Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er det snart ferie og jeg må reise hjem fra studiestedet og treffe eksen igjen for første gang. Problemet er at jeg ikke er over han, julen var VÅR høytid, vi hadde tradisjoner og koste oss virkelig. Føles helt uvirkelig å skulle gå gjennom den alene og magen slår krøll på seg ved tanken på å treffe han.

Jeg er så svak nå, tanken på å gjennom denne høytiden uten er utrolig tung. Jeg vil bare ha han tilbake. Jeg har veldig dårlig forhold til familien min, og i selskap o.l. har han de siste årene fungert som en slags buffer og gjort høytiden levelig.

Noen tips på hvordan jeg skal komme gjennom dette?

Anonym poster: 4871fedc721792ad7a87c297455c0a18

Endret av MissStiles
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det snart ferie og jeg må reise hjem fra studiestedet og treffe eksen igjen for første gang. Problemet er at jeg ikke er over han, julen var VÅR høytid, vi hadde tradisjoner og koste oss virkelig. Føles helt uvirkelig å skulle gå gjennom den alene og magen slår krøll på seg ved tanken på å treffe han.

Jeg er så svak nå, tanken på å gjennom denne høytiden uten er utrolig tung. Jeg vil bare ha han tilbake. Jeg har veldig dårlig forhold til familien min, og i selskap o.l. har han de siste årene fungert som en slags buffer og gjort høytiden levelig.

Noen tips på hvordan jeg skal komme gjennom dette?

Men hvorfor må du treffe eksen?

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Dra til syden! Eller delta som frivillig i et julearrangement for folk som ikke har noen å feire jul med/fattige.

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor må du treffe eksen?

Fordi jeg kommer fra verdens minste bygd, med mindre jeg sitter hjemme hele ferien så kommer jeg til å treffe på han minst ett par ganger. Må jobbe alt jeg kan hele jula, ellers hadde jeg glatt reist til ei venninne eller noe lignende.

Skrevet

Bare prøv å tenk på noe positivt, hvis du møter han så la han bare se at det går greit med deg. Det blir nok vondt, men av erfaring så tror jeg det blir litt lettere hver gang det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...