Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært veldig gavmilde av meg når det kommer til eksen. Jeg har ofte nedprioritert meg selv for at han skal få noe fint. Vet han er inne i en vanskelig periode nå, og kunne tenkt meg å sende han en fin omtanke i form av en julestrømpe med spill, filmer og ting han kan finne på i julen da jeg det han kjeder seg Saken er bare at jeg har noe dårlig råd om agenda jeg nettopp har flyttet. Det er også mye jeg trenger..Han har også såret meg mye, og egentlig fortjener han ikke min støtte, men det er veldig viktig for meg at han har det bra.Det skal også sies at han gjorde slutt, og har nærmest hatt meg på gress i et halvår etterpå.

Spørsmålet oppe i det her er vel om det er en fin eller dum ting å gjøre? Det er jo litt kjipt hvis det ikke blir satt pris på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, når du har dårlig råd, så kjøper du ikke noe til ham. Hvorfor nedprioritere deg selv for noen som har såret deg og holdt deg på gress.

Du kan heller ringe ham og ønske ham en fin adventstid, kjøpe ham en julebrus eller mandariner!

Anonym poster: 21d9087c2d2f4cf5cdfd1f3d102fdb56

• Liker 1
Skrevet

Det er en tåpelig ting å prioritere din eks fremfor deg selv i denne fasen.

Anonym poster: 237442ef0ba2f455a6ec58f1761354d7

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke din jobb å holde en eks happy.

Skrevet

Du skal prioritere deg selv, naturligvis. Han greier seg nok fint uten ekstra oppmerksomhet fra deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...