AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Del Skrevet 3. desember 2012 Hei. Sluttet i en jobb etter lang tids sykemelding. I ettertid har jeg ikke fått noe penger fra nav, og har vært rimelig forbanna på dem. De sier de har betalt ut, jeg har ikke fått... Så viser det seg at tidligere arbeidsgiver ikke har sendt sluttmelding og at de til og med 30.11 har mottatt mine penger, uten å si fra til meg.... Hva vil konsekvensene av noe sånt bli for dem? Anonym poster: 6489b0b45b24e251eb565887d3d24ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #2 Del Skrevet 3. desember 2012 Utbetaling med forsinkelsesrenter kanskje? Har du spurt NAV om de kan hjelpe deg, evt. hvordan de vil anbefale deg å gå frem? Har du snakket med arbeidsgiver? Har de sendt sluttmelding nå? Jeg vil anta at NAV ville krevd pengene tilbake, iom. at de har utbetalt de til noen som ikke har krav på dem. Dette er det NAV vil kalle "trygdesvindel" regner jeg med.. Anonym poster: d37ec2cd405b5234bef0a64ec1c982e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #3 Del Skrevet 4. desember 2012 Hei. Jeg vet ikke hva som skjer nå... Men de kunne fortelle meg på Nav forvaltning at de ikke hadde mottatt sluttmelding, men at de hadde snakket med arbeidsgiver nå og at nav skulle utbetale pengene mine i løpet av to dager... Så... Jeg vil jo tro at de får en form for bot eller noe sånt? De har vært slurvete før med å melde fra når jeg ble sykemeldt.. Anonym poster: 6489b0b45b24e251eb565887d3d24ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå