til alle de har. Legge reklame om utstillingen på lunsjrommet på store arbeidsplasser rundt om kring i byen f.eks
trulte85 Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2012 Tusen takk for gode svar her inne når hjernen ikke alltid er like klar
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Om mulig hadde jeg plassert kunsten der hvor det er folk. Anonym poster: a3cc05e730e81748b527668b48964d6e
Azizah Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Om mulig hadde jeg plassert kunsten der hvor det er folk. Anonym poster: a3cc05e730e81748b527668b48964d6e Enig! Bruk byrommet Kunst er ofte kulest når alle kan ta del i den. Nå vet jeg ikke hva slags kunst det er du skal lage og promotere, men det er veldig stilig hvis man plasserer ting på holdeplasser, stasjoner, kjøpesentre, venterom eller åpne plasser i sentrum. Hva slags kunst skal du formidle? Er det noe som folk kan være med å lage selv? Eller om det er opplevelseskunst? Kanskje kunsten er en visualisering av en poll, som spør "Er du lykkelig?". Også endrer kunstverket seg utifra hva folk svarer, kanskje med fargekoder? Og denne pollen kan jo promoteres både på face, og på forum som kvinneguiden osv. helt gratis og veldig tilgjengelig for folk
trulte85 Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2012 Kreative dere er Handler om en utstilling på et galleri denne gang! Enig i at det er spennende med sånt i byrommet, men har allerede kommet ganske langt på oppgaven.Takk igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå