AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Jeg skal ut neste lørdag for første gang på EVIGHETER, og jeg regner med det blir en del gåing i byen, fra vors til utestedet, og til nach etterpå. Hva har dere på dere når dere er ute når det er snø, isete og minusgrader? Anonym poster: 30d3f00abfa15ae3c5f0ed61e1c33d1a
awesome. Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Jeg bruker vanligvis å ha på meg en mørk highwaist skinny jeans, en pyntet topp, kanskje en blazer og ankelboots. Har ytterjakke over som jeg legger igjen i garderoben. Kan også gå i skjørt med svart tykk strømpebukse under. Hvis der er is/snø bruker jeg lave ankelboots.
kills Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Brukte jeans og blazer på byen forrige uke (ca -6), venter på en nydelig kjole i posten nå og den skal jeg ha på selv om det er meldt -15.. Går greit med varm jakke synes jeg, blir jo selvfølgelig kaldt men det er overkommelig.
Gjest Navifairy Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Jeg går som oftest med kjole, uansett sesong.. jeg er en kjoleperson! Elsker kjoler. Evnt er jeg å finne i shorts med en fin topp/bluse til. Jeg sverger til Michelinmann-jakken min på vinteren. Den er supervarm, og går ned til litt under knærne på meg. Ikke spesiell pen av det gjør noe, men den klarer å holde den verste kulden ute. Har banna bein ikke blitt forkjølet pga byturer enda
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Jeg går med bukse på byen når det er så kaldt. Skal jeg noe spesielt som julebord eller middagsselskap da stiller jeg i kjole. Men om det kun er snakk om vors og ut på byen, da blir det bukse. Som regel går jeg med en fin topp og en blazer. Av ytterklær blir det kåpe, støvletter, skjerf og hansker.
Alice123 Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Jeg drikker meg full hjemme, frem til våren kommer. Shckål! 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Jeg går som oftest med kjole, uansett sesong.. jeg er en kjoleperson! Elsker kjoler. Evnt er jeg å finne i shorts med en fin topp/bluse til. Jeg sverger til Michelinmann-jakken min på vinteren. Den er supervarm, og går ned til litt under knærne på meg. Ikke spesiell pen av det gjør noe, men den klarer å holde den verste kulden ute. Har banna bein ikke blitt forkjølet pga byturer enda Så.. minikjole, tynn strømpebukse og boblejakke? Unnskyld meg, men det hørtes helt jævlig ut. Anonym poster: a19c0a187c1e2e8682388ed51cdbe2bb 4
Gjest Tidssone Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 Så.. minikjole, tynn strømpebukse og boblejakke? Unnskyld meg, men det hørtes helt jævlig ut. Anonym poster: a19c0a187c1e2e8682388ed51cdbe2bb Så.. minikjole, tynn strømpebukse og boblejakke? Unnskyld meg, men det hørtes helt jævlig ut. Anonym poster: a19c0a187c1e2e8682388ed51cdbe2bb Så morsomt at vi leste innlegget du henviste til, så forskjellig. Jeg leste nemlig kjole og en boblekåpe som holder meg varm. 2
skruf Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 Jeg har som oftest kjole på, men i minus så blir det dunparkas og støvletter (har med høyhælte som jeg bytter til), og hansker. Dessuten har jeg en devoldboxer som jeg har under kjolen.......ikke det vakreste undertøyet, men ingen skal se under kjolen likevel
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Jeg pleier ofte å ha med et par overknees i ull som jeg har utenpå strømpene til og fra. Anonym poster: 7f5c1f7d8f2d966c8a3ae179135a312c 2
MsPaddington Skrevet 6. desember 2012 #11 Skrevet 6. desember 2012 Jeg har alltid ullsinglet under toppen/kjolen, og ullstrømpebukse under buksen/nylonstrømpebuksen. Det hjelper utrolig godt! Ullbokser høres også lurt ut! Bare husk at det må være ull, andre materialer gir ikke nær samme effekt!
Gjest Cuntzilla Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 Jeg tar taxi mellom vors-utested-hjem når det er sånn som dette, eier ikke klær til de største polarekspedisjonene. Ellers så har jeg funnet ut at man kommer relativt langt med tykke boots og overknee-strømper, pulsvarmere, skjerf, lue og en ullkåpe. Og så blir det vel litt mer bukser og litt mindre kjoler når det er bikkjekaldt. Ullundertøy klarer jeg ikke, for jeg blir så overopphetet på vorspielet og skal alltid danse etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #13 Skrevet 6. desember 2012 Jeg har alltid ullsinglet under toppen/kjolen, og ullstrømpebukse under buksen/nylonstrømpebuksen. Det hjelper utrolig godt! Ullbokser høres også lurt ut! Bare husk at det må være ull, andre materialer gir ikke nær samme effekt! Ullstrømpebukse under nylonstrømpebukse? Hvorfor ikke bare droppe nylonstrømpebuksen da? Anonym poster: 231b0b53662cde94e737afba70bd6871
MsPaddington Skrevet 6. desember 2012 #14 Skrevet 6. desember 2012 Ullstrømpebukse under nylonstrømpebukse? Hvorfor ikke bare droppe nylonstrømpebuksen da? Anonym poster: 231b0b53662cde94e737afba70bd6871 Fordi jeg synes ikke alltid at ullstrømpebukser passer til alt! Når jeg skal på julebord og pynte meg litt ekstra for eksempel, synes jeg ikke at de litt slitte ullstrømpebuksene mine gjøre seg helt Og ikke gidder jeg å kjøpe nye hele tiden heller. Med svarte nylonstrømpebukser over derimot, ser det veldig bra ut!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #15 Skrevet 6. desember 2012 Fordi jeg synes ikke alltid at ullstrømpebukser passer til alt! Når jeg skal på julebord og pynte meg litt ekstra for eksempel, synes jeg ikke at de litt slitte ullstrømpebuksene mine gjøre seg helt Og ikke gidder jeg å kjøpe nye hele tiden heller. Med svarte nylonstrømpebukser over derimot, ser det veldig bra ut! Blir det ikke VELDIG klumpete og tjukt? Anonym poster: c8723674d232a246630458b813cbfeaa
MsPaddington Skrevet 6. desember 2012 #16 Skrevet 6. desember 2012 Blir det ikke VELDIG klumpete og tjukt? Anonym poster: c8723674d232a246630458b813cbfeaa Nei Har jo en ullstrømpebukse som faktisk passer, og da blir det ikke klumper. Og strømpebukser er jo ikke så veldig tjukke, så det har ikke vært noe problem
challenger Skrevet 6. desember 2012 #17 Skrevet 6. desember 2012 Har på meg det samme som ellers. Fryser ikke når jeg drikker uansett, så da er det ikke noe problem!
Transelise Skrevet 6. desember 2012 #18 Skrevet 6. desember 2012 Kan jeg ikke gåut i kjole eller skjørt, blir jeg hjemme
Gjest Wilhelmine Skrevet 6. desember 2012 #19 Skrevet 6. desember 2012 Går i lang ullkåpe, da er jeg klar for det meste. Bruker også mye jeans og pene overdeler i denne sesongen, litt mer behagelig det
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #20 Skrevet 6. desember 2012 Når dere sier blazer, hvilken type er det snakk om? Jeg har kun èn men den er skikkelig formsydd og jeg føler meg litt som en kontordame og litt for "streng" når jeg har den på så den har hengt i skapet i alle de 6 årene jeg har hatt den Den ser vel ut som en blanding av de to jeg har lagt ved her. Noen tips om hvordan jeg kan style den for å få den til å se kul ut? Tenker å ha svart highwaist bukse, ankelboots og evt kjøpe en kul topp (tips der?) TS Anonym poster: 3f92952426dd42cfe451899cf339c410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå