Gjest ms_kwang Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Nå har vi jo "Dumme ting kunder sier/gjør" tråder her, MEN har du noen gang vært den "Rare/dumme/frekke" Kunden? F.eks at du spør eller gjør noe i en butikk som du tror er heeeeeeeeelt normalt, men istede får du rare blikk fra han/hun i kassa? Jeg har en, kanskje flere... Jeg sovnet i en seng på Skeidar.... Den så utrolig god ut og helt ærlig det var den også En som jobbet der kom bort og vekket meg og spurte om jeg ville kjøpe senga nå som jeg hadde "prøve sovet" i den.... Jeg har også kjeftet på en som sitter i kassa fordi han verken smilte,så på meg, eller sa "Hei" når det var min tur. Det er faktisk noe som irriterer meg etter å ha bli drillet på kundeservice der jeg jobber....
Gjest Lurifix Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Husker vel bare et tilfelle. Skulle ha burger på en bensinstasjon 1 på natta. Var en stund siden jeg hadde vært der så ting var litt forandra så jeg klarte ikke å se hva slags burgere de hadde. Så jeg sa rett og slett "jeg skal ha burger" i håp om å komme videre derfra. Jenta bak disken bare ga meg et blikk og lagde en sånn lyd.(vanskelig å forklare) Så spør jeg hva slags burgere de har. Hun sier L, M og peker på tavla der det står. Det var verdt det BURGER NOM NOM
Derpinaa Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Aff. Var en episode i fjor sommer, hvor jeg snappet litt til en som stod bak skranken på posten. Jeg forklarte rett frem hva jeg skulle ha og han begynte stille spørsmål ved det. Jeg skjønner hvorfor, men akkurat der og da var det noe av det siste jeg trengte. Jeg har fortsatt dårlig samvittighet.
Lucid Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Jeg er ofte den blinde/fjerne kunden.. "Unnskyld? Kan du fortelle meg hvor jeg finner svartsekker-neivelglemdetdeliggerdertusentakk " Ekspeditør; Det blir 21 kroner Meg; *stirrer ut i lufta* Ekspeditør; *kremt* Meg; Åhei! Unnskyld, står visst i min egen verden jeg.. Ekspeditør; Pose? Meg; Poosee? .. Pose! Ja takk :D Meg; *henter pakke i posten* Ekspeditør; Værsågod, ha en fin dag! *smiler og går for å ta kassa* Meg; *står med bankkortet i handa og stirrer tomt etter ekspeditøren* Betale? .. Nei? Ok.. 2
floppesopp Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jeg skulle møte noen fra en organisasjon på en cafe, men de jeg kjente skulle komme litt senere enn de medlemmene jeg ikke kjente. Endte opp med at jeg kom alt for tidlig, og istedenfor å kjøpe meg en kaffe og sette meg ned, sto jeg der som en dust i 20 minutter mens jeg intenst studerte kaffemenyen, og glemte alt jeg eier av sosiale antenner. Hun bak disken spurte meg om det gikk bra , hvorpå jeg presterer å stotre ut med teit, pipete stemme jeg "Nei, jeg står bare her å venter. Men jeg vet bare ikke hvem jeg venter på jeg, skjønner du" med et åndssvakt smil. Hun unngikk øyekontakt etterpå. Endret 5. desember 2012 av floppesopp 2
Gjest Blur Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Det var engang jeg betalte for mannen foran meg. Jeg stod i min egen verden - og trodde kassadama hadde slått inn all maten(godteriet egentlig) og skulle betale. Mannen stod og pakket ALLE varene. Så han fulgte ikke med. Det endte med at jeg betalte maten hans for litt over 1000,- .. Det er en historie jeg ikke forteller så ofte kan man si. Jeg blir fortsatt flau når jeg tenker over det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå