Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten bare menn som risikerer å gå et helt liv ukysset eller upult. Kvinner får seg noe uansett, hvis de vil. Lett som en plett.

Anonym poster: 586b96e530ac3c0879ddd65ee094f4d9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kvinner får ikke pult lett som en plett, tro det eller ei.

• Liker 12
Skrevet

Mmmhh... Seksuell trakassering på jobb, ikke bli tatt seriøst og bli latterliggjort fordi man er en "deilig bimbo". Helt klart lettere å være mann ja.

Anonym poster: 59d48e1d983393a8368bf0dcc93a89ed

• Liker 8
Skrevet

Alle kvinner får ikke pult lett som en plett, tro det eller ei.

9 av 10. Og selv de styggeste får seg når mannen er full og desp nok.

Skrevet

9 av 10. Og selv de styggeste får seg når mannen er full og desp nok.

:frustrert:

• Liker 5
Skrevet

kan TS komme med en troverdig statistikk eller noe som helst uttalelser som underbygger påstanden? eller er dette bare sedvanlig pissprat og synsing fra en stakkar som ikke har baller nok til å få seg noe?

• Liker 14
Skrevet

Alle som har vært utenfor stuedøra vet at det er lettere for kvinner. Det er allmennkunnskap, og sist jeg sjekket var det ikke nødvendig å dokumentere allmennkunnskap.

• Liker 2
Skrevet

kan TS komme med en troverdig statistikk eller noe som helst uttalelser som underbygger påstanden? eller er dette bare sedvanlig pissprat og synsing fra en stakkar som ikke har baller nok til å få seg noe?

Forstår ikke at du gidder engang, kvinner får seg lettere sex enn menn. Fordel for menn er at det skal mindre til for å gjøre en mann fornøyd enn en kvinne.

Anonym poster: 8b383036926e4a5fed434f3cb8b82eb5

Skrevet

Forstår ikke at du gidder engang, kvinner får seg lettere sex enn menn. Fordel for menn er at det skal mindre til for å gjøre en mann fornøyd enn en kvinne.

Anonym poster: 8b383036926e4a5fed434f3cb8b82eb5

ditto. jeg forstår ikke at du gidder. bidra med noe konstruktivt, som feks en undersøkelse meg faglig bakgrunn - eller innrøm at dette er synsing og pissprat.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Sitat fjernet.

Niennas, mod.

fact er fremdeles: jeg får pult.

Endret av Niennas
Skrevet

Ja, men det er lett for noen menn, men vanskeligere for menn enn for kvinner på generell basis.

Skrevet

Ja, men det er lett for noen menn, men vanskeligere for menn enn for kvinner på generell basis.

siden du ikke greier hoste opp noe annen redegjørelse enn dine egne ubrukelige ord, så stempler jeg Dem herved som en tafatt fjott uten mot nok til å forsøke prate med kvinner, og som kun er her for å oppildne til enda en idiotisk diskusjon om kjønn vs. sex.

kan jeg foreslå at du bruker tiden på noe mer fornuftig?

• Liker 7
Skrevet

Jeg tror Jack har forstått det meste, jeg.....

Det findes mange frustrerte jenter som ikke får hoppet i høyet. De er bare ikke så lette å få øye på for den som kun ser efter de kvinner han kan ligge med.

Hvor mange tråder med dette temaet har vært startet den sidste måneden, egentlig?

Trenger vi virkelig én til?

• Liker 8
Skrevet

Alle som har vært utenfor stuedøra vet at det er lettere for kvinner. Det er allmennkunnskap, og sist jeg sjekket var det ikke nødvendig å dokumentere allmennkunnskap.

Mange har sagt det før, blant anna Justin Timberlake:

Cry me a river

(Go on and just)

Cry me a river-er

(Baby go on and just)

Cry me a river

(You can go on and just)

Cry me a river-er, yea yea

Det finnes positive og negative ting ved hvert sitt kjønn, suck it up. Det blir ikke mer på deg selv om du klager på hvor urettferdig verden er.

Anonym poster: b042e4f2647ee7d0771a61b9c499977c

• Liker 3
Skrevet
Skrevet

• Liker 1
Skrevet

Selv om man går med på at alle kvinner kan få seg et ligg fordi menn er kåte jævler osv osv - hvem vil egentlig ha sex med noen som ikke liker dem, som egentlig synes de er stygge, som ikke hadde pult dem i edru tilstand? Jeg ser ikke hvordan det faktum at jeg teoretisk sett kunne fått dårlig sex med en fyr som jeg ikke likte og som bare pulte meg fordi han vill tømme seg gjør at jeg har makt på kjønnsmarkedet, eller at det er bedre å være kvinne.

Anonym poster: f0fdbd88ebb5ac172d39310c8a0891b7

• Liker 9
Skrevet

Iblandt er det nok bedre å udtrykke seg i ord.

Hva i all verden mener du?

• Liker 1
Skrevet

Her tror jeg det må nyanseres litt gitt...

I dagliglivet så tror jeg kvinner og menn står på relativt lik linje i det å få eller ikke få pult...

Men:

Jeg tror nok at det er lettere for kvinner "ute på byen"... rett og slett fordi ganske mange menn stort sett er desp på sene nattetimer..

Nåvel... min oppfatning hvertfall...

• Liker 3
Skrevet

Hvis vi skal bruke de som er på byen som en målestokk, så må vi heller ikke glemme at det er prosentvis en langt høyere andel menn enn kvinner som går ut.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...