skruf Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Hei! Jeg har ikke helt peiling på dette, så setter pris på svar:) For ca 2 uker siden fikk jeg en heftig salmonellainfeksjon da jeg var i Kenya, dehydrert og fikk feber, så jeg måtte ha antibiotika. Avsluttet antibiotikaen igår etter 10 dager, magen er blitt bedre, selv om det av og til fortsatt er litt knip og sporedarisk diare, og slappheten er blitt mye bedre. Er det noen regel om hvor lenge en bør vente, eller kan jeg bare trene når jeg føler for det? Mtp at jeg blir fort sliten så tror jeg at treningen skal vente de første dagene, men er usikker på om jeg bør presse meg litt siden det er lenge siden jeg har løpt og mulig det er derfor jeg føler meg litt daff...
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Tror det er en innmari dårlig ide å presse seg litt etter en sånn runde med salmonella. Det tar på kroppen noen veldig, og en kan hangle ei god stund etterpå. ville venta til kroppen kjennes kvikk igjen Anonym poster: 8c1cee1926f969bcf80cc6e1ed581d80
skruf Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2012 Tror det er en innmari dårlig ide å presse seg litt etter en sånn runde med salmonella. Det tar på kroppen noen veldig, og en kan hangle ei god stund etterpå. ville venta til kroppen kjennes kvikk igjen Anonym poster: 8c1cee1926f969bcf80cc6e1ed581d80 Takk for svar:) Tror jeg skal se det litt an til helga eller over helga.......sjauet litt i huset igår og ble helt skjelven og kaldsvettet, så kroppen er nok ikke helt i formen enda, selv om antibiotikakuren er avsluttet. Blæh, kjipt med salmonella! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå