Gå til innhold

Første gang vekke fra baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var deres små første gang dere vAr ute på byen/fest ? jenten min er 6 mnd og har ikke vært vekke i fra henne, har blitt invitert på 6 bursdag feiringer etter hun ble født, men takket nei hver gang. min bestevenninne har bursdag 14. Desember og har invitert meg med på byen, og kjenner jeg har litt lyst og trenger kanskje å komme meg litt ut med venninner. pappaen sier han kan være hjemme med hun, hun sover hele natten.. Hva ville dere gjort .??

Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet (endret)

Å dumpe barn på venner/familie synes jeg er helt totalt loka, men BF går da absolutt greit :)

Edit: La meg presisere.. Å dumpe barnet på ANDRE for å FESTE synes jeg er helt på trynet, spesielt når barnet er så ungt!

Endret av RompeRusk
Skrevet

Jeg er sammen med bf, så han kjenner jo hun og alt. Og hun sover i 15 timer i strekk, så " merker " jo ikke at jeg borte, men synes det er litt skummelt og.:-P hadde ikke dumpet henne hos noen andre enn min samboer.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Da synes jeg du kan gjøre det med god samvittighet :) Samboer og jenta deres kjenner jo hverandre godt, så det går nok kjempefint! Gå ut og kos deg du :)

Skrevet

Ja, kanskje jeg skal gjøre det :-D har ikke tenkt å drikke noe særlig alkohol, vil være fin i formen til dagen etter, og kose meg med lillemor :-)

Skrevet

Datteren min var seks uker da jeg var ute første gangen. Hun var hjemme med sin far og det gikk bra. Han fikk heller ikke tak i meg da vi ikke hadde mobiler for 20 år siden.

At mødre ikke lar far være hjemme med babyen skjønner jeg ikke. Man trenger å komme seg litt ut, ikke nødvendigvis for å feste og drikke men for å få noe sosialt uten barn, og da helst IKKE snakke om barnet hele kvelden.

Gjest Violetta
Skrevet

Hvorfor skulle du ikke det? Stoler du ikke på jentas far?

• Liker 3
Skrevet

Jeg og barnefar var ute første gang da gutten vår var 3 mnd. Da overnattet han hos besteforeldrene sine.

Det var pga. et spessielt arrangement, hadde sikkert ikke reist ut på venninnefest så tidlig.

Gutten vår har vert veldig snill, rolig og har sovet hele natten mer eller mindre siden han ble født :)

Men når babyen er 6 mnd synest jeg det er helt greit å begynne å leve litt igjen:) Sikkert gøy for pappaen og prøve litt selv og!

Gjest Magdalene
Skrevet

At baby er hjemme med pappa, ser jeg ikke på som barnevakt. Har han ikke vært alene med henne på et halvt år, er det på tide sier nå jeg.

Første kvelden jeg var borte fra lillegutt var han tre uker tror jeg, men han var jo hjemme med pappaen og storesøsteren, så klarer ikke helt å regne med det.

Han overnattet hos besteforeldrene sine da han var 2mnd. Da hadde jeg og mannen en helaften ute.

• Liker 5
Skrevet

12 mnd, men da sov han 1800 til 0600 dagen etter så han merket ikke at jeg var borte :)

Skrevet

Fikk ikke til å redigere innlegget mitt; men det var mannen/faren hans som var hjemme med han :)

• Liker 1
Gjest Fleecejakke
Skrevet

Er det faren det er snakk om? Hvorfor i alle dager skulle ikke han kunne ta vare på sin egen unge?

• Liker 4
Skrevet

Er det noen som har sagt at han ikke får være md sin egen unge???? Selvfølgelig får han det. Han har hatt hun flere ganger når jeg har tatt kjørtimer osv. Her er det snakk om hvor tidlig folk Gikk på byen etter de fikk barn. Snakk om å vri på ordene

Skrevet

Og selvfølgelig stoler jeg på han.

Gjest Violetta
Skrevet

Og selvfølgelig stoler jeg på han.

Det står jo faktisk at du ikke har vært borte fra henne. Hvordan vris ordene?

• Liker 2
Skrevet

Da mener jeg i flere timer liksom. Synes det er litt skumlere når det er på natten, er i byen og er litt langt hjem.

Gjest Violetta
Skrevet

Da mener jeg i flere timer liksom. Synes det er litt skumlere når det er på natten, er i byen og er litt langt hjem.

Barnet er da fremdeles hos sin far. Regner med at han er fullt ut kompetent på samme måte som du er til å håndtere sitt eget barn.

Må si at jeg lurer på hva som hadde skjedd om man snudde på situasjonen og det var far som stilte et slikt spørsmål...

Skrevet

Dette har ingenting md han å gjøre, har md at jeg skal være vekke i fra lillemor i flere timer, noe jeg ikk har gjort før. Kommer til å gå helt fint for De, verre med mor som savner henne me engang...

Skrevet

4,5 mnd. ble passet av et vennepar. Vi foreldre var på konsert og overnattet hos venneparet.

Anonym poster: 0523ef7d9e3a10f4ff8327169b307f78

Gjest Violetta
Skrevet

Dette har ingenting md han å gjøre, har md at jeg skal være vekke i fra lillemor i flere timer, noe jeg ikk har gjort før. Kommer til å gå helt fint for De, verre med mor som savner henne me engang...

Det tror jeg også. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...