Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Hei! Jeg sliter veldig med å finne ut hva jeg skal gjøre. Greia er at kjærestens mentale alder ikke tilsvarer hans virkelige alder. Dette pga ting han har opplevd i barndommen. Dette skjønte jeg vel egentlig tidlig i forholdet, men jeg ville på en måte ikke tro det. Tenkte bare han var litt annerledes. Nå har jeg altså fått dette bekreftet.. Dette går jo utover forholdet vårt på mange områder, og jeg tror han har vansker med å forstå følelser. Han behandler meg veldig bra når han selv har det bra, men når ting butter litt imot, får pipa en annenu lyd. Da vil han bare sitte og spille så mye som mulig og helst ikke bli satt noen krav til. Jeg ber ikke om mye, føler jeg. Bare at han bidrar med husarbeid og at han tilbringer litt tid med meg. Men han får meg til å føle meg som ei skikkelig masete kjerring når jeg ber ham om noe. Jeg føler at jeg lever sammen med en på fjorten til tider og det kan vel godt hende at han er, mentalt sett. Så jeg tenker, om vi i det hele tatt burde være sammen. Han viser også lite medfølelse.. Jeg er jo glad i fyren,g men om det er slik at han ikke vil eller klarwr å forandre på ting vet jeg ikke. jeg sliter med depresjon fra før, og han sliter også. Ting blir absolutt ikke bedre. Sorry for langt og rotete innlegg. Skri er på mobil. Noen som har lignendw wrfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Ts igjen. Skulle skrive at ting ikke ble bedre av at vi gikk opå hverandre. Vi har ikke noe å gå til. Jeg har venner jeg ser iblant, men han har ingen. Vi har forreatwn vært sammen i et og et halvt år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå