luckyyou Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Dette her er ikke noe jeg pleier og sitte å skrive om på forumer men.. Det er en gutt jeg har snakket med en god del, for det meste gjennom meldinger. Vi møttes på en fest i mars, og vi var med hverandre hele kvelden og endte faktisk med å dele madrass (uten at det skjedde noe som helst) Etter det har vi sendt meldinger, sånn av og på i perioder. Nå har vi sendt en god del igjen, og han henta meg til og med fra en fest jeg var på for noen helger siden. Vi har noen ting til felles også. Alt i fra venner, interesser osv.. Men ingen av oss har noen gang tatt noe initiativ til å treffes. (uten om den gangen han sendte melding og sa han kunne kjøre meg hjem) I dette tilfelle syns jeg det er litt vanskelig og skjønne hva han vil. Kun venner og sende meldinger? Vil ha noe på gang? osv. Skjønner at dere ikke kan vite det altså, men tror jeg rett og slett må ha et lite spark i ræva til at jeg faktisk kan spørre han om og evt finne på noe! Så skal sant sies at han skriver alltid lange meldinger, og har aldri gitt noe tegn på at han ikke vil sende noe. Jeg er 19 og han 24 år.
Gjest Scampi Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Spør han hva han vil, værre er det ikke Da får du jo ihvertfall et svar du kan forholde deg til Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Om så han ikke er stormfullt forelsket i deg (ennå!) så tipper jeg han ikke har noe i mot å treffe deg. Det høres rart ut å bare sende meldinger når dere faktisk er i samme omgangskrets/bor på samme sted og begge er interessert i å ha kontakt. Kanskje dere kan gå på en fest sammen i romjula/nyttår? Anonym poster: d9917221a8a9ee1abbcb84ee307f5054
Mamalama Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Inviter ham ut på en kaffe en ettermiddag som takk for at han hentet deg fra fest! :-) Du merker sikkert da om han virker interessert eller ikke. Lykke til!
luckyyou Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2012 Tusen takk for svar jeg skal få spurt han om vi ikke skal finne på noe en dag. Det verste som kan skje, er vel og få et nei. (selv om det er ille nok, haha)
Kåre Kålrabi Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Er ikke annet å gjøre enn å ta litt initiativ selv - selv om det kan være skummelt Lykke til! 1
Wildy Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Inviter på en kopp kaffe; passe uhøytidlige og ufarlig. Merker fort om han er interisert i noe mer.;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå