Gå til innhold

Hvorfor larve på rommet mitt?!?!

Gjest DevilAngel

Anbefalte innlegg

Gjest DevilAngel

Jeg er 15 og idag før jeg skulle legge meg la jeg merke til noe på gulvet rett vedsiden av sengen og nattbordet mitt og jeg hadde ikke peiling på hva det var. Jeg har vanligvis litt annet som lusespenner og papir på gulvet, og jeg har vegg til vegg teppe,mørkt så da syntes alt. Og hva var det lurte jeg på, når jeg tok noe bortpå den så jeg at den rørte på seg og var kjempeekkelt. Og jeg lurer på om noen har en eneste fornuftige måte på at den kan ha kommet seg opp i andre etasje! Har den vært her lenge, har den tatt skyss med bagen min som jeg har på skolen, eller har den bare magisk kommet "flyvende" opp. Og nå som det er vinter og kalt, burde jo den vært i bakken for å si det sånn, kan det da henne den har vært her lenge? Jeg har ikke lagt merke til det når jeg vasker og støvsuger rommet.... Hjelp meg, flipper ut her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En enkel larve trenger ikke å bety noe. Jeg fant en gang en larve på vaskerommet midt på vinteren. Vi hadde tørketrommel der, så jeg tror den var der pga varmen fra tørketrommelen.

Det er bare til å ta vekk larven og ikke tenke mer på det. Det trenger som sagt ikke å bety noe som helst. Kanskje har larven du fant haiket med deg som du sier, den kan ha kommet inn gjennom vinduet o.l. Så jeg tror du kan ta det helt med ro.

Endret av Kittykat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...