saladfingers Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 imårra blir håret blondt (håper jeg) ! noen her som har noen tips om hvordan? har planer om å farge det hjemme, rett og slett fordi jeg ikke har tid til å vente og så er det jo billigere.. vil ha det nesten hvitt, hvertfall ikke gult! men før når jeg har farga det hjemme så har jeg måttet farge det 100 ganger og brukt sånn lilla shampoo som jeg ikke husker hva heter.. sølvshampoo? gul/lillashampoo? hvertfall.. jeg skulle gjerne fått det ferdig imårra jeg, selv om det kanskje er en liten smule optimistisk. har brukt hårfarge fra blonde før, L1+ ellernoe hvis jeg ikke husker feil, tror det er den lyseste. håret mitt er blondt og brunt sånn som det er nå.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Beklager altså, det går ikke. Har du en uke kan du se litt på "How to white hair" videoer på youtube. Anonym poster: d5e7048678579ee9201c985bf9e3bd2f 1
saladfingers Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2012 Beklager altså, det går ikke. Har du en uke kan du se litt på "How to white hair" videoer på youtube. Anonym poster: d5e7048678579ee9201c985bf9e3bd2f hm, takk for tips. har jo forsåvidt en uke, er bare så utrolig lei av sånn det er nå!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Om du bruker bleking så går det bedre, om du farger det vil det røde i håret alltid skinne gjennom. Og blåsjampo er lurt for å fjerne rød-/gultoner, men håret blir som stålull av det. Hvis jeg var deg ville jeg tatt 2 runder med masse lyse striper. Det gjør det enklere å farge etterveksten også. Btw, med din hårfarge tror jeg en frisør skal klare dette på 4-5 timer. Mange frisører som har ledig time på dagen. Sa jeg gjorde dette sist (gikk fra rødt til ultralyst på 5 timer) betalte jeg 1700. Det er verdt det, for det er godt mulig du ender opp hos frisøren likevel Anonym poster: c7eedc538161b022ad4d1f429d35e48f
saladfingers Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2012 Om du bruker bleking så går det bedre, om du farger det vil det røde i håret alltid skinne gjennom. Og blåsjampo er lurt for å fjerne rød-/gultoner, men håret blir som stålull av det. Hvis jeg var deg ville jeg tatt 2 runder med masse lyse striper. Det gjør det enklere å farge etterveksten også. Btw, med din hårfarge tror jeg en frisør skal klare dette på 4-5 timer. Mange frisører som har ledig time på dagen. Sa jeg gjorde dette sist (gikk fra rødt til ultralyst på 5 timer) betalte jeg 1700. Det er verdt det, for det er godt mulig du ender opp hos frisøren likevel Anonym poster: c7eedc538161b022ad4d1f429d35e48f får kanskje dra til frisøren da. er bare så skeptisk siden jeg aldri blir fornøyd (eller får riktig farge!!) når jeg er der, uansett hvor nøye jeg forklarer. men siden det bare er en farge den gangen her så kanskje jeg bør ta sjansen. men hvorfor hadde det vært lettere å tatt etterveksten hvis jeg tar masse striper?
Lilleloet Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Å helbleke håret er skjelden noen bra ide, spesielt siden du allerede har farger hår. Om du har noe ufarget kommer dette nok til å bli hvitt, mens resten gulblondt med rødskjær. Da må du bleke om og om igjen for å få fin jevn blond farge. Dette er ikke lurt da du kan ende opp med avbrent tyggishår :/
Gjest bambam Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 hvis håret ditt er supersunt, så kan du ha flaks og få en fin blondfarge. hvis håret er slitt, så bør du virkelig ta deg tig og råd til å gå til frisøren. Det er ikke kult å ha slitt,blondt hår.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #8 Skrevet 4. desember 2012 Håret ditt kommer til å bli helt jævlig og du risikerer å miste det (eventuelt få gummi hår). Jeg satt med den sterkeste hårblekingen (du kan bare glemme å farge det om du skal ha hvitblondt hår) en stund over tiden. Og deretter loreal sin lillashampoo(som også har bleking i seg) i en times tid. Du kan eventuelt bleke det så lyst du får det også farge det med syoss sin kalde blonde farge. Sørg for å ha en god kur etterpå, men ikke forvent at dette skal redde ditt nå helt ødelagte hår. Dette var metoden jeg brukte når jeg skulle farge håret babyrosa og måtte ha et så hvitt utgangspunkt som mulig. Men om du er glad i håret ditt så anbefales det ikke, det tar en stund å gro det ut igjen.Jeg har nettopp grodd ut lang nok ettervekst så jeg bare kunne klippe av det blekede håret. Anonym poster: 2f3650974ad6a52bd335397866ba957d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå