AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Her jeg bor er lysbryteren til badet koblet til en vifte, slik at hver gang lyset skrus på, går viften også på. Det kjipe er at viften bråker ekstremt, og jeg har rom vegg i vegg med badet. Jeg bor i kollektiv, og det er stadig noen på badet, tilog med midt på natta. Jeg våkner jo seff av dette, og orker det ikke lenger. Noen som vet hvordan jeg kan koble viften fra lysbryteren? Evnt hvor jeg skal lete for å finne det ut. Anonym poster: a950cb6796a7c823106f3a574b0bb874
Gjest hedgepig Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Om du ikke er elektriker så skal du ikke koble noen ting av faste elektriske installasjoner. Og om du så kobler ut viftefunksjonen, tar du ansvar for at det ikke blir fuktskader på badet? Kan du heller bytte rom med noen av de andre i kollektivet, som sover som stein?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 For det første så er dette en jobb for elektriker. For det andre så er det ikke sikkert at huseier hadde blitt særlig fornøyd. Det er en grunn til at det er vifte på badet selv om jeg godt skjønner at det er irriterende at den er koblet til lyset. Anonym poster: e770329eac9349bf93bb546e1cdae0b0
Leifern Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Høres ut som et problem som kan løses med ørepropper. 1
Gjest hedgepig Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Det beste er kanskje å foreslå til huseier at viften blir byttet til en fuktstyrt en. Aberet er om badet er mye i bruk og dere evt tørker klær der også, da kan det hende den står enda mer på enn dagens løsning;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå