Gjest Carmelita Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Jeg skal ned noen kilo. Har bestemt meg for å spise mindre godteri, men litt er lov. Er det mye bedre å spise kjeks enn sjokolade og potetgull? Hva med Sjokoladekjeks? Eller kjekssjokolade?
Sorella Skrevet 8. mars 2004 #2 Skrevet 8. mars 2004 Det spørs helt på hvilke kjeks du velger; noen er fulle av smør og sjokolade og da er du like langt. Prøv noen grovere kjeks uten sjokolade, det kan være lurt (da får du en mettehetsfølelse også) Kokesjokolade er bedre enn lys sjokolade (men kanskje ikke så godt...??) Når du skal spise godteri så spis det uten fett; vingummi, lakris, harde drops uten fyll, seigmenn etc.) Hva med disse nye riskjeksene med ostesmak og pizzasmak som de har i butikken, de er kalorifattige og gode (syntes jeg) Lykke til!!
Gjest BærtBært Skrevet 8. mars 2004 #3 Skrevet 8. mars 2004 Snack a' Jacks med karamellsmak burde iallfall dekke enhvers søtbehov, for her snakker vi SØTT Men synes den er god jeg altså!
Midnattsol Skrevet 8. mars 2004 #4 Skrevet 8. mars 2004 Mørk sjokolade med i alle fall 70% kakaoinnhold. Det har ikke kokesjokolade vel? Er en jeg pleier å kjøpe, men husker ikke hva den heter akkurat nå. Brekk av ikke alt for store biter hver gang. Nøtter uten salt og tørket frukt. Riskaker.f.eks snack-a-jack, er det det de heter? Frukt! :-)
nessi Skrevet 8. mars 2004 #5 Skrevet 8. mars 2004 Dersom suget etter f.eks potetgull blir stort. Fyll opp en bittelitten bolle med bare noen få flak og sett deg godt til rette i sofaen og nyt disse. Det hjelper iallefall på det verste suget for meg, og jeg blir ikke "slankesur".
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #6 Skrevet 8. mars 2004 Snack a' Jacks er bare juks når det gjelder som slanksnop iallefall. Godt er det, men det får blodsukkeret til å skyte i været samtidig som det inneholder 10% fett som går rett inn på sidebeinet.
Gjest 1111 Skrevet 8. mars 2004 #7 Skrevet 8. mars 2004 Snack a' Jacks er bare juks når det gjelder som slanksnop iallefall. Godt er det, men det får blodsukkeret til å skyte i været samtidig som det inneholder 10% fett som går rett inn på sidebeinet. Men så får det meste som inneholder raske karbohydrater blodsukkeret til å skyte i vært. og så lenge man kan kontrollere dette så går det forsåvidt greit. dessuten, så lenge du ikke spiser mer enn du forbrenner, så vil ikke disse 10% av fett du nevner gå rett på sidebeinet.
Englepusen Skrevet 9. mars 2004 #9 Skrevet 9. mars 2004 Jeg er veldig glad i tørket frukt. Og steinfrie druer er digg! Har som regel med meg en boks druer i steden for snop når jeg skal på kino..hehe
Fru Fomle Skrevet 10. mars 2004 #10 Skrevet 10. mars 2004 Du må nesten sjekke den enkelte kjekstypen for å finne ut kalori-innholdet. Jeg synes Snack a' Jack er et glimrende alternativ til chips, den har vært min redning i det siste. De fleste kjekstyper inneholder herdet fett, som er den mest usunne typen av fett. Så prøv og begrense mengden selv om kaloriinnholdet er lavt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå