Gjest Animula Skrevet 4. desember 2012 #41 Del Skrevet 4. desember 2012 Å lettere kunne 'få' sex betyr da virkelig ikke at kvinner har det bedre enn menn, det betyr hverken at denne sexen trenger å være god eller særlig ønskelig. Jeg tror kvinner generelt ikke går like sterkt etter utseende som menn, så som mann kommer man langt med en god personlighet og holdning. Det er noe du kan gjøre noe med hvis du vil TS. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 4. desember 2012 #42 Del Skrevet 4. desember 2012 Den store fordelen menn har er å slippe å få en pikk dunket inn i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 4. desember 2012 #43 Del Skrevet 4. desember 2012 Kvinner har lett for å få seg en ONS, Menn har lett for alt annet. Så derfor må mannfolka syte fordi de har noe motgang....akkurat som de som syter over at de ikke har forhold, for nå trenger ikke kvinner gifte seg med den første og beste for nå har de mulighet til å jobbe selv, da sutrer mannfolka mer....snakk om å være mann dere, som syter og sutrer over all motgang de kommer over uansett hvor liten den er... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
womenwomen Skrevet 4. desember 2012 #44 Del Skrevet 4. desember 2012 Den store fordelen menn har er å slippe å få en pikk dunket inn i seg. Hæ ? Jeg er kvinne og jeg ELSKER det ? Hva er så galt med det ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 4. desember 2012 #45 Del Skrevet 4. desember 2012 ditto. jeg forstår ikke at du gidder. bidra med noe konstruktivt, som feks en undersøkelse meg faglig bakgrunn - eller innrøm at dette er synsing og pissprat. Som alltid refererer jeg til den store undersøkelsen gjort på en campus i USA. Ved direkte tilbud om sex svarte 92 prosent av mennene ja, mens ingen av kvinnene gjorde det. De gikk rundt til tilfeldige studenter, og spørsmålet kom i tre varianter. Date, bli med på rommet, eller eksplisitt tilbud om sex. På forhånd hadde spørsmålsstillerene blitt valgt ut fordi de var helt gjennomsnittelig attraktive (målt av et representativt utvalg jevnaldrende). Så der har du forskningen din. Kilde kan du lete opp selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #46 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg ser ikke relevansen..... hjelp meg. Gjerne i små bokstaver. . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 5. desember 2012 #47 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg er glad for at jeg er mann i alle fall. Kan si med stor sikkerhet at jeg ikke hadde "fått meg noe" som kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 5. desember 2012 #48 Del Skrevet 5. desember 2012 det er bedre å være mann, mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. desember 2012 #49 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg kan stå og pisse. Jeg slipper mens. Jeg kan rygge med henger. Yep, jeg er happy for å være mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerspinnet Skrevet 5. desember 2012 #50 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg kan stå og pisse. Jeg slipper mens. Jeg kan rygge med henger. Yep, jeg er happy for å være mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 5. desember 2012 #51 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg ser ikke relevansen..... hjelp meg. Gjerne i små bokstaver. . Du ba om bevis for at det er enklere for kvinner å få tilfeldig sex. Skjønte du paralellen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. desember 2012 #52 Del Skrevet 5. desember 2012 Det beviser jo ikke en skitt! En amerikansk campus skal forestille den virkelige voksne verden, etter norsk standard? Jeg leste en gang om en undersøkelse gjort ved en amerikansk skole som fortalte at over femti prosent av de spurte hadde kommet fra biluhell uten skader, uten belter. Jeg tar det ikke for god fisk, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 5. desember 2012 #53 Del Skrevet 5. desember 2012 Kvinner har lett for å få seg en ONS, Menn har lett for alt annet. Så derfor må mannfolka syte fordi de har noe motgang....akkurat som de som syter over at de ikke har forhold, for nå trenger ikke kvinner gifte seg med den første og beste for nå har de mulighet til å jobbe selv, da sutrer mannfolka mer....snakk om å være mann dere, som syter og sutrer over all motgang de kommer over uansett hvor liten den er... Ja menn har lett for alt annet, og det er menn som syter over at de ikke har kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 5. desember 2012 #54 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) På verdensbasis, har menn det langt bedre enn kvinner. Det mange flere kvinner som er analfabeter, enn menn, og det er vanligere at menn har jobb og utdanning enn kvinner. Kvinner er mye fattigere enn menn på verdensbasis, og i de fleste fattige og kriserammede land, er det kvinner som er fattigst, sulter mest og lider mest. I flere land i Afika og Midt-østen har kvinner hverken rett til å arve eller skille seg, og i enda fler land har ikke kvinnene noen som helst rett til barna i en eventuell skilsmisse sak. Kvinner blir oftere utsatt for vold, voldtekt og tvang enn menn. Ikke alle land i verden praktiserer stemmerett for kvinner. I Koranen står det at en kvinnes vitnesbyrd er vedt halvparten av en manns, så de fleste landene som følger Sharia-lovgivning kan menn i praksis slippe unda med voldtekt og mishandling av kvinner med loven på sin side. Nei, i det store bildet er det ikke bedre å være kvinne enn mann. Du har noen gode poenger, men du ser ut til å undervurdere hva menn også utsettes for i disse landene. Land hvor kvinner ikke har "stemmerett" er jo først og fremst regelrette diktaturer hvor menn flest ikke har noe de skulle ha sagt heller. Sharia-lovgivning går også veldig ut over menn (bare sjekk statistikk på hvilket kjønn de fleste henrettede i disse landene er av, her er det ikke snakk om giftsprøyte uten smerte, her er det henging og varianter av det for å påføre mer lidelser, steining osv som gjelder). Samme gjelder i aller høyeste grad for andre u-utviklede land hvor det ikke praktiserer Sharia. Det mange flere kvinner som er analfabeter, enn menn, og det er vanligere at menn har jobb og utdanning enn kvinner. I det store bildet så er det få analfabeter, samtidig så er ikke mangel på jobb eller utdanning ensbetydende med noe negativt i mange land hvor de med jobb (først og fremst menn) har 14-18 timers arbeidsdager og ofte jobber under umenneskelige forhold. Kvinner er mye fattigere enn menn på verdensbasis, og i de fleste fattige og Kvinner blir oftere utsatt for vold, voldtekt og tvang enn menn. Voldtekt, ja. Vold og tvang, nei. Det med at kvinner regnes som mer fattige har mye med det at de i disse landene først og fremst forsørger barna mens mannen skaffer inntekten ved å jobbe hele dagen. Endret 5. desember 2012 av meh 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 5. desember 2012 #55 Del Skrevet 5. desember 2012 Menn har jo det helt usannsynlig enkelt. De får hele kaka og litt til! De kan få sex når de vil og gå inn i et forhold når de vil. Kvinner derimot puler seg mot skuffelse etter skuffelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staketten Skrevet 5. desember 2012 #56 Del Skrevet 5. desember 2012 Det hadde vore morosamt å vorte fødd som kvinne, og med dette fått pult frå tidlege tenåra, og heilt fram til siste andedrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #57 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er bedre å være mann enn å være kvinne. For menn kan ikke voldtas så de trenger ikke å frykte for noen de blir med hjem med om skal voldta deg eller ikke. Anonym poster: 59d48e1d983393a8368bf0dcc93a89ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staketten Skrevet 5. desember 2012 #58 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er bedre å være mann enn å være kvinne. For menn kan ikke voldtas så de trenger ikke å frykte for noen de blir med hjem med om skal voldta deg eller ikke. Anonym poster: 59d48e1d983393a8368bf0dcc93a89ed Korleis kan ikkje ein mann valdtakast, meiner du? ??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #59 Del Skrevet 5. desember 2012 Korleis kan ikkje ein mann valdtakast, meiner du? ??? Ikke av en kvinne. Det må være av en annen mann i så tilfelle. Men menn trenger ikke gå rundt og frykte for det, det skjer aldri. Anonym poster: 59d48e1d983393a8368bf0dcc93a89ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 5. desember 2012 #60 Del Skrevet 5. desember 2012 Det hadde vore morosamt å vorte fødd som kvinne, og med dette fått pult frå tidlege tenåra, og heilt fram til siste andedrag. Det kan du fint gjøre som mann og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå