Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant nettopp ut at imårra så skal jeg søren meg ta å farge håret blondt med noen brune striper også skal jeg starte å lage dreads på meg selv. og siden jeg egentlig ikke kan noe mer om dreads en det jeg har lest meg til på nett de siste timene så tenkte jeg at jeg skulle høre med dere om noen har noe erfaring med det? har funnet en video..

sånne vil jeg ha :wow: er det noen som ser noen umh.. "problemer" med hvordan hun gjør det? hun bruker ikke dreadvoks, eller voks i det heletatt, gjør det noe?

og er det dumt å begynne å "dreade samme dagen som jeg farger det?

setter veldig stor pris på svar :) er såå lei av håret mitt at jeg bare setter det opp i en stygg dott hveeer dag, nu blire andre buller :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg laget dreads på kusina på.. etter 2 mnd klarte hun heldigvis å ta dem ut! Man vet jo at håret trekker seg sammen og krymper.. Hun visste ikke hvor mye! En dame på youtube hadde laget en video blogg for hver mnd over ett år.. før hun fikk dreads gikk håret til litt under brystene..etter ett år..hadde håret trukket seg opp til bare stumper til rett under ørene og dem sto rett ut! :sjokkert:

Skrevet

pluss at du må "rulle" på hver eneste dreads hver dag..mye jobb

Skrevet

Jeg laget dreads på kusina på.. etter 2 mnd klarte hun heldigvis å ta dem ut! Man vet jo at håret trekker seg sammen og krymper.. Hun visste ikke hvor mye! En dame på youtube hadde laget en video blogg for hver mnd over ett år.. før hun fikk dreads gikk håret til litt under brystene..etter ett år..hadde håret trukket seg opp til bare stumper til rett under ørene og dem sto rett ut! :sjokkert:

oida! mer en man skulle trodd med andre ord... greit å vite, takk :-)

Skrevet

pluss at du må "rulle" på hver eneste dreads hver dag..mye jobb

jeg har masse tid å slå ihjel :tongue:

Skrevet

oida! mer en man skulle trodd med andre ord... greit å vite, takk :-)

jeg har masse tid å slå ihjel :tongue:

No prob.. bestemmer du deg likevel for å gjennomføre det så bør du helst ikke bruke voks..noe med at det ikke er så bra når håret begynner å råtne..fuktighet etc

Skrevet

No prob.. bestemmer du deg likevel for å gjennomføre det så bør du helst ikke bruke voks..noe med at det ikke er så bra når håret begynner å råtne..fuktighet etc

ok, det vil vi ikke.. hørte også no rykter om at det smitter av på putetrekk osv :s så hadde ikke planer om å bruke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...