saladfingers Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jeg fant nettopp ut at imårra så skal jeg søren meg ta å farge håret blondt med noen brune striper også skal jeg starte å lage dreads på meg selv. og siden jeg egentlig ikke kan noe mer om dreads en det jeg har lest meg til på nett de siste timene så tenkte jeg at jeg skulle høre med dere om noen har noe erfaring med det? har funnet en video.. sånne vil jeg ha er det noen som ser noen umh.. "problemer" med hvordan hun gjør det? hun bruker ikke dreadvoks, eller voks i det heletatt, gjør det noe? og er det dumt å begynne å "dreade samme dagen som jeg farger det? setter veldig stor pris på svar er såå lei av håret mitt at jeg bare setter det opp i en stygg dott hveeer dag, nu blire andre buller
Nikita3000 Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Jeg laget dreads på kusina på.. etter 2 mnd klarte hun heldigvis å ta dem ut! Man vet jo at håret trekker seg sammen og krymper.. Hun visste ikke hvor mye! En dame på youtube hadde laget en video blogg for hver mnd over ett år.. før hun fikk dreads gikk håret til litt under brystene..etter ett år..hadde håret trukket seg opp til bare stumper til rett under ørene og dem sto rett ut!
Nikita3000 Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 pluss at du må "rulle" på hver eneste dreads hver dag..mye jobb
saladfingers Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2012 Jeg laget dreads på kusina på.. etter 2 mnd klarte hun heldigvis å ta dem ut! Man vet jo at håret trekker seg sammen og krymper.. Hun visste ikke hvor mye! En dame på youtube hadde laget en video blogg for hver mnd over ett år.. før hun fikk dreads gikk håret til litt under brystene..etter ett år..hadde håret trukket seg opp til bare stumper til rett under ørene og dem sto rett ut! oida! mer en man skulle trodd med andre ord... greit å vite, takk :-)
saladfingers Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2012 pluss at du må "rulle" på hver eneste dreads hver dag..mye jobb jeg har masse tid å slå ihjel
Nikita3000 Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 oida! mer en man skulle trodd med andre ord... greit å vite, takk :-) jeg har masse tid å slå ihjel No prob.. bestemmer du deg likevel for å gjennomføre det så bør du helst ikke bruke voks..noe med at det ikke er så bra når håret begynner å råtne..fuktighet etc
saladfingers Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2012 No prob.. bestemmer du deg likevel for å gjennomføre det så bør du helst ikke bruke voks..noe med at det ikke er så bra når håret begynner å råtne..fuktighet etc ok, det vil vi ikke.. hørte også no rykter om at det smitter av på putetrekk osv :s så hadde ikke planer om å bruke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå