AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Kan noen være så snill å hjelpe meg? Hvordan veske er dette? Merket? Dette må være drømmeveska mi , og holder på å bli gal av å ikke finne ut av hvordan merke og modell det er. MÅ ha den! Anonym poster: 04069692e0c24298bd28c218e559de21 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Kan du ikke spørre hun som har skrevet bloggen..? Anonym poster: 374d251776dadabccb8f2ce90020b759 3
goldenchanel Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 det er en billig veske fra ebay... om har etterlignet designet til Hermes birkin 2
Professor Orm Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Det er en Birkin-inspirert veske. Skal du ha en slik en, må du ut med en fin sum med penger og stå på venteliste (Les: over 60 000 kr og to år ca), men det vet du kanskje. Mulberry sin Bayswater kan minne om Birkin, jeg ville gått for en sånn. Relativt dyr den også, men du har den lenge http://www.mulberry....earch/bayswater Endret 4. desember 2012 av Professor Orm 1
Miss Lucky Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Er en "Hermès" veske ja.. en ekte er DYR ja.. men venteliste på 2 år er det ikke om man reiser til utlandet. Har sett en hel haug med etterligninger i vanlige veskebutikker som morris, citybag osv
Professor Orm Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Er en "Hermès" veske ja.. en ekte er DYR ja.. men venteliste på 2 år er det ikke om man reiser til utlandet. Har sett en hel haug med etterligninger i vanlige veskebutikker som morris, citybag osv Er der ikke venteliste i utlandet? Greit å vite, men hvis jeg noen gang skal ha ei, har jeg nesten lyst til å måtte stå på venteliste. Den blir for meg enda mer eksklusiv. Men én ting.. Er det ikke stress med ei veske du ikke kan henge over skuldra?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Syntes det så ut som en helt vanlig, kjedelig veske jeg. Ville aldri giddet å betale store summer for den. Men nå var det ikke det du spurte om da..... Anonym poster: 09fbdd7d1f160ddd64590e22e4d372ca
goldenchanel Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 Er heller ikke alle venteliste på alle Birkin veskene i Norge heller. Dette kommer annpå farge og størrelse, noen varer er mer populære enn andre og Hermes får bare bestille varer en gang i året. En kompis av meg bestilte en herre lommebok der i krokodille og denne må han nå vente 1 år på, denne er mye vanskeligere å få tak i enn en Birkin. Man kan også få sendt Birkin fra Paris til Norge om man vet hvilken man skal ha. http://www.ebay.com/itm/Piazza-Repubblica-Woman-Handbag-Classic-Birkin-Style-Italian-Calfskin-Leather-/130813640548?pt=US_CSA_WH_Handbags&var=&hash=item1e7519bf64 Her er en etterligning i skinn.
Miss Lucky Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 Er der ikke venteliste i utlandet? Greit å vite, men hvis jeg noen gang skal ha ei, har jeg nesten lyst til å måtte stå på venteliste. Den blir for meg enda mer eksklusiv. Men én ting.. Er det ikke stress med ei veske du ikke kan henge over skuldra? Har hatt dem i butikk de siste gangene jeg har vært på reise i alle fall. Og var ikke store problemet å få tak i min. Jo.. jeg synst det er litt stress at den ikke kan henge på skulderen.. i tillegg synst jeg den er litt for stiv + jeg har valgt feil størrelse ( jeg er ganske liten, så vesken ser gigantisk ut på meg )
goldenchanel Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Hvor stor er du og hvilken størrelse har du Miss Lucky? jeg driver å ser på en selv men er veldig usikker på hvilken størrelse jeg liker best. Jeg har ganske brede hofter så jeg tanker at jeg MÅ ha den størte men ble veldig i tvil nå
Miss Lucky Skrevet 6. desember 2012 #11 Skrevet 6. desember 2012 Hvor stor er du og hvilken størrelse har du Miss Lucky? jeg driver å ser på en selv men er veldig usikker på hvilken størrelse jeg liker best. Jeg har ganske brede hofter så jeg tanker at jeg MÅ ha den størte men ble veldig i tvil nå jeg er 155 høy og ca 50kg.. vesken er den i str 35
Professor Orm Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 Har hatt dem i butikk de siste gangene jeg har vært på reise i alle fall. Og var ikke store problemet å få tak i min. Jo.. jeg synst det er litt stress at den ikke kan henge på skulderen.. i tillegg synst jeg den er litt for stiv + jeg har valgt feil størrelse ( jeg er ganske liten, så vesken ser gigantisk ut på meg ) Jeg tror jeg har sett den minste størrelsen en gang. Får man i det hele tatt plass til noe oppi den? Vet ikke hvilken jeg kommer til å ha hvis jeg bestemmer meg for å anskaffe en. Jeg er litt større enn deg, 1,62 og 59kg. Ellers vurderer jeg også Kelly siden den kan bæres på skulderen. Synd Birkin er finere Morsomt det du sier med størrelse, akkurat sånn var det på Louis Vuitton også. Og jeg så det selv i speilet. Skiller de mye i pris disse størrelsene? Ville nesten trodd din var vanskelig å få tak i pga. fancy farge, men jeg har ikke så god greie på dette.
Professor Orm Skrevet 6. desember 2012 #13 Skrevet 6. desember 2012 Er heller ikke alle venteliste på alle Birkin veskene i Norge heller. Dette kommer annpå farge og størrelse, noen varer er mer populære enn andre og Hermes får bare bestille varer en gang i året. En kompis av meg bestilte en herre lommebok der i krokodille og denne må han nå vente 1 år på, denne er mye vanskeligere å få tak i enn en Birkin. Man kan også få sendt Birkin fra Paris til Norge om man vet hvilken man skal ha. http://www.ebay.com/...=item1e7519bf64 Her er en etterligning i skinn. Denne synes jeg var altfor lik, den er igrunn en replica. Hun burde gå for en som er Birkin-inspirert, det der blir bare tacky.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå