Gå til innhold

Så opptatt at han ikke kan kontakte meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg har blitt kjent med en man som vi holdt daglig kontakt med i starten. Vi møttes 3 ganger, den ene gangen kom han med blomster til meg.

På kveldene da vi ikke planla et møte, spurte han om å chate, så vi kunne prate online i 3-4 timer nesten hver kveld.

Forrige uke ba han meg ut for å gå en tur i Oslo. Dagen etter sendte han en sms om at han har fått seg ekstra jobb og jobber hele dager.

Nå har jeg ikke hørt fra ham i 1 uke, har ikke sett ham i nesten 3 uker.

Hva syns dere? Jeg tror på at han kan være så opptatt, men finner man virkelig ikke 5 minutter for å skrive en sms eller gi lyd fra seg?

Kan menn være så konsentrert om jobben, at de ikke har noe annet i livet sitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han venter på at du skal ta iniativet til kontakt? :)

• Liker 2
Gjest Wei Wei
Skrevet

Kanskje han venter på at du skal ta iniativet til kontakt? :)

Jeg har gjort det. Sendte melding først som han svarte på 8 timer senere. "Jeg jobber mye, la oss prate online kl 22 på fredag" og så kom han ikke online på fredag. Da jeg sendte en melding på søndag, skrev han "Så sliten hver kveld at jeg bare legger meg. Lover at vi prates neste uke". Altså denne uka. Syns jeg tar nok kontakt jeg.

Jeg velger bare å vente, siden alt var så utrolig positivt sist. Han planla felles skiturer og dansekurs...

Men kan menn virkelig glemme tiden mens de jobber? Jeg er ikke i tvil at han jobber fra kl. 6 til kl 10 om kvelden, men jeg også vet at det er et kortere prosjekt.

Skrevet

Hei:)

Beklager, men for meg virker det ikke som han er interessert.

Uansett hvor mye man jobber har man alltid tid til å sette av 1 min hvis man er betatt av noen.

Ikke kast bort tiden din.

Anonym poster: 9a763bfe3b82af472d39dd9d8c49dcb9

• Liker 8
Skrevet

Min bror jobber av og til fra 05 til 21+++

Han er da ikke flink til å svare på meldinger og er veldig opptatt. Når han er ferdig med jobb ønsker han bare å dusje og i seng.

(han svarer alltid på meldinger og dette har jeg snakket med damen hans også om)

Anonym poster: 639d5e653ed6d07ba8dfd3734dbf3e6a

Skrevet

Det er ikke noe universalsvar her. Det går fint an å være interessert selv om man ikke lesser sms og chat på den andre. Noen er bare ikke så flinke på den delen, men tar det igjen når man endelig møtes. Men det du må tenke på er om DU fikser det. Er du av typen som trenger slikt, kan det bli vanskelig. Og det å leve med en som jobber så mye, er også en utfordring for de fleste.

• Liker 4
Skrevet

Jeg henger meg på det Bandit sier. Du må kjenne på dine følelser og hva du ønsker fra en du dater. Det er også veldig viktig at du ikke setter livet på hold for noen og blir sittende å stirre på telefonen og håpe på svar. Lev livet ditt og gjør ting som gleder deg og hvis han har lyst til å treffes så blir det hyggelig hvis ikke så er det bare sånn det er :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg var på den utrolige koselig daten på søndag, vi drakk kaffe og han var enda bedre i virkeligheten. Vi hadde da chattet i flere dager hvor meldingene haglet mellom oss. Jeg sendte ham en sms dagen etterpå for å takke for en hyggelig kveld, og han svarte ikke før 12 timer senere. Hyggelig nok svar, men ikke noe som oppfordret til videre kontakt, selv om vi snakket om det på daten.

Så jeg trekker da konklusjonen om at han er ikke nok interessert. Jeg ser at han er pålogget Sukker, så jeg vet at han har tid. Dessuten tar det bare et par sek å sende en sms/melding og dette prioriterer man hvis man er interessert.

• Liker 6
Skrevet

Om han bare er travel en kort periode ville jeg smurt meg med tålmodighet (men kanskje ikke helt utelukket andre ettersom dere bare har møttes et par ganger og det foreløpig er så usikkert), om det var for lengre tid ville jeg kjent etter om det var noe jeg ville/kunne leve med. Han jeg treffer nå kan ha lange, travle dager og nesten ikke ha tid til å svare på en melding, men når han først har tid - enten utpå kvelden eller de dagene det er roligere, er han alltid klar for å prate, svarer så fort han kan og sender meg meldinger med gode tanker og oppdateringer. Så da får jeg den tryggheten jeg trenger på at han faktisk er seriøst interessert i meg. I tillegg er han veldig tilstedeværende og vi har veldig god kjemi når vi treffes. For meg er det en bra erfaring å være forelska, men likevel tålmodig og trygg, og jeg har ting å bruke tiden min på jeg også, så det fungerer bra. Samtidig som vi jo ikke vet hvordan det kan fungere på sikt, om den ene eller begge har så travle hverdager at en knapt sees (men det blir jo en prioritering også)?

Anonym poster: 8a5c5212b3bd35f50cc4e197ac2882ae

Skrevet

Jeg datet en sånn fyr, som var kjeeeeempeopptatt, han jobbet, og var sykmeldt, og jobbet, og stod på, hadde ikke tid til NOE må vite! Meeen, han hadde likevel tid til å hjelpe en kompis med bilen, sitte hjemme en kveld og se film alene, han kunne spise middag med kompiser. En gang traff jeg ham til og med på en bensinstasjon mens han RÅNTE med kompiser. Tenke seg til, en 38år gammal mann som er for opptatt med jobb og helse til å sende en melding eller ringe, eller til og med bare si "jeg er ikke interessert", vil heller råne og lyve. Og når han så at jeg så ham mens jeg fylte bensin, var han kjapp med å sende en sms "hvordan går det med deg, har du det bra frøken? :*", den første meldinga på to-tre uker.

Han er ikke interessert, og for feig til å si det.

Anonym poster: 1fb6dee3150c13b9c33b72b219865f16

• Liker 2
Skrevet

Opplever at mangen gutter er sånn dessverre. Men det er jo bare å glemme de.. Den gutten er ikke intressert i deg, hva er vits å bruke tanke på en som ikke er intressert i deg... Finnes så mangen fisker i havet, man må bare ta sjanser å prøve å møte gutter.. Det finnes en gutt der ute til deg, men du har bare ikke møtt den rette enda..

Skrevet

He's just not that into you...

Anonym poster: a481f9e45ae2f8c08f6af1b78a8c886e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt kjent med en man som vi holdt daglig kontakt med i starten. Vi møttes 3 ganger, den ene gangen kom han med blomster til meg.

På kveldene da vi ikke planla et møte, spurte han om å chate, så vi kunne prate online i 3-4 timer nesten hver kveld.

Forrige uke ba han meg ut for å gå en tur i Oslo. Dagen etter sendte han en sms om at han har fått seg ekstra jobb og jobber hele dager.

Nå har jeg ikke hørt fra ham i 1 uke, har ikke sett ham i nesten 3 uker.

Hva syns dere? Jeg tror på at han kan være så opptatt, men finner man virkelig ikke 5 minutter for å skrive en sms eller gi lyd fra seg?

Kan menn være så konsentrert om jobben, at de ikke har noe annet i livet sitt?

Hadde han vært interessert nok hadde han funnet tid til deg uansett hvor mye han jobber.

Anonym poster: 5df4c68aed4e08b2ef2015b6f9e82825

• Liker 1
Skrevet

Tydelig at folk som svarer her inne ikke helt skjønner hvor tøft det er å måtte jobbe tilnærmet hele døgnet. I lange perioder er det mange som såvidt har tid til å spise og sove, og knapt nok det innenfor f. eks ulike segmenter av teknologibransjen. Man er faktisk helt utslitt etter hver eneste arbeidsdag, og da er man nødt til å få slappet av litt for ikke å gå helt i dørken over tid, og da bør man også ha forståelse for at man ikke kan sitte på telefonen og sende meldinger hele tiden. Hva som gjør at en slapper av best er individuelt, noen segner bare om på senga, andre ser en filme, og andre tilbringer litt tid med venner før de går til sengs.

Anonym poster: 8694d5b80ded995d09aac218cf3d277f

• Liker 3
Gjest Tinkerbell
Skrevet (endret)

Det at han er veldig opptatt og sliten etter jobb forstår jeg, det gjør han heller ikke automatisk uinteressert i deg. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor han ikke sendte en melding for å si at han ikke logger på som avtalt. Når jeg avtaler skype date eller annet, så setter jeg jo av tid. Synes det blir feil at du sender melding når han ikke har vett nok til å beklage seg for at han ikke holdt avtalen sin.

Endret av Tinkerbell
  • Liker 1
Gjest Wei Wei
Skrevet

Min bror jobber av og til fra 05 til 21+++

Han er da ikke flink til å svare på meldinger og er veldig opptatt. Når han er ferdig med jobb ønsker han bare å dusje og i seng.

(han svarer alltid på meldinger og dette har jeg snakket med damen hans også om)

Anonym poster: 639d5e653ed6d07ba8dfd3734dbf3e6a

Min svarer på meldinger også, hvis jeg skriver, men han gir ikke lyd fra seg ellers.

Gjest Wei Wei
Skrevet (endret)

Det at han er veldig opptatt og sliten etter jobb forstår jeg, det gjør han heller ikke automatisk uinteressert i deg. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor han ikke sendte en melding for å si at han ikke logger på som avtalt. Når jeg avtaler skype date eller annet, så setter jeg jo av tid. Synes det blir feil at du sender melding når han ikke har vett nok til å beklage seg for at han ikke holdt avtalen sin.

Han var pålogget kl 12 om natta den kvelden, men da sov jeg. Han kom vel veldig sent.

Han beklaget ved en senere anledning at han ikke kom online i tide, uten at jeg kommenterte noe om det.

Altså her er de siste meldingene mellom oss:

Tirsdag, 14:53

Meg: Hei. Vil bare ønske deg en fin dag på jobben i dag.

Tirsdag, 14:59

Han: Hei og takk. Ønsker deg også en fin dag. Din melding kom som en fin overaskelse.

Onsdag, 14:25

Han: Hei! Ønsker deg en glad dag i dag.

Torsdag 09:31

Meg: Hei. Unskyld, jeg så meldingen din veldig sent i går og så deg ikke på nett. Ha en fin dag. Håper at planene for helga er fortsatt gyldige. (Han ville dra til Oslo og gå en tur med meg.)

Torsdag, 20:27

Han: Hei! Jeg fant en tillegsjobb, kommer sent hjem. Vi snakkes kl 22 i morgen. Savner det å prate med deg.

Torsdag 20:30

Meg: Det går bra. Ikke jobb for mye. Jeg savner våre felles kvelder også.

På kvelden var han ikke online til avtalt tid.

Lørdag, 16:43

Meg: Hei. Jobber du i helgene også?

Lørdag, 16:54

Han: Hei. Unskyld at jeg ikke skrev. Denne uka er sprø, mye å gjøre, kommer hjem uten krefter, kan knapt komme meg til senga. Lover at vi snakkes neste uke.

Endret av Wei Wei
Gjest Tinkerbell
Skrevet

Ok, jeg trodde han ikke hadde beklaget seg for det.

Utifra samtalen deres så virker han jo interessert, men at han bare er veldig opptatt. Min fyr jobber også en del, i tillegg så liker han ikke den virtuelle verden i det hele tatt. Men det er noe han sa i fra om ganske tidlig.

• Liker 2
Gjest Wei Wei
Skrevet

Ok, jeg trodde han ikke hadde beklaget seg for det.

Utifra samtalen deres så virker han jo interessert, men at han bare er veldig opptatt. Min fyr jobber også en del, i tillegg så liker han ikke den virtuelle verden i det hele tatt. Men det er noe han sa i fra om ganske tidlig.

Godt å høre. Jeg forstod det som at denne jobben er et kort byggeprosjekt som han avslutter snart, så jeg får bare vente.

Gjest Tidssone
Skrevet

Det er T I R S D A G. Lenge igjen av uken ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...