Gjest Jente23 Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Ved et "uhell" hadde jeg sex med en gift mann i beruset tilstand. Jeg visste ikke at han var gift før etterpå. Han tok kontakt med meg dagen etter og ville ha nummeret mitt. Jeg vet at jeg sikkert er en dårlig person, men nå har det seg slik at vi har drevet og "holdt på" i sånn to måneder etter det. Problemet er bare det at jeg begynner å like han litt for mye. Jeg syns bare han er en helt fantastisk person. Tror aldri jeg har hatt det så gøy sammen med noen som jeg har det med han. Og det virker egentlig ikke som om det handler bare om sex for hans del heller.. Han vil treffe meg hele tiden, og skriver til meg hver eneste dag, i tillegg til at han begynt å dukke opp litt sånn en gang i blant der jeg jobber. Nå fikk jeg han kanskje til å høres litt sånn creepy ut, men det er egentlig bare kjempekoselig. En del av hans venner vet det pga at vi har hvert litt uforsiktige når vi har vært ute og sånn. Han har vært hjemme hos meg noen ganger, og jeg har vært hos han en del når kona hans ikke har vært hjemme. Jeg syns det er skikkelig rart egentlig og nesten litt sånn uvirkelig at JEG gjør dette, men jeg klarer ikke å si nei til han. Og sånn som det føles akkurat nå, så tror jeg hverken jeg eller han kommer til å klare å slutte å treffes i nærmeste framtid. Han virker jo helt avhengig av meg på en måte.. Og jeg tenker alt for mye på han.. Jeg er 23 og han er 33, så er jo ikke sånn ekstrem aldersforskjell. Men det verste er at han har en unge fra et tidligere forhold, og det har kona hans også, i tillegg til at de har to barn sammen. Men.. JEg føler kanskje ikke jeg trenger å ha sånn ekstremt dårlig samvittighet lenger. Ettersom han fant ut at kona hans også har vært utro.. Syns bare hele greia er en skikkelig vanskelig.. På en måte så vet jeg at det aldri kan bli noe, men samtidig så er det skikkelig vanskelig å tenke at det ikke blir det. Sånn som ting på en måte er mellom oss. Vil egentlig bare høre hva andre kanskje tenker om dette. Jeg er bare kjempeforvirra. Og blir egentlig ganske lei meg av hele situasjonen. Han er bare en skikkelig bra fyr.
Gjest gjest17 Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Gifte menn holder man seg unna. Hva tror du da, at han kommer til å gå fra kona? Endret 4. desember 2012 av delirious 5
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Skjønner ikke at noen vil ha noen som har fast sex og deler hoved delen av livet med en annen. Ekkelt. Jeg vil ikke ha rester. Og han er IKKE noen bra fyr! Hvis det ble dere...tror du han ville slutte å være utro? Ville du ikka hatt angst for at han skulle gjøre det samme mot deg som mot kona? Eller føler du deg så spesiell at du nekter å tro det? 5
Gjest Jente23 Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Nei, det tror jeg ikke. Men med tanke på veldig mye han har sagt til meg, så virker det ikke som om de har det noe bra sammen.
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Ja det er jo lov til å leve i trua. Hvorfor må du ha en annens mann, klarer du ikke å finne din egen? 2
Gjest Chin Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Nei, det tror jeg ikke. Men med tanke på veldig mye han har sagt til meg, så virker det ikke som om de har det noe bra sammen. Selvfølgelig sier han det for å få pult. Nytter lite å få noen på kroken ved å si at han har det fantastisk hjemme og får all den sexen han vil ha. 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 Nei, det tror jeg ikke. Men med tanke på veldig mye han har sagt til meg, så virker det ikke som om de har det noe bra sammen. Du er nok litt naiv, vennen. Anonym poster: 79b4107b5e8e87d41cfb4e20644dccf7 4
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2012 #8 Skrevet 4. desember 2012 Ja han får nok pult i bøtter den mannen, flott når man kan "spise bra" både hjemme og ute. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Det første som slår meg inn er at du virker veldig dum her, unnskyld meg,men jeg skal være ærlig. "Sex ved et uhell" ? okey? landet du på pikken hans? Greit nok,mange som har ONS,men så fant du ut at han er gift,men fortsatte likevel? eier du ikke selvrespekt? så sier du at han er en fantastisk fyr.. Men vet du hva han er? han er en som går bak ryggen på en han har lovet å elske, som kanskje venter på han hjemme, og han har gjort deg til en "billig kjerring", som ho som roter med andres menn, som en ubetydelig ligg, øynene til resten av samfunnet. Dette er hva denne mannen har gjort av deg. Ja,du gjorde dt selv,men han tar del i det. På hvilken måte er han fantastisk? Så skriver du at du har vært hjemme hos han når kona er borte. her begynner jeg å lure på om du egentlig er 14 eller troll? for hva er en mann som tar med seg en jentunge hjem til sin kones hus for å bedre sin egen kone i det ho kalte et hjem? Hva er du egentlig? Så er din logikk at kona hans har vært utro. Greit nok, begge var utro, ferdig med det, riktig? FEIL! Han er det fremdeles hver eneste dag! Sex i fylla kan være en uhell,men valg man tar bevist hver dag er ikke et uhell! dessuten har ikke du den makten til å likestille deres forhold, du er ikke den som skal gjøre det godt igjen. Bare fordi en person har vært utro, så gjør det ikke det mer akseptabelt at den andre er utro, kanskje mer forstålig,men ikke mer akseptabelt. Syns det er rart at du tenker såpass svart/hvitt.. han er ikke en bra fyr,og ut i fra det jeg leser, er ikke du en bra menneske du heller. Og hadde han villet ha deg, så hadde han tatt deg. Han hadde skilt seg fra kona som en ordentlig mann og vært ærlig om at han ikke elsker henne og at det er deg han vil ha,men hvorfor ødelegge et forhold med kona når han har en liten billig jente som vil ligge med han og som i tillegg er for intelligente til å skjønne hva han driver med, neide, det holder at han behandler deg som en han ligger med og kommer hjem til konen som han har et liv med, så lenge han sier at han elsker deg, så er han trygg på at du er dum nok til å aldri gjøre noe med saken. Anonym poster: 981ae09d25c307fcce73f8c0dd233bc6 9
Gjest Jente23 Skrevet 4. desember 2012 #10 Skrevet 4. desember 2012 Jeg syns ikke jeg er naiv i det hele tatt. Og det er jo ikke sånn at vi treffes bare for å ha sex. Han har vært hos meg flere ganger og det har bare endt opp med at vi har snakket og ledd sammen. Dvs, han vil være hos meg, uansett om han ikke får seg noe. Og det er han som bruker å spørre meg om jeg vil finne på ting. Jeg prøver å la være å "mase", selv om han har sagt jeg kan mase så mye jeg vil. Og det er ikke det at jeg må ha noen andre sin mann. Det er det ikke snakk om i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #11 Skrevet 4. desember 2012 Jeg syns ikke jeg er naiv i det hele tatt. Og det er jo ikke sånn at vi treffes bare for å ha sex. Han har vært hos meg flere ganger og det har bare endt opp med at vi har snakket og ledd sammen. Dvs, han vil være hos meg, uansett om han ikke får seg noe. Og det er han som bruker å spørre meg om jeg vil finne på ting. Jeg prøver å la være å "mase", selv om han har sagt jeg kan mase så mye jeg vil. Og det er ikke det at jeg må ha noen andre sin mann. Det er det ikke snakk om i det hele tatt. Jeg syns ærlig talt ikke at problemet er din naivitet,men din IQ. virker som om du ikke skjønner noen ting og prøver å gjøre det om til en sak hvor dere bare er stakkarslige og forelsket og ikke vet bedre. Voksne mennesker tenker ikke slik. Voksne mennesker vet at handlinger har konsekvenser. Nei, selvfølg er han snill mot deg, du hadde vel ikke hatt sex hvis han bare kom og ba deg spre på beina? kan jo tenkes at han er forelsket i det og,men for meg betyr ikke forelskelse noen ting når man er gift med noen andre. Anonym poster: 981ae09d25c307fcce73f8c0dd233bc6 2
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2012 #12 Skrevet 4. desember 2012 Hva er det snakk om da? Siden du nøyer deg med rester mener jeg.. 1
Gjest RamaLama Skrevet 4. desember 2012 #13 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Men vil du ha en mann som, istedet for å hanskes med problemene han har, bare flykter fra dem? Istedet for å ta problemet ved rota sitter han oppå blomsten og ruser seg på pollen. Det er feigt av ham! Det at du lurer bak ryggen på kona hans får samvittigheten din hjelpe deg med, men at du kaster bort tid på en fyr som du uansett ikke kan få er bare dumt. Eller håper du at han skal gå fra henne slik at det blir mine, dine, våre, hennes og hun førstes? Når man vet at det er en minimal sjanse for at man kommer til å dele livet med noen (om det er f.eks personlighetkræsj eller kone-relatert), så må man innse at det beste for en selv er å gå videre. Det er det man gjør for å forebygge dyp, jævlig og langvarig kjærlighetssorg. Endret 4. desember 2012 av newbiepie 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #14 Skrevet 4. desember 2012 Og det er ikke det at jeg må ha noen andre sin mann. Det er det ikke snakk om i det hele tatt. Men det er jo det i dette tilfellet. Du vil ha denne mannen som er en annens. Anonym poster: 79b4107b5e8e87d41cfb4e20644dccf7 3
Gjest Stego Skrevet 4. desember 2012 #15 Skrevet 4. desember 2012 Jeg vet at jeg sikkert er en dårlig person, men nå har det seg slik at vi har drevet og "holdt på" i sånn to måneder etter det. Veldig dårlig gjort. Du bør si ifra til denne mannen at du ikke vil gjøre noe mer med han før han eventuelt har skilt seg. Hvis han liker deg bedre enn kona er det ingen grunn til at han skal være med henne, og du har ingenting å skamme deg over. Men å være med på utroskap på denne måten er forkastelig. 1
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2012 #16 Skrevet 4. desember 2012 På en måte så er jeg veldig enig i mye av det der skriver. Men til mitt forsvar, så er det veldig vanskelig å skrive her akkurat hvordan ting er. Jeg tror på en måte at om folk hadde visst det jeg vet, og det han vet, så hadde det vært mer forståelse for det. Dere aner ikke hvor mye jeg har drevet å tenkt på dette her. Og jeg vet jo at det jeg gjør ikke er bra og ditten og datten. Men dere kan ikke komme her å skrive at "selvfølgelig er han snill med deg for å få sex". Det er absolutt ikke sånn det er i det hele tatt.. Hvorfor skal liksom han gidde å snakke med meg hele dagen gjennom tekstmeldinger om helt vanlige ting, til og med når vi begge vet at det er flere dager til vi kommer til å treffes igjen. Det er jo ingen logikk i at han skal bry seg om alt jeg bedriver dagene med, om han kun vil ha sex?
Gjest RamaLama Skrevet 4. desember 2012 #17 Skrevet 4. desember 2012 Jeg tviler ikke på at han har blitt glad i deg, ikke i det hele tatt. Men hvor går veien videre? Har du tenkt på det? Hva ønsker du ut av dette, og er det ønsket realistisk? Skal du be han velge? Har du forresten tenkt over om du kanskje synes dette er fryktelig fantastisk fordi du egentlig ikke kan få han, men får tilgang til han likevel? At det er spenningen du liker og ikke han? Det siste der skjønner jeg at det er umulig å skilne mellom, men kan være greit å tenke over. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #18 Skrevet 4. desember 2012 På en måte så er jeg veldig enig i mye av det der skriver. Men til mitt forsvar, så er det veldig vanskelig å skrive her akkurat hvordan ting er. Jeg tror på en måte at om folk hadde visst det jeg vet, og det han vet, så hadde det vært mer forståelse for det. Dere aner ikke hvor mye jeg har drevet å tenkt på dette her. Og jeg vet jo at det jeg gjør ikke er bra og ditten og datten. Men dere kan ikke komme her å skrive at "selvfølgelig er han snill med deg for å få sex". Det er absolutt ikke sånn det er i det hele tatt.. Hvorfor skal liksom han gidde å snakke med meg hele dagen gjennom tekstmeldinger om helt vanlige ting, til og med når vi begge vet at det er flere dager til vi kommer til å treffes igjen. Det er jo ingen logikk i at han skal bry seg om alt jeg bedriver dagene med, om han kun vil ha sex? Driter i det,så lenge han gjør deg om til en hore,så fortjener du å være det. Kan hende at han bryr seg om deg,selv om han har gjort deg om til en hore,men hva så? Fy søren,du snakker som en 14 åring! "Dere aner ikke ting han har sagt " og "dere vet ikke hvordan det egentlig er" neidaneida, når han tørker pikken sin etter å ha vært med kona for å møte deg for å fortelle deg hvor forelsket han er og hvor jævlig kona er så er det sikkert veldig romantisk alt sammen. Det er ikke det at jeg blir fornærmet av din handling,men bare hvor dum du egentlig er. Få deg litt selvrespekt, og be han enten være en ærlig mann og skille seg, eller la han være "ulykkelig gift" sånn er det! Anonym poster: 981ae09d25c307fcce73f8c0dd233bc6 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #19 Skrevet 4. desember 2012 Driter i det,så lenge han gjør deg om til en hore,så fortjener du å være det. Kan hende at han bryr seg om deg,selv om han har gjort deg om til en hore,men hva så? Anonym poster: 981ae09d25c307fcce73f8c0dd233bc6 Hun er nok naiv, godtroende og har gjort noe dumt. Men hore??? Du vet hva ordet hore betyr? Anonym poster: 79b4107b5e8e87d41cfb4e20644dccf7 2
Gjest Nikita Skrevet 4. desember 2012 #20 Skrevet 4. desember 2012 Nei, det tror jeg ikke. Men med tanke på veldig mye han har sagt til meg, så virker det ikke som om de har det noe bra sammen. Jeg tror han føler seg attraktiv som har draget på en yngre kvinne.. når man er gift kan det alltids gå opp og ned..men det at han har ett forhold til deg er nok basert på hans ego.. Er man i det hele tatt i stand til å ha forhold til flere enn en person er det nok dessverre ikke flere enn han selv det handler om.. Om det er bevisst eller ikke. Han kunne alltids forlate kona si, noe som sjeldent skjer, Men faren er at du hadde endt opp sjalu og ulykkelig. Og hvis det er egoet hans det handler om, vill det skje igjen. Du er ung og har mange eventyr og menn foran deg. Ikke la dine personlige behov gå utover andre. Du er langt fra uskyldig i denne leken....what comes around goes around..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå