Gå til innhold

Bedre å være kvinne enn mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For bortreiste alfahannar, ja. Ikkje for oss andre.

Men klokka tikker om du skal få debutere med en som er ubesudlet.

Men her er tidenes tips til deg! Begynn med ridning, det må være jentesport nummer 1.

Anonym poster: 8b383036926e4a5fed434f3cb8b82eb5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med ridning var egenltig en ganske god ide , skulle jeg levd livet omigjen så hadde jeg egynt med ridning og dratt damer på rideleir så det sang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

For bortreiste alfahannar, ja. Ikkje for oss andre.

Trenger da ikke å være alfahann for å få sex. Er da masse kvinner som ikke får seg noe, du kan jo begynne å oppsøke de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger da ikke å være alfahann for å få sex. Er da masse kvinner som ikke får seg noe, du kan jo begynne å oppsøke de.

Du har vore for lenge på KG, skjønar eg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Du har vore for lenge på KG, skjønar eg.

Jeg har da vært ute i virkeligheten mer enn jeg har vært på KG. Nok til å se at all mulig søppel klarer å dynke penisen sin i noen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har da vært ute i virkeligheten mer enn jeg har vært på KG. Nok til å se at all mulig søppel klarer å dynke penisen sin i noen.

Staketten vil ha en jomfru, da er det ikke fult så lett:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsvinet

I det store bildet så er det få analfabeter, samtidig så er ikke mangel på jobb eller utdanning ensbetydende med noe negativt i mange land hvor de med jobb (først og fremst menn) har 14-18 timers arbeidsdager og ofte jobber under umenneskelige forhold.

Sant, men tenk hvor lite makt en kvinne som ikke kan tjene egne penger har over sitt eget liv! Se for deg en mishandlingssak. Kvinnen kan ikke bryte ut av ekteskapet fordi hun er avhengig av at mannen forsørger henne. En enke ligger også svært dårlig an i et slikt land. Hvis menn tjener alle pengene, betyr det også at kvinnene må finne seg i mye mer fra mannen også. Vold, alkoholisme, mishandling, kontrollering, flerkoneri etc, er ting som disse kvinnene må leve med.

Jeg synes egentlig ikke at ditt argument om at flere menn henrettes underbygger at det er bedre å være kvinne. Kvinner blir også henrettet i Sharia-land(for eksempel ved steining) og da ofte av "moralske årsaker" som de egentlig ikke er skyldige i selv (har blitt voldtatt for eksempel). Menn begår mer kriminalitet generelt, kvinner hadde blitt straffet likedan hvis de hadde gjort det samme. Og kvinner kan jo strengt tatt ikke gjøre noe galt i disse landene fordi de kontrolleres av menn og ikke har noe utdannelse/ offentlig stemme å provosere styresmaktene med.

Har forresten lest om saker fra Afghanistan der jenter har blitt skutt/ kastet syre på fordi de gikk på skole/ arbeidet. De som står bak terroriserer altså et helt kjønn! (er det rart kvinner ikke tør å våge seg ut av kjøkkenet?)

Når det gjelder analfabetisme så mener jeg å ha lest at rundt 17% av verdens befolkning er analfabeter. Dette er svært mange mennesker, selv om det ikke er en stor andel av verdensbefolkingen. Jeg mener også å ha lest at fire femtedeler av disse er kvinner, men jeg har ingen kilder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, men tenk hvor lite makt en kvinne som ikke kan tjene egne penger har over sitt eget liv! Se for deg en mishandlingssak. Kvinnen kan ikke bryte ut av ekteskapet fordi hun er avhengig av at mannen forsørger henne. En enke ligger også svært dårlig an i et slikt land. Hvis menn tjener alle pengene, betyr det også at kvinnene må finne seg i mye mer fra mannen også. Vold, alkoholisme, mishandling, kontrollering, flerkoneri etc, er ting som disse kvinnene må leve med.

Ja, på det punktet stiller kvinner flest som regel mye dårligere, men som sagt, livet som hjemmeværende er som regel mye bedre enn å jobbe hele dagen.

Jeg synes egentlig ikke at ditt argument om at flere menn henrettes underbygger at det er bedre å være kvinne. Kvinner blir også henrettet i Sharia-land(for eksempel ved steining) og da ofte av "moralske årsaker" som de egentlig ikke er skyldige i selv (har blitt voldtatt for eksempel).

Jeg vil så absolutt påstå det så lenge begrunnelsen for mange av henrettelsene av menn er å være "vantro", homofili, påstått utroskap, narkotikabruk osv.

Har forresten lest om saker fra Afghanistan der jenter har blitt skutt/ kastet syre på fordi de gikk på skole/ arbeidet. De som står bak terroriserer altså et helt kjønn! (er det rart kvinner ikke tør å våge seg ut av kjøkkenet?)

...Og tusenvis av menn fikk bl.a tungene sine kuttet av, brukket lemmene sine og kastet ut av 4-5 meter høye bygninger gjentatte ganger for å ikke ha gitt sin stemme til Saddam Hussein i sin tid. Når slikt skjer kvinner så får det bare som regel mye mer internasjonal oppmerksomhet enn når menn er ofrene. For ikke å snakke om at nesten alle kriger først og fremst rammer menn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Staketten vil ha en jomfru, da er det ikke fult så lett:-)

Nei har man skyhøye krav så kan man bare glemme det.

Som en kompis sa til meg "Selv *insert name*(som er en smule spesiell) får seg damer. Kanskje ikke de beste damene, men han får hvertfall damer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg du tar feil! Det er ikke mange kvinner som HAR LYST på sex som ikke får det...Det er jo en del kvinner som ikke ønsker ONS, men de som gjør det kan få seg det enkelt som bare det...

Anonym poster: d556f4df8ddd8505e81db4e297017205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Hæ ? Jeg er kvinne og jeg ELSKER det ? Hva er så galt med det ???

Tenk deg om da! En mann presser sin motbydeligste kroppsdel inn i en kvinne. Hvordan kan hun ikke oppleve det som en form for overgrep? Ha en stønnende og svett mann oppå seg som dunker en ekkel sak inn og ut av kroppen hennes. Det er jo kvalmende å tenke på! for ikke å snakke om det motbydelige sekretet han legger igjen inne i, eller på, kroppen hennes. :spy:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja, på det punktet stiller kvinner flest som regel mye dårligere, men som sagt, livet som hjemmeværende er som regel mye bedre enn å jobbe hele dagen.

.............

For ikke å snakke om at nesten alle kriger først og fremst rammer menn.

Jeg setter et meget stort spørsmålstegn ved om livet som hjemmeværende er bedre den dagen skillsmissen er et faktum.

Den dagen man blir pensjonist, den dagen han som hovedforsørger ikke lenger er der. Den dagen han mister jobben for en periode. Og eksemplene kan listets i evigheter her.

Et liv uten egen, tilstrekkelig inntekt er ren risikosport for kvinner, og setter dem uten tvil i en dårligere stilling enn utearbeidende medsøstre eller menn.

Her tror jeg du tar feil! Det er ikke mange kvinner som HAR LYST på sex som ikke får det...Det er jo en del kvinner som ikke ønsker ONS, men de som gjør det kan få seg det enkelt som bare det...

Problemet er som kjent ikke å få seg 'hvemsomhelst', problemet oppstår når man ikke vil ha noen andres mann, ikke finner interesse av en-natts-knull, ikke vil ha hvemsomhelst, - og likevel har lyst på sex, med rett mann under de rette omstendigheter.

Damned if you do... damned if you don't :daane:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er som kjent ikke å få seg 'hvemsomhelst', problemet oppstår når man ikke vil ha noen andres mann, ikke finner interesse av en-natts-knull, ikke vil ha hvemsomhelst, - og likevel har lyst på sex, med rett mann under de rette omstendigheter.

Damned if you do... damned if you don't :daane:

Det er så, men da er det selvvalgt.

Poenget er: alle kvinner kan få seg noe om de vil, uten problem! Kvinner har det lettere forholdsfronten og veldig mye lettere på sexfronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten bare menn som risikerer å gå et helt liv ukysset eller upult. Kvinner får seg noe uansett, hvis de vil. Lett som en plett.

Anonym poster: 586b96e530ac3c0879ddd65ee094f4d9

Hvis man ser kun på tilgangen på sex, hvor mye oppmerksomhet man får fra det annet kjønn og hvor mange beilere man har så er det mye "bedre" å være kvinne.

Sånn ellers i livet tror jeg ikke forskjellen er så fryktelig stor, vi er alle individer, ikke representanter for et helt kjønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg om da! En mann presser sin motbydeligste kroppsdel inn i en kvinne. Hvordan kan hun ikke oppleve det som en form for overgrep? Ha en stønnende og svett mann oppå seg som dunker en ekkel sak inn og ut av kroppen hennes. Det er jo kvalmende å tenke på! for ikke å snakke om det motbydelige sekretet han legger igjen inne i, eller på, kroppen hennes. :spy:

Troller du eller ?

Motbydeligste kroppsdel ? Jeg synes mannens penis er hans DEILIGSTE og mest attraktive kroppsdel : )

Sekretet han legger igjen ? Åhhhh brutal mann - du skulle bare ha visst hvor deilig det er å kjenne spruten og orgasmen hans. Kjempedeilig med eller uten egen orgasme. Rett og slett orgasmisk deilig...for dama og.

Det er IKKE overgrep når musa er våt og kåt...

Så var det en annen her inne som påstår at noen damer puler seg fra skuffelse til skuffelse...

Vel den tror jeg ikke så mye på. Jeg er dame og jeg nyter både tilfeldig sex og i faste forhold.

Har nesten aldri følt sexen som en skuffelse. Noe veldig bra og noe mindre bra. Men det opplever dere menn også...Masse damer som også er dårlige i senga,kjipe i senga og sikkert hundre ganger verre å forholde seg til i senga - enn det kjipeste og mest usexy kvinnfolket dere kan tenke dere...

Ja. Jeg synes som kvinne at jeg har vært HELDIG som har kunnet pult fast og mye siden tidlig i tenårene og tidlig fikk masse erfaring. Og at jeg kan fortsette med det - resten av livet...

Jeg har aldri problemer med å få sex. Men det er forde jeg er både attraktiv og tar initiativ selv også- dersom han deilige utvalgte ... ikke gjør det..Jeg får bestandig.

T.o.m også om fyren er i forhold og opptatt..

Virker som om menn faktisk føler en " plikt & ansvar " for å tilfredsstille alle de som er villige og viser at de har lyst på kuk...

Bare dama er pen og attraktiv nok. Skal det mye til for at han klarer å nekte å pule meg om jeg prøver meg på han...

Hvor mye sex du får og avslag kommer mye an på utseendet ditt, enten du er mann eller kvinne.

Pen mann = masse fitte og pene damer / Pen kvinne masse pene menn og store deilige kuker...

Mindre kjekk mann = lite fitte, kanskje nesten ingenting...

Mindre attraktiv kvinne får også mye mindre. Men de lider sikkert ingen nød...får seg nok av og til...

Anonym poster: 0c4580cc1eef0895018ec597de32a943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nesten bare menn som risikerer å gå et helt liv ukysset eller upult. Kvinner får seg noe uansett, hvis de vil. Lett som en plett.

Anonym poster: 586b96e530ac3c0879ddd65ee094f4d9

Helt rett. De fleste damer (som ikke er feite, pukkel-rygget etc) får seg knull når de vil.

Mye verre for menn å få seg et kjappt, uforpliktende knull.

MEN; å finne en som seriøst er interessert i et langvarig forhold, orker planlegge framtiden, tar ansvar og ikke bare tenker sex, MYE lettere å være mann !!! Tusenvis av slike damer der ute.......synd for dem, for det er sykt mange gutter og menn som tenker kun fitte og stikker av bare det er snakk om å kjøpe inn bleier, montere barnesete i bilen og ha svigermor på besøk i 2 uker !!!

Glad jeg er mann.....selv om jeg må jobbe litt mer for de kjappe og ansvarsløse knullene, (som jeg ikke gidder lenger)

Anonym poster: 5a0509329dd60d8ae71c4870181bd1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rett. De fleste damer (som ikke er feite, pukkel-rygget etc) får seg knull når de vil.

:opplyser: Feite damer får lett et knull de også!

Jeg har aldri hatt problemer med å få meg noe de siste ti årene jeg har vært seksuelt aktiv, selv om jeg er større en gjennomsnittet. Det gjelder både ONS og kjærestemateriale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN; å finne en som seriøst er interessert i et langvarig forhold, orker planlegge framtiden, tar ansvar og ikke bare tenker sex, MYE lettere å være mann !!! Tusenvis av slike damer der ute.......synd for dem, for det er sykt mange gutter og menn som tenker kun fitte og stikker av bare det er snakk om å kjøpe inn bleier, montere barnesete i bilen og ha svigermor på besøk i 2 uker !!!

Glad jeg er mann.....selv om jeg må jobbe litt mer for de kjappe og ansvarsløse knullene, (som jeg ikke gidder lenger)

Det er noe som er litt merkelig med dere menn..Det er bestandig menn som sier det du sier - ååå herregud så glad jeg er for at jeg er mann ! Hvorfor er det bare menn som må gå rundt og si dette til kvinner ? Hva er poenget med det ? Det høres ikke særlig overbevisende ut...mer som sagt i ren " trass " mot kvinner..Er du bitter for noe eller lurer jeg på da ??? . Jeg har aldri hørt at kvinner går rundt g sier til menn - ååå herregud så glad jeg r for at jeg er kvinne og ikke mann - til menn... Høres nå bare latterlig ut. Jeg har aldri noe behov for å gå rundt å " skryte " av at jeg er kvinne og hvor lett jeg får sex og alt jeg peker på til andre menn jeg kjenner ...som jeg vet nesten aldri får seg noe...

Nei - jeg tror dere er bittre over mange ting...høres sånn ut. Og jeg forstår dere meget godt.

Må være helt for jævlig kjipt å gå hele livet ukysset og upult...gå i grava uten å noensinne ha LEVD LIVET og nytet livet sitt : )

Kanskje kvinner bør begynne å gjøre det ...hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

:opplyser: Feite damer får lett et knull de også!

Jeg har aldri hatt problemer med å få meg noe de siste ti årene jeg har vært seksuelt aktiv, selv om jeg er større en gjennomsnittet. Det gjelder både ONS og kjærestemateriale ;)

Jeg slår det bare fast med en gang; Det er ikke bedre å være kvinne enn å være mann ! :opplyser:

Sjekker raskt etter;

Nei... ikke feit... 'tick-off'

Nei... ikke pukkelrygg (ganske snasen rygg faktisk ! Lenge siden jeg så på den sist)... 'tick-off'

Etc..... ? What the heck is etc. ? :klo: kanskje det ligger der .... er/har etc ?

Å ja ! Akkurat. fasiten er nær;

Kvinner som kanskje har/er etc(avventer definisjonen) og ikke finner vits i å ha ONS har det mye værre enn menn (som man ikke visste det :sukk: )

Prove me wrong !

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...